
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tds-kari, ake tvrde mate vodne hadice?
jj ale tvrde a tvrde je rozdiel
dnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
tdso je dobrej bezúdržbovej motor, na poslední motor co jsem dával do mojí e34 v srpnu 2010 jsem už najel 120 000km a za celou dobu jsem na něj nesáhl, kromě žhaviček, a to jezdím s tlakem 1,8b a 12mm hlavoustarynovy píše:jj ale tvrde a tvrde je rozdieldnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Pokud se ti to přehřejvá při zvýšeným výkonu tak vyměň chladič. Musel jsem ho vyměnit na obou svých tdsách, 200 ps s tím starým ucpaným chladičem neuchladíš. Rozebral jsem můj starej chladič, a byl jsem překvapenej, v bočních plastech na chladiči do výšky 15cm byl jen bordel a rez, většina lamel v chladiči byla ucpaná vodním kamenem. Pokud jsem sa tím jezdil normálně v klídku tak to bylo dobrý, ale jak jsem to držel třeba na dálnici pod plným tak po pár kilákách z toho lítala voda.starynovy píše:jj ale tvrde a tvrde je rozdieldnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.
nj lenze ty mas stastie z pekla
cim viac sa clovek stara tym viac sa to sere.. najprv mi tiekol po zemi olej, liter tyzdenne, potom voda, co je doteraz, teraz ta hlava, potom pustilo cerpadlo, kurenie, ale inak som sa ho ani nechytil 
neprehrieva, nalozim tomu 150 do kppca, 3 minuty som ho dusil, a rucicka sa presunula z pred stredu, do stredu.. jo ten bordel potvrdzujem, v radiatore kurenia som nasiel kus gumy velkosti 20 koruny, dostat sa to tam mohlo jedine tymi rurkami, zazrak


neprehrieva, nalozim tomu 150 do kppca, 3 minuty som ho dusil, a rucicka sa presunula z pred stredu, do stredu.. jo ten bordel potvrdzujem, v radiatore kurenia som nasiel kus gumy velkosti 20 koruny, dostat sa to tam mohlo jedine tymi rurkami, zazrak

vsetko pomene, a itak to tlakuje, a zerie vodu, vcera sa to zase uvarilo lebo tam chybali 4L vody, ked som odchadzal z domu bola nadrzka v polovici, po 90km nic
SKURVENY MOTOR, toto sa musi stat prave mne, pokial je tam dost vody tak to len tlakuje, ale neuvari sa to nikdy, ale ked vodu vyzere..
tak teraz neviem, skor to vyzera ako podfuknute tesnenie hlavy, najlacnejsie hlavu kupim za 160€ uz zrovnanu, otlakovanu (pripadne mi povedzte kolko stoja taketo ukony na samotnej hlave, mozno by som dal opravit svoju-cenniky firiem sa lisia diametralne), lenze sroby, a tesnenie stoja skoro raz tolko.. 100+40. Tak sa mi zda ze sa s Oldafom uvidime najblizsie na dieselpowery, a v podpise mi bude svietit nejaky priamovstrekovy traktor 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tak tak, mám v autě motor taky z automatový omegy co měla najeto 440tisíc km, a já na něj už namotal dalších asi 110tisíc km, a to s 12mm hlavou a naftu to nikdy nevidělo. Za celých 110 tisíc to dostalo 2x novej olej jinak nicbeny-maser píše:a když se ti podaří sehnat omegu v automatu tak to bude ještě lacinější a ten motor bude v lepším stavu jak z e34, je totiž přiškrcenej a automat dělá dobře klice.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
TDS
, mě zas dnes při pouhých -4C stávkuje startování, startér po repasi s novou kotvou, baterie 3/4 roku stará 95Ah, motor komplet udělaný vloni v březnu... A jak se ochladí (ne však vždy), tak studený start je jak kdybych byl 10ti letej lojza a neuměl se zapalováním, prostě jak když vypadává spínačka - cuk - nic - cuk - nic, možná kostřící kabel...

