Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 525i vs. 535i
neřešte blbosti .... já jezdím s vanosem 525i 6let a žádné problémy nejsou motor je to poslední co se ti posere na autě ...
jinak motor stojí 3-6tisic komplet tak neřeš opravu ... tu jistě někdo tady z bmwklubu zvládne je tu několik šikovnejch mechaniku a znají BMW tak že by i po slepu opravili polovinu auta.
spíše spotřební věci tlumiče,kotouče , a čepy to je klasikav ČR a když budeš jezdit i v zimě tak začně koroze jako u každého 15-20let starého auta ...
to se pomalu a jistě objeví ... jsou to spíše spotřební věci ....
motor pokud bude v pořádku vydrží hodně ...mění se snad jen těsnění co jsem dělal jinak nesmrtelný když měníš olej nejpozději 15tis km a netočíš jej když je studenej nad 3-3,5tis
Nedělejte z toho auta hyundaje....
tohle auto přežije dalších 10-15let při slušném zacházení a údržbě v pohodě...
jinak motor stojí 3-6tisic komplet tak neřeš opravu ... tu jistě někdo tady z bmwklubu zvládne je tu několik šikovnejch mechaniku a znají BMW tak že by i po slepu opravili polovinu auta.

spíše spotřební věci tlumiče,kotouče , a čepy to je klasikav ČR a když budeš jezdit i v zimě tak začně koroze jako u každého 15-20let starého auta ...
to se pomalu a jistě objeví ... jsou to spíše spotřební věci ....
motor pokud bude v pořádku vydrží hodně ...mění se snad jen těsnění co jsem dělal jinak nesmrtelný když měníš olej nejpozději 15tis km a netočíš jej když je studenej nad 3-3,5tis
Nedělejte z toho auta hyundaje....
tohle auto přežije dalších 10-15let při slušném zacházení a údržbě v pohodě...
stojím za názorem člena "Filozof"
akorát teda poznámka ze stylu jízdy s Vanosem. Když projíždíš třeba parkovištěm, hodně točíš volantem, zleva doprava, je zapotřebí sledovat více silnici, než řazení, tak díky Vánosu v době kdy budeš mít zařazeno za 3 a minimální otáčky, tak ten motor to vytáhne i z opravdu nízkých otáček...prostě budeš cítit rychlejší nástup výkonu, lepší zrychlení. U nevanosu budeš muset podřadit, protože to na tu rychlost síce bude taky zrychlovat no ne dostatečně na takové to pružnější rozjetí
Nebo situace kdy jedeš ve městě a najednou někdo ve předu dá na přechodu přednost a ty musíš jít razantněji na brzdy....nesleduješ řazení. Ani nestihneš zastavit, no auto je ještě rozjeté, tak šlápneš na plyn a jedeš. Nevanos bude potřebovat podřadit. Zas je to ale jak kdo...já třeba brzdím i motorem
akorát teda poznámka ze stylu jízdy s Vanosem. Když projíždíš třeba parkovištěm, hodně točíš volantem, zleva doprava, je zapotřebí sledovat více silnici, než řazení, tak díky Vánosu v době kdy budeš mít zařazeno za 3 a minimální otáčky, tak ten motor to vytáhne i z opravdu nízkých otáček...prostě budeš cítit rychlejší nástup výkonu, lepší zrychlení. U nevanosu budeš muset podřadit, protože to na tu rychlost síce bude taky zrychlovat no ne dostatečně na takové to pružnější rozjetí
Nebo situace kdy jedeš ve městě a najednou někdo ve předu dá na přechodu přednost a ty musíš jít razantněji na brzdy....nesleduješ řazení. Ani nestihneš zastavit, no auto je ještě rozjeté, tak šlápneš na plyn a jedeš. Nevanos bude potřebovat podřadit. Zas je to ale jak kdo...já třeba brzdím i motorem
zrovna repasi vanosu klidne zvladnu, specialni orech je akorat stocenej na soustruhu, protoze normalni orechy maj náběh aby se dobre nasazovaly a tady je fakt nizka a jeste hlinikova matice. ja musel vanos nahrat horkovzduskou na 200°C a pak chladicim sprejem ochadit tu matici, abych to povolil. a to jenom kuli vymezeni vule v chrastitku...
jinak kokotů mechaniků moc neznam, nak s nikym moc neprichazim do styku, protoze si resim vsecko sam.
a udrzba E34 se opravdu vetsinou sestava akorat z vymen oleje (za me syntetika kazdejch 10tkm) obcas desky a pekelna vymena kabinovyho filtru zakletyho hluboko v palubce.
edit: jinak u 535i resej nedostatek zatahu v nizkejch otackach pisty jak popelnice, staci tomu dat napit a uz to leti;-)
jinak kokotů mechaniků moc neznam, nak s nikym moc neprichazim do styku, protoze si resim vsecko sam.
a udrzba E34 se opravdu vetsinou sestava akorat z vymen oleje (za me syntetika kazdejch 10tkm) obcas desky a pekelna vymena kabinovyho filtru zakletyho hluboko v palubce.
edit: jinak u 535i resej nedostatek zatahu v nizkejch otackach pisty jak popelnice, staci tomu dat napit a uz to leti;-)