Někdo krátký porovnání samosvor vs normal diff?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
samosvor - jízdní vlastnosti
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
mám normal diferenciál a možnost dodělat samosvor na e34 touring. Pár lidí mi říká že lepší bez něj, na blbnutí. Předminulý bmw jsem rozbil kvůli tomu že mě předjela prdel a zkončil jsem po krátkym kolotoči ve stráni... byl to e36 1994, a nejsem si jistej jestli to svor mělo.
Někdo krátký porovnání samosvor vs normal diff?
Někdo krátký porovnání samosvor vs normal diff?
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Za me tedy rozhodne samosvor daleko lepsi, ono taky jde asi o to v jakem stavu mas auto a cit v koncetinach, zadek te sam od sebe nepredjede, kdyz by se k necemu takovemu blizilo, mel bys to poznat a prizpusobit se.. Nebo takhle na to alespon koukam ja, me se stalo snad jednou, ze se auto melo snahu pretacet a necekal jsem to..
Navic je s tim vetsi sranda, lepe se ridi ve smyku a pouziva v zime, kort u e34, ktere (pokud vim) nema moc vypracovanou stabilizaci..
Navic je s tim vetsi sranda, lepe se ridi ve smyku a pouziva v zime, kort u e34, ktere (pokud vim) nema moc vypracovanou stabilizaci..
Jak jako nemá vypracovanou stabilizaci?Meda píše:Za me tedy rozhodne samosvor daleko lepsi, ono taky jde asi o to v jakem stavu mas auto a cit v koncetinach, zadek te sam od sebe nepredjede, kdyz by se k necemu takovemu blizilo, mel bys to poznat a prizpusobit se.. Nebo takhle na to alespon koukam ja, me se stalo snad jednou, ze se auto melo snahu pretacet a necekal jsem to..
Navic je s tim vetsi sranda, lepe se ridi ve smyku a pouziva v zime, kort u e34, ktere (pokud vim) nema moc vypracovanou stabilizaci..
-
blinker
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
je v tom TDS, teď už se mi to nestává, tim že mě předjela prdel se mi povedlo rozbít moje první 325tds e36, ten motor byl v cajku a měl záběr od nízkých otáček jako kráva nooo a první námraza, silnice pokrytá tenoučkou ale brutálně kluzkou vrstvou, mírná pravotočivá zatáčka do kopce, rychlost tak 50, přeřazení na trojku, sešlápnutí plynu a už to jelo
... potom jsem koupil 520i e34, ale docela kepl a bez abs, bez výbavy, jen tak na ježdění, spotřeba moooc velká, nic moc to nejezdí a dost stará 89... tak jsem pořídil TDS e34 tour 96, na letní výlety a pohodovou jízdy (nevim pětky mě učarovali víc oproti trojkám) a jel jsem s ní teď jak byly ty kalamity z český lípy do havlíčkova brodu a pohoda, přes vesničky pomalejš, ale šlo to pěkně. Myslim že od prvního bmw jsem už někam v řidičských schopnostech postoupil. Bohužel za blbost se platí
Teď druhá věc, ten samosvor je z e36 TDS, půjde to překopat?
amen, kdyz letis zadkem napred ven ze zakruty, tak to neni chyba svoru, to chce heřmánkovou mastičku, to sou olšový ruce.
kazdej, kdo si mysli, ze to je se svorem nebezpecnejsi s nim nikdy poradne nejezdil. vzhledem ke svornosti origo diferaku je jeho funkce na suchu mirne receno omezena. kdyz ti zadek ujede a chces to resit pridanim plynu, tak je svor fajn. pokud proste zadupnes spojku a brzdu, tak sou to vyhozeny prachy.
me se zase stalo, ze sem pri najezdu na dalnici pod plynem do kopce dostal e34 bez svoru do stavu, kdy se natolik odlehcilo zadni vnitrni kolo, ze se protocilo, cimz auto ztratilo trakci a tak pekne se zhouplo, to se cely odehralo 3x. docela sranda, ale ridici okolo se asi moc netvarili.
na dryhou stranu kamos jezdil s kabinovym sprinterem s plachtou a dalnicni najezd v tomhle stylu byl denim chlebem.
kazdej, kdo si mysli, ze to je se svorem nebezpecnejsi s nim nikdy poradne nejezdil. vzhledem ke svornosti origo diferaku je jeho funkce na suchu mirne receno omezena. kdyz ti zadek ujede a chces to resit pridanim plynu, tak je svor fajn. pokud proste zadupnes spojku a brzdu, tak sou to vyhozeny prachy.
me se zase stalo, ze sem pri najezdu na dalnici pod plynem do kopce dostal e34 bez svoru do stavu, kdy se natolik odlehcilo zadni vnitrni kolo, ze se protocilo, cimz auto ztratilo trakci a tak pekne se zhouplo, to se cely odehralo 3x. docela sranda, ale ridici okolo se asi moc netvarili.
na dryhou stranu kamos jezdil s kabinovym sprinterem s plachtou a dalnicni najezd v tomhle stylu byl denim chlebem.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
No on ten svor je dobrá věc,ale jak píšete..chce to ,aby s tím měl někdo zkušenosti...Já jezdil bez něj na upraveným motoru a když jsem v zatáčce přidal,tak se rozhrabalo vnitřní kolo,ale auto si pořád drželo svou stopu..Předpokládám,že když někdo dává do zatáčky plnej,tak už má autem něco najeto.Když se totiž podaří do zatáčky urvat samosvor,tak v mžiku oka jedeš dveřima napřed...a když to nečekáš,tak nemáš šanci to srovnat a jsi přetočenej... ten kdo ví jak se svor chová a má na to dost poníků,tak je to potom jen radost pohledět...
Takže za mně svor určitě ANO.
I v zimně se to chová lépe..
Podotýkám,že jsem to měl na Opel Omega 2,5td ,kde svornost je originál 45% ..BMW má "jen" 25%,ale na rozhrabání to stačí..
Takže za mně svor určitě ANO.
I v zimně se to chová lépe..
Podotýkám,že jsem to měl na Opel Omega 2,5td ,kde svornost je originál 45% ..BMW má "jen" 25%,ale na rozhrabání to stačí..
