Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.
bartpt píše:Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.
Jaké máte zkušenosti?
A to byl dovoz z ciziny nebo to prasklo někomu při běžném ježdění v ČR?
Ty problemy maji novějši typy motoru(E39 se to netyka jak 135kw tak 142kw). Většinou se to tyka novych 7er(170kw) a X5(173kw) udajně je to vyrobni chyba těchto novych motoru, po najeti 250tis se jim maji měnit rozvody nebo aspon změřit vuli. Znamej kupoval celej motor do 7er když se mu na dalnici potkal, kvuli rozvodaku a to auto měl od novoty a v okamžik poškozeni motoru měl najeto 215tis. Pak si kup auto za dvě koule