Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 vytahnuti vstriku a zhavicu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#61 Příspěvek od all »

tlak podávacího čerpadla (pod řidičem) musí být nad 3,5bar
To je první co bys měl řešit! parametr: VORFOERDERDRUCK
navíc už na zvíšené otáčky bez zatížení je to málo, natož při jizdě.

1.způsobeno může být málo nafty v nádrži v kombinaci se špatným čerpadlem v nádrži. -> vem plnou nádrž.

2.špatné čerpadlo pod řidičem, časté ;-) -> vyměnit za jiné!

3.špatné čidlo na pal. filtru -> vyměnit

4.špatný regulátor tlaku na hadici za filtrem -> vyměnit


asi tak bych postupoval ;-)
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#62 Příspěvek od all »

nainstaluj si nahrávání obrazovky, připoj inpu a sleduj obrazovku s tlakama na podávacím čerpadle a CR čerpadle. Jed project a nahraj si to, pak v klidu koukni co to dělá :-D nebo to nahraj na youtube a pokocháme se i mi ;-)
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#63 Příspěvek od kubito »

cerpadlo v nadrzi > nove+vycistene trubky nove O krouzky ciste sytko
cerpalo pod ridicem> nove tlak podle INPA 3.75 bar
filtr nafty> novy
vstriky> vymenene vse ok korekce a test prepady ok





je pravda ze tedka tam je min nafty takze dotankuju ale tim to nebude si myslim
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#64 Příspěvek od all »

i při jízdě je tam 3,75 bar ?

kolik je při jízdě na CR čerpadle?
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#65 Příspěvek od kubito »

live data jeste nemam sam to neudelam protoze mam jeste starou zasuvku v motorovem prostoru tak musim nekoho kdo mi bude ridit a ja budu koukat do kompu....
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#66 Příspěvek od all »

kubito píše:live data jeste nemam sam to neudelam protoze mam jeste starou zasuvku v motorovem prostoru tak musim nekoho kdo mi bude ridit a ja budu koukat do kompu....
screenrecorder třeba na slunečnici, protáhni si oknem dovnitř kabel a nahrávej live data. pak si video z obrazovky v klidu prohlédneš.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#67 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Taky koukni na díl č. 5 nad tím "téčkem" http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10 . Funguje to jako přepouštěcí ventil, aby přebytek tlaku ze středotlakého čerpadla pustil do přepadu (zpátečky). A taky aby se palivový systém dal bez demontáže nějaké trubky odvzdušnit. Je v tom kulička a pružina, která má otevřít při vyšším tlaku, aby středotlaké čerpadlo netlačilo proti velkému odporu. Pokud by tento ventil protékal, budeš mít malý Vorfördedruck. Buď prasklá pružinka nebo nečistota pod kuličkou. Je to nerozebiratelné, ale schválně co udělá Vorfördedruck, když tomuto ventilu zaškrtíš hadičku do přepadu.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#68 Příspěvek od kubito »

oka kouknu na nej zitra vyzkousim to co se deje je to divne ze po vymene toho vstriku to dela takove veci a auto porad nejede....


vyzkousel jsem obe cerpadla pod ridice jak puvodni tak nove a obe maji tlak kolem tech 3.8 baru nikdy vice kdyz slapnu na plyn na miste tak tlak spadne nekam k 3 barum
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od bartpt »

Tak doufám, že mě nečeká trápení jako tebe. :(
Neporadím, ale držím palce...

Já dneska taky měřil.
Přílohy
IMG_20130323_112047.jpg
IMG_20130323_112047.jpg (176.37 KiB) Zobrazeno 1828 x
IMG_20130323_112220.jpg
IMG_20130323_112220.jpg (181.28 KiB) Zobrazeno 1828 x
IMG_20130323_112726.jpg
IMG_20130323_112726.jpg (192.73 KiB) Zobrazeno 1828 x
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#70 Příspěvek od kubito »

no je to hrozny trapeni to jsem necekal ze to bude tak hrozne... no pro priste vim ze e39 v nafte uz nikdy
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#71 Příspěvek od kubito »

no reknu ti ten treti vaůec nic moc ten vstrik te za chvilku ceka ;) nebo nalij cistic a uvidis
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od bartpt »

No asi ho pošlu do D na repas. Dělají to výměnou.
Koupím repasovaný a až mi přijde, tak ho vyměním a pošlu jim zpět ten můj. oni mi pak vrátí část peněz.
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#73 Příspěvek od KoZi_man »

Ahoj,
mohl bych Vás poprosit o zkouknutí mých hodnot a vyjádření se.

Obrázek

Dnes jsem to průběžně projel přes inpu.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#74 Příspěvek od kubito »

trepas toho stoji cca dvojku u nas v CR od Bosche s protokolem vubec bych se toho nebal nevim proc do D
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#75 Příspěvek od kubito »

Kozi- vstriky jsou dobre nalit tam cistic primo do filtru nafty a zbytek do nadrze aby je to procistilo a budou na tom jeste lepe...

ale tohle ukaze jen jestli netece do valce jeste si udelej test na prepady
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od bartpt »

kubito píše:trepas toho stoji cca dvojku u nas v CR od Bosche s protokolem vubec bych se toho nebal nevim proc do D
Měl bys nějaký kontakt nebo odkaz?
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#77 Příspěvek od KoZi_man »

OK. Díky za radu.

začal jsem to zkoumat, jeliukož mam občas problém s nastartovaním.

Auto točí, ale nechytá... Pak to zkusím po hodině a vše OK.

Zítra ještě kouknu na hodnoty z toho tlaku čepadla co podává naftu VORFOERDERDRUCK a tlak.

Také koupim nějaké čistič na vstřiky. nějaké doporučení ?

Měl jsem doma něco od castrolu T...
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#78 Příspěvek od kubito »

Bart- nevim odkud jsi ja mam dobre zkusenosti s Bosch servisem v Brne Bosonohy delaj to do druheho dne ten repas....


Kozi- jo tak to je to jak se to zaclo dit me to mas striky v to te vsechno ceka jako me ;)
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#79 Příspěvek od KoZi_man »

Nestraš mě, před pár dny jsem to auto koupil... Už se na tom vysralo co mohlo..

Každej den pod tim ležím.. Ještě tohle dotoho...
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od bartpt »

kubito píše:Bart- nevim odkud jsi ja mam dobre zkusenosti s Bosch servisem v Brne Bosonohy delaj to do druheho dne ten repas....
Jižní čechy...
Zkusím se optat tedy tady.
Já problém nemám. Starty krásný, žádné škubání, ale prostě poslechově to mělo jiný zvuk. Tak jsem začal hledat. A nevím jestli bohužel, ale asi tedy našel..
Odpovědět