Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna rozvodů 3.0D ano/ne?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od bartpt »

Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.

Jaké máte zkušenosti?
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Klubové ID: 860

#2 Příspěvek od Srandik32 »

Já to měl na e39 s M62 motorem.Prasklý šroub napínáku řetězu.Fujtajxl :roll:
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#3 Příspěvek od kubito »

mam cca 260 tis a bez delani rozvodu e39 530D
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od bartpt »

kubito píše:mam cca 260 tis a bez delani rozvodu e39 530D
To si na tom podobně jako já. :-)
Používám 5w30 a měním každých 15tis.

Ale dneska když jsem to viděl, tak mi to vrtá hlavou..
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

bartpt píše:Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.

Jaké máte zkušenosti?
A to byl dovoz z ciziny nebo to prasklo někomu při běžném ježdění v ČR?
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od bartpt »

dvě X5 nové koupené tady v ČR
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Donkey »

ja mam 410 000 km a zatim tam neslysim zadny ševel řetězu....olej liju long live myslim 5w30 a menim co 15tisc km....
530d e39 142kw
DawletE30
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2395

#8 Příspěvek od DawletE30 »

Ty problemy maji novějši typy motoru(E39 se to netyka jak 135kw tak 142kw). Většinou se to tyka novych 7er(170kw) a X5(173kw) udajně je to vyrobni chyba těchto novych motoru, po najeti 250tis se jim maji měnit rozvody nebo aspon změřit vuli. Znamej kupoval celej motor do 7er když se mu na dalnici potkal, kvuli rozvodaku a to auto měl od novoty a v okamžik poškozeni motoru měl najeto 215tis. Pak si kup auto za dvě koule :roll:
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bartpt »

Tak u toho motoru co se potkal naposledy se seklo čerpadlo..

Tak jsem trochu klidnější že moje E39 mě může vypéct jinak.. :D
Odpovědět