Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 vytahnuti vstriku a zhavicu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#41 Příspěvek od starynovy »

starML> zlozenie tych pripravkov je vacsinovy podiel nafty, do motoru to mozes skludom pustit, firmy zaoberajuce sa tymto cistenim to tak robia za pomoci pristroja, pretoze niektore auta bez podavacky nejdu. Samozrejme sracky treba filtrovat, na to sa dava na spatne vedenie maly filter za par korun.
mitman
Registrovaný
Příspěvky: 168
Registrován: úte 11.09.2012 00:00
Bydliště: Pardubice

#42 Příspěvek od mitman »

Trošku se připojím kvůli korekcím vstřiků (motor zahřátej a na volnoběh), dneska jsem to měl na diag připíchnuté, tak jen jestli je to ještě ok a pokud ne .. tak kdy mě to čeká ..
Přílohy
03.png
03.png (162.46 KiB) Zobrazeno 1565 x
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#43 Příspěvek od jarda »

Tohle vypadá úplně v pohodě... myslím že podle TISu je to v normě do +-3 nebo 2.5, tak nějak... já mam všechny po repasi a na jednom je -2.2..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#44 Příspěvek od kubito »

tak zmeril jsem napajeni regulatoru tlaku nafty je v poradku je tam 12V+
Dale jsem promeril napajeni snimace tlaku v sani 5V+
Snimac vzadu na liste tlak na railu 5V+

vsechny koektory vycisteny a prostrikany kontaktnim sprejem.

Dneska vymenim ten vstrik č.5 a 3 aby neprotikali do prepadu.



Jinak k dotazu vysse sic mas korekce v poradku ale ty funguji jen do urcitych otacek cca 2tis potom uz je to bez korekce.

A hlavne ja mam taky korekce v poradku ale striky protikaji do prepadu takze bych doporucil udelej si lahvickovi test!!!
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#45 Příspěvek od kubito »

nevite co presne se meni pri repasi vstrikovace kdyz protika do prepadu? tak se rozdelava jen vrsek pod tim elektromagnetem je jen pruzinka, potom takova "vrtulka" ktera je zajistena tu kdyz oddelam tak vytahnu ji ven i s oskou na ktere je jinak uz nic vic rozdelat nejde....
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#46 Příspěvek od kubito »

tak ze zajimavosti patram jak by ten vstrik sel opravit? jelikoz protika jen do prepadu takze to neni nic sloziteho a vstrik na stolici jit nemusi jako u vymeny samotne trysky... kontaktoval jsem nejakeho cloveka z firmy ktera se zabyva distribuci dilu Bosch a ten mi rekl ze jednotlive komponenty do vstriku CR je mozne sehnat a posle mi zitra rozpis a cenik, takze cast kde se vraci nafta do prepadu je vlastne od kulicky "nahoru" takze sehnat tyto komponenty a teoreticky by ten vstrik nemel tolik protekat....
Přílohy
vstrik CR.jpg
vstrik CR.jpg (93.78 KiB) Zobrazeno 1589 x
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#47 Příspěvek od starynovy »

v zaklade je to o tom ze mas zalepene niektore dierky na tryske, v kombinacii s tym ze sa opotrebila ihla, preteka vacsie mnozstvo paliva okolo nej v tele trysky.. ja si myslim ze prave vymene tych spiciek sa nevyhnes.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#48 Příspěvek od kubito »

to souhlasim ale jeste mam v zaloze hodne silny cistic na vstriky ktery se lije primo do filtru misto nafty. Zkouseli jsme ho na Dafu ktery mel vstriky uplne v haji a vsechny se probrali a auto opet funguje takze to zkusim jeste probrat tim.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#49 Příspěvek od DaweTDS »

kubito píše:to souhlasim ale jeste mam v zaloze hodne silny cistic na vstriky ktery se lije primo do filtru misto nafty. Zkouseli jsme ho na Dafu ktery mel vstriky uplne v haji a vsechny se probrali a auto opet funguje takze to zkusim jeste probrat tim.


