Podle toho, co píšeš Ty i all, to vypadá na VT čerpadlo. Ale dokázat mu to nemůžeme, tak alespoň u technických věcí zachováme presumci neviny. Navíc já tyhle výměny dílů systémem pokus - omyl nesnáším, vyškubnutí toho čerpadla a jeho repas stojí peníze.
Zkus ještě několik kontrol a měření, které jsi schopen udělat sám a skoro zadarmo:
- sežeň si manometr do 6 Barů, třeba ten na měření tlaku v pneumatikách. Vyřeš jeho těsné připojení na hadici, která jde od středotlaku do filtru a potom do VT čerpadla a změř tlak nafty na obou místech. Tlak by měl být na obou místech +/- stejný. Pokud ne, propouští jeden z těch přepouštěcích ventilů. Pro objektivnost kontroly raději připoj nabíječku, aby v palubní síti bylo okolo 13 Voltů jako při jízdě a ne 11.
- vezli si PET flašku o limonády (1,5-2litry) a po zapnutí klíčku vyzkoušej plynulost dodávky paliva. Něřeknu Ti, jestli to má tu flašku naplnit za 15 nebo 30 vteřin. Ale proud paliva musí být souvislý, trvalý a bez pěny, jako když se jdu vyčůrat po 6-ti pivech, žádná cákání jako prostatik.
Taky se mi (trošku) nelíbí plnící tlak přes 1000 mBarů, jako by turbo dávalo moc velký tlak. Ale přesnou hodnotu, kdy čidlo tlaku v sacím potrubí B2014
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102042.png nahlásí ŘJ motoru jeho překročení, nemůžu najít. Ale vím, že plnící tlak by měl být okolo 1 Baru, při jeho překročení ŘJ motoru taky vypíná vstřikování. Jenže pořád by měl být ten Vorfördedruck větší než 3,21 Baru. V jakém okamžiku byl ten PrintScreen pořízen víš jenom Ty. Pokud tohle chceš vyzkoušet, odpoj hadici nahoře na vstupu do sání, u EGRu, díl č. 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 a zkus to projet. Rovnou Tě upozorňuji, že to auto nepojede jako obvykle, protože nebude mít přeplňování - pojede jako "hladký diesel". Ale protože turbo bude funět mimo, určitě nedojde k překročení plnícího tlaku. Ale zjistíš, jestli to bude při 2500rpm zase vypínat vstřikování, nebo to půjde do vyšších otáček, i když zrychlení nebude jako obvykle. Tohle Ti zabere jen 5 minut na povolení a opětovné utažení spony na hadici. Ale eliminuješ možnost, že by to mohlo být vyšším plnícím tlakem.