Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E34 525 tds vstřikovací čerpadlo
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
co si predstavujes pod pojmem seridit? abychom meli ujasnene pojmy. zakladni predvstrik a mnozstvi davky se dela mechanicky primo na cerpadle. volnobezne otacky jsou nastaveny myslim v RJ, takze to nezmenis. snad se nepletu. jinak diagnostika ukazuje aktualni hodnoty... -> takze spis kontrola co je nastaveno, pripadne zavady 
No co se týká výkonu,tak řeším celkem dlouho.
Od doby co jsem byl poprvé v renocaru a to je pěl let,tak si myslím,že to auto netáhne,jak předtím.Turbo je ok,výměna sací hadice turba,všechny ostatní hadičky,vzduchový filtr,sítko v nadrži.Na diagnostice jsem byl asi třikrát.Jednou to ukázalo ERG ventil a nic víc.Když je teplo tak mi na volnoběh kolísají otáčky.To prej dělá hlava na čerpadle,ale repas se mi dělat nechce.Dokonce jsem aji zjištoval jestli je to skutečně tds a ne td.
Od doby co jsem byl poprvé v renocaru a to je pěl let,tak si myslím,že to auto netáhne,jak předtím.Turbo je ok,výměna sací hadice turba,všechny ostatní hadičky,vzduchový filtr,sítko v nadrži.Na diagnostice jsem byl asi třikrát.Jednou to ukázalo ERG ventil a nic víc.Když je teplo tak mi na volnoběh kolísají otáčky.To prej dělá hlava na čerpadle,ale repas se mi dělat nechce.Dokonce jsem aji zjištoval jestli je to skutečně tds a ne td.
-
Author
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
- Kontaktovat uživatele:
Ono u TDSa udělá strašně, pokud se přesně nastaví rozvody včetně předvstřiku na čerpadle, seřídí se dávka podle diagnostiky, případně lehce doladí podle potřeb konkrétního motoru a nastaví se plnící tlak, pokud to pár desítek tisíc km nikdo nedělal.
Na pár autech sem to udělal a výsledek byl hodně znát
Na pár autech sem to udělal a výsledek byl hodně znát
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
rozvody samotne budou v pohode, samovolne by nemely skocit. spis jedine nove retezy + napinak. to by melo u kazdeho tds v dnesni dobe trochu pomoci. predvstrik je pro tohle cerpadlo nejdulezitejsi vec. davku ano, zkontrolovat pres diagnostiku -> pokud ti uz houpe volnobeh, tak povolit el. hlavu cerpadla a mirne poklepat, aby se zvysila davka -> tusim smerem ke kabine. na foru je to popsane. turbