předem se omlouvám, pokud to dávám do špatné sekce, ale nenapadá mě lepší (dyžtak mě přehoďte do jiné). Koupil jsem dobitou E34 r.v. 90´. M50B25 se samosvorem. Co se výbavy týče tak auto má el. šíbr, 4x okna, zrcátka, mlhovky, el. kožené béžové sedačky (dodělané z jiného vozu) s loketkama ve stavu spíše podprůměrném ovšem žádný díry apod. Auto má najeto neznámo kolik, neboť jsou tam přehozený budíky z automatu a na nich je tedy najeto 390k km. KO jsou prahy, pravý zadní blatník, brzdy, celkově černý schwarz diamant lak (škrábance), plus kosmetika nárazníků, nyní odpojená váha vzduchu, jinak se auto hádá na volnoběh, chlastá a hulí, přední světla KO elektrika ... sice svítí, ale jak je to zapojený je opravdu masakr. Samozřejmě i nějaký ten únik oleje jak z motoru, tak je i diferák trochu oblitej. Jezdím s tím úplně normálně, nikde mě to nenechalo a krom kritickýho brždění kvůli KO brzdám se s tím jezdí super. Jde mi o to, že když jsem auto kupoval, tak jsem počítal, že budu mít víc času na opravy apod. a nakonec čas vůbec nemám. Věřím tomu, že nějakému fanouškovi to poslouží minimálně na díly nebo si to dá do kupy jako jsem chtěl já ... ještě stále to zvažuji, protože mi to auto přirostlo k srdci a kdybych čas měl, tak i na ten stav ho nepustím ... jaká cena by byla reálná za tohle auto? S ohledem alespoň na ty kožený sedačky a samosvor
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Ocenění E34 M50B25
Zdravím chlapy, 
předem se omlouvám, pokud to dávám do špatné sekce, ale nenapadá mě lepší (dyžtak mě přehoďte do jiné). Koupil jsem dobitou E34 r.v. 90´. M50B25 se samosvorem. Co se výbavy týče tak auto má el. šíbr, 4x okna, zrcátka, mlhovky, el. kožené béžové sedačky (dodělané z jiného vozu) s loketkama ve stavu spíše podprůměrném ovšem žádný díry apod. Auto má najeto neznámo kolik, neboť jsou tam přehozený budíky z automatu a na nich je tedy najeto 390k km. KO jsou prahy, pravý zadní blatník, brzdy, celkově černý schwarz diamant lak (škrábance), plus kosmetika nárazníků, nyní odpojená váha vzduchu, jinak se auto hádá na volnoběh, chlastá a hulí, přední světla KO elektrika ... sice svítí, ale jak je to zapojený je opravdu masakr. Samozřejmě i nějaký ten únik oleje jak z motoru, tak je i diferák trochu oblitej. Jezdím s tím úplně normálně, nikde mě to nenechalo a krom kritickýho brždění kvůli KO brzdám se s tím jezdí super. Jde mi o to, že když jsem auto kupoval, tak jsem počítal, že budu mít víc času na opravy apod. a nakonec čas vůbec nemám. Věřím tomu, že nějakému fanouškovi to poslouží minimálně na díly nebo si to dá do kupy jako jsem chtěl já ... ještě stále to zvažuji, protože mi to auto přirostlo k srdci a kdybych čas měl, tak i na ten stav ho nepustím ... jaká cena by byla reálná za tohle auto? S ohledem alespoň na ty kožený sedačky a samosvor
 Ještě jsem tam nechal minulý týden udělat STK + EKO výpalné zaplaceno 
			
			
									
						
										
						předem se omlouvám, pokud to dávám do špatné sekce, ale nenapadá mě lepší (dyžtak mě přehoďte do jiné). Koupil jsem dobitou E34 r.v. 90´. M50B25 se samosvorem. Co se výbavy týče tak auto má el. šíbr, 4x okna, zrcátka, mlhovky, el. kožené béžové sedačky (dodělané z jiného vozu) s loketkama ve stavu spíše podprůměrném ovšem žádný díry apod. Auto má najeto neznámo kolik, neboť jsou tam přehozený budíky z automatu a na nich je tedy najeto 390k km. KO jsou prahy, pravý zadní blatník, brzdy, celkově černý schwarz diamant lak (škrábance), plus kosmetika nárazníků, nyní odpojená váha vzduchu, jinak se auto hádá na volnoběh, chlastá a hulí, přední světla KO elektrika ... sice svítí, ale jak je to zapojený je opravdu masakr. Samozřejmě i nějaký ten únik oleje jak z motoru, tak je i diferák trochu oblitej. Jezdím s tím úplně normálně, nikde mě to nenechalo a krom kritickýho brždění kvůli KO brzdám se s tím jezdí super. Jde mi o to, že když jsem auto kupoval, tak jsem počítal, že budu mít víc času na opravy apod. a nakonec čas vůbec nemám. Věřím tomu, že nějakému fanouškovi to poslouží minimálně na díly nebo si to dá do kupy jako jsem chtěl já ... ještě stále to zvažuji, protože mi to auto přirostlo k srdci a kdybych čas měl, tak i na ten stav ho nepustím ... jaká cena by byla reálná za tohle auto? S ohledem alespoň na ty kožený sedačky a samosvor
- 
				ZaK
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 262
 - Registrován: pon 11.02.2008 01:00
 - Bydliště: Uherské Hradiště / Hluk
 - Klubové ID: 1843
 - Kontaktovat uživatele:
 
Walli téměř stejný problém řeším. Minulý týden jsem pořídil e39 tour a teď řeším co s e34, se kterou jsem cca 5let spokojeně a bez problémů jezdil. Je to m50b20 a na podzim dostala nové tluniče, pružiny, uložení tlumičů a uložení zadní nápravnice, ale má jisté mouchy. Kastle je zdravá ale nějaká ta plechařina by tam byla. Při koupi měla na tachometru 184t a teď má 298t. Vzhledem k ekodani to za drobné prodat nechci, do šmelcu je mi jí líto a zbytečně živit se mi ji taky nechce. Je to prostě dilema ...
			
			
									
						
										
						No kolem těch 15ti se taky tak nějak točim ... mě to auto vyšlo cca na 25 000 s nějakajma menšíma opravama aby se to dalo udržet vůbec na silnici a zase to beru že by to byl takovej "poplatek" za zkušenost s E34  
 nevim ... až nebude takovýhle nesmyslný počasí, tak snad dostanu i chuť na tom začít pořádně dělat a čas si člověk najde, když je chuť ... ale je toho teda fest  
 o E39 taky přemýšlím, ale ta E34 mi přijde taková víc ... šmrnc  
			
			
									
						
										
						