A jmého toho lektvaru?
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#50 Příspěvek od kubito »

tak borec me poslal presne rozkresleny cely vstrik CR na 530d vsechny jednotlive dily se daji sehnat akorat nevim jestli by mi to nejak pomohlo.

Tedka mam cistic od firmy STP lije se do nafty a primo do filtru takze zkusim co to udela a napisu co a jak....

Jinak zhavice jsem vytahnul a vymenil jeden nesel ten zustane stary bohuzel...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#51 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Co já vím, tak při protíkání do přepadu mně měnili na vstřiku jenom nějakej O kroužek (BDS Dělnická P-7). Tak 7 let nazpátek
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#52 Příspěvek od kubito »

aho ja nevite nekdo jakej dil by to mel byt presne?
Přílohy
vstrik.JPG
vstrik.JPG (37.24 KiB) Zobrazeno 1604 x
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#53 Příspěvek od kubito »

aho ja nevite nekdo jakej dil by to mel byt presne?
Přílohy
vstrik.JPG
vstrik.JPG (37.24 KiB) Zobrazeno 1604 x
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#54 Příspěvek od kubito »

tak auto pojizdne ale porad pri pridani plynu a narustu tlaku to vypina vstrikovani a auto zhasina porad nevim cim to je. zde nejaky hodnoty z dneska v nadrzi a filtru mam nality cistixc vstriku urcite to pomohlo takze to je fajn. regulace tlaku na cerpadle funguje.

2 screeny jeden na volnobeh a druhy na cca 2500tis otacek na miste bez zateze.
Přílohy
vstriky po cistici.png
vstriky po cistici.png (48.62 KiB) Zobrazeno 1582 x
tlak volnobeh.png
tlak volnobeh.png (47.73 KiB) Zobrazeno 1582 x
tlak 2500ot.png
tlak 2500ot.png (47.77 KiB) Zobrazeno 1582 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od starML Člen Klubu »

smazat
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Na prvním screenu je Vorfördedruck 3,71 a to je s odřenýma ušima. Na druhé screenu spadne na 3,21 a to je bez zatížení. Při 2500rpm by měl být na railu tlak okolo 1000 Barů, Ty máš 552. Pod zátěží to půjde ještě níže, protože do motoru půjde ještě více nafty. Tlak na vstupu VT čerpadla má být 3-5 Barů, takže přívod nafty do vysokotlakého čerpadla je nedostatečný.

Na vině může být středotlaké čerpadlo a všechno co je na cestě před ním. To vysokotlaké čerpadlo má taky přepad, ale není porovnání, kolik může normálně protékat. Jako první bych to (na chvilku) zkusil bez palivového filtru a potom jiné středotlaké čerpadlo . Repase VT čerpadla v BOSCHi vyjde cca na 2.000, ale jistý problém je demontáž toho čerpadla.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od starML Člen Klubu »

smazat, sekly se mi Wokna
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#58 Příspěvek od kubito »

Ahoj Milane, doufal jsem ze napises nazor. Tak cerpadlo jak jsem rekl je nove to stredotlake ale mam podezreni ze je to asi nejaky patecni vyrobek :/ hodim tam zitra to stare co tam bylo protoze s nim problem nebyl.... palivovy filtr je uplne novy dneska jsem ho tam dal s tim cisticem na vstriky. Taky si myslim ze ten tlak na stredotlaku je hodne maly.... a kdyz ani tohle nepujde tak pujde VT na repas....
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#59 Příspěvek od kubito »

tak auto porad nejede jakmile pridam vic plynu auto prestane jet procital jsem nemecka fora a vsichni rikaji ze to je vstrikama?? :O i kdyz jsem je vymenil a procistil tak auto porad nic uz me dochazi napady co s tim....
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#60 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Kolik máš nafty v nádrži?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět