Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pretesneni e39 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
venca750
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: ned 02.12.2012 01:00

#1 Příspěvek od venca750 »

Ahoj,jiz delsi dobu resim unik oleje a asi po dvou mesicich patrani,jsem dospel k nazoru ze to tece pres prsa...zajimalo by me,co vse se musi sundat aby k tomu byl pristup co dalsiho je dobry nebo nutny vymenit a taky cena servis/samodomo.jedna se o e39 525TDS.Diky za rady....V.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

sundat hlavu a vanu,eskamotér to dá i bez demontáže obojího, ale z vlastní zkušenosti s tím mám špatnou zkušenost a než si znovu naběhnout, bych to rovnou sudal a přetěsnil oboje znova.
Sundat hlavu v servisu počítej cca 10tis.
Doma se to dá udělat za tři bez slev.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#3 Příspěvek od starynovy »

najskor skontroluj vrsok motora, okolia vakuovej pumpy, a cervikovy srob, je na nej velky O-ring, vacsine TDSiek to tadial pomaly tecie, a zabrinda to cely predok motora.. v BMW vysiel asi na 3€, a mam konecne svaty pokoj, a kovovo leskly motor uz pol roka.. klep klep
venca750
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: ned 02.12.2012 01:00

#4 Příspěvek od venca750 »

No ja uz jsem zakladal podobne tema ohledne dirky ve ventilovym viku viz. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=119689
Ale ted jsem si vsiml,ze to vzlina nad alternatorem,je tam takovej zlabek a v tom to zacne.pak se to rozleze vsude,na remen atd.dolejvam tak 0,5l na 1000km podle stylu jizdy.Uz mi doporucovali i utesnovace,ale moc tomu neverim..
Odpovědět