Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ALPINA B10 rozdil dilu proti 528
Ahoj.
Vite nekdo s jistotou jake dily jsou jine a jake stejne u Alpiny b10 vychazejici z e39.
Pokuju i po tech 3,3 co je zde na bazaru a par lidi me odrazovala ze je to hrozne specificke a jsou drahe dily a problemovy servis. Pritom dle toho co jsem se docetlj hlavni rozdil v motoru, sani, kat, vyfuk. Plus vetsi brzdy a narazniky. V tom problem nevidim. Co dal?
Vite nekdo s jistotou jake dily jsou jine a jake stejne u Alpiny b10 vychazejici z e39.
Pokuju i po tech 3,3 co je zde na bazaru a par lidi me odrazovala ze je to hrozne specificke a jsou drahe dily a problemovy servis. Pritom dle toho co jsem se docetlj hlavni rozdil v motoru, sani, kat, vyfuk. Plus vetsi brzdy a narazniky. V tom problem nevidim. Co dal?
motor je prakticky stejnej, teda tim myslim, ze to neni takova propast jako mezi normalnim bavem a ///M, brzdy muzou bejt milionkrat jiny, az te naserou, tak se daj nahazet z normalni 528, taky to ubrzdej. mozna naky podvozkovy dily, ale taky zamenitelny za standart. je to smutny, samo se daj kupovat origo alpina, ale stoji to za ty prachy?
jinak vymena oleje a podopny pakarny se delaj uplne stejne.
jinak vymena oleje a podopny pakarny se delaj uplne stejne.
Tady máš takový alpina ETK v pdf. Ty kratší čísla jsou přímo díly alpina, takže jiný
http://www.thealpinaregister.com/downlo ... b103.x.pdf

http://www.thealpinaregister.com/downlo ... b103.x.pdf
od E39 sa odlisuje nasledovnym: kovane piesty Mahle, zdvih valcov, riadiaca jednotka, tlmiče, pera, šport. podvozok, dvojita koncovka výfuku, predný spojler, poťahy, kolesa majú skrytý ventil, ale hlavne jazdnými vlastnosťami. Fakt to ťahá od 1000 otáčok. Ako nejaké biturbo. Nezabudajme, že má 1530 kg, čo je menej ako 520i.
Takze celkovo sa Alpina B10 od BMW E39 odlisuje:
-kovane piesty Mahle
-ojnice
-ulozenie klukovky (Gehäuse)
-zotrvacnik
-hlava valcov
-vackova hriadel
-sacie potrubie
-tlmice
-pera
-riadiaca jednotka motora
Jazdi lepsie ako BMW vdaka nizkej hmotnosti (od 1530 kg) a zvysenemu vykonu a krutaku.
Skopirovane zo slovenskeho bmwklubu
Takze celkovo sa Alpina B10 od BMW E39 odlisuje:
-kovane piesty Mahle
-ojnice
-ulozenie klukovky (Gehäuse)
-zotrvacnik
-hlava valcov
-vackova hriadel
-sacie potrubie
-tlmice
-pera
-riadiaca jednotka motora
Jazdi lepsie ako BMW vdaka nizkej hmotnosti (od 1530 kg) a zvysenemu vykonu a krutaku.
Skopirovane zo slovenskeho bmwklubu

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Filozof píše:Kuba: Ale hlavně alpinu dávat do LPG je barbarství ... měla by bejt origo BMW alpina a hotovo.
540i klidně![]()
ale jinak je to každého věc
... jen mi to přijde škoda alpiny jsou pojem a ideálně leštěnky v top stavu zachovávat ...
Prečo by to malo byť barbarstvo? Ak si dobre pamätám, sám jazdíš na PLYN (niekde v inom topicu som to videl). Je to normálny atmosférický R6, ktorý plyn bez problémov znáša. Iste je to ALPINA, ale keďže je to auto na denné jazdenie a viackrát do roka spraví niekoľko tisíc kilometrové trasy po celej Európe úspora je značná. Takže takéto "teoretizovanie" mi nepríde celkom na mieste
Ešte čo sa týka hmotnosti, neviem presne ako to je, ako sa to meria alebo ako je to uvádzané. Ale fakt je, že to auto ide ako keby malo o pár sto kíl menej ako klasická E39.
Don píše:myslel tuctove auto proc ne, ale alpina, to by bylo lito i me
Don to pochopil jak jsem to myslel.
Navíc píšu at si každej dělá co chce. Každého věc jen jsem řekl svuj názor.
Alpina mi přijde vyjimečná ...někdo to bere třeba jen jako auto ale já ne.
Stejně tak všechny M3 bych do lpg nedával ... atd. jsou to auta jako pojem.
ale je pravda že jsou lidi co to neřeší a alpiny mají v LPG ale mě je to u těchto aut trochu proti srsti vrtat do nich ...atd.
Vidím že prodáváš pěknou alpinku v LPG tak chápu tvůj postoj k tomuto...
LPG mám a do všech řad BMW bych je dal pokud je to tuctový model a ne sběratelský kus.