u vas je to basen, vazne tie auta stoja par supov, ale u nas je to ina pesnicka, tu by radi zarobili na novu fabiu predajom polorozpadnuteho srotu
ale tak pozeral som napr. 2.5TDI R5, legendarny motor, no rozvody priidu na 250€, hlava na tomto bude hodne podobne.. takze asi predsalen proste vymenim hlavu, a bude, s tou klukou dufam nic nebude 
http://allegro.pl/glowica-bmw-2-5-tds-g ... 83655.html noo aka pekna, ale radsej by som v zivote spodok tej hlavy nevidel. Inak dnes som v expanzke nasiel sedo/hnedu penu, nieje mastna.. co to je?


http://allegro.pl/glowica-bmw-2-5-tds-g ... 83655.html noo aka pekna, ale radsej by som v zivote spodok tej hlavy nevidel. Inak dnes som v expanzke nasiel sedo/hnedu penu, nieje mastna.. co to je?

tak jak pročítám forum,tak jsem docela zmatenej ohledně těch hadic.
Teplota mi drží za každých okolností,hadice jak kámen,z vratky kapalina teče nepravidelně čili tam je vzduch,víčko jiný jsme zkoušel,po povolení zasyčí a hadice změknou,hladina klidná..ale ve spod expanzky než je to napojení na hadice vidim bubliny(jezděj sem tam)
Na expanzce je "film" od fridexu
pumpa nevim jaká tam je.někdo straší s hlavou,jinej s těsněním a další s pumpou.rád bych to vyřešil.předchozí TDS tímto netrpělo.mě to začlo,tak před 14dny.
Teplota mi drží za každých okolností,hadice jak kámen,z vratky kapalina teče nepravidelně čili tam je vzduch,víčko jiný jsme zkoušel,po povolení zasyčí a hadice změknou,hladina klidná..ale ve spod expanzky než je to napojení na hadice vidim bubliny(jezděj sem tam)

pumpa nevim jaká tam je.někdo straší s hlavou,jinej s těsněním a další s pumpou.rád bych to vyřešil.předchozí TDS tímto netrpělo.mě to začlo,tak před 14dny.
mam to iste, teplota drzi pekne pol mm pred stredom, ale system je strasne natlakovany, a zere trochu vody, skor to vidim na fuknute tesnenie, ked sa stym jazdi kludne tak sa to ani nenatlakuje, ale staci tomu povytacat, pripadne potiahnut do kopca, a uz su ako kamen, voda mi tecie suvisle, ale taky som ten otvor zvacsoval, na mieste ani ked vytacam bubliny nevidim, ale jedno je iste, ako vravel beny, hlavu dole.
přemýšlím co s tím...rovnání hlavy,tlakovka,nová pumpa,těsnění,šrouby,práce...to bude raketa.
jinej motor je sázka do loterie,protože sviní co prodaj prdlou hlavu nebo padlej motor je spousta a prodat se to nevyplatí,navíc vše ostatní je OK
štve mě to,že k motoru se chovám jak se má,minulý tds tahalo vlek,dostávalo céres i studený a nic,pohoda.vše ok,jen to bralo litr oleje na 10tis.km
jinej motor je sázka do loterie,protože sviní co prodaj prdlou hlavu nebo padlej motor je spousta a prodat se to nevyplatí,navíc vše ostatní je OK
štve mě to,že k motoru se chovám jak se má,minulý tds tahalo vlek,dostávalo céres i studený a nic,pohoda.vše ok,jen to bralo litr oleje na 10tis.km
ak si to chces nechat tak to oprav, pride to okolo 200€, situacia na mojej strane je uplne rovnaka, vsetko ok, dokonca aj motor samotny, nezere olej, rozvody nemaju volu, taha, turbo bez vole, a teraz toto, za studena sa som stym narabal ako z marcipanu, holt mam smolu, spytaj sa oldafa ako sa ktomu sprava, ono zda sa plati, cim viac sa staras, tym viac sa sere.
Za mna, tds je jedna velka macka vo vreci, kto pocita stym ze toto sa stane, tak mu to auto posluzi celkom dobre, potom moze este cakat ze prestane mazat, alebo praskne kluka, no to je uz mensia pravdepodobnost
Za mna, tds je jedna velka macka vo vreci, kto pocita stym ze toto sa stane, tak mu to auto posluzi celkom dobre, potom moze este cakat ze prestane mazat, alebo praskne kluka, no to je uz mensia pravdepodobnost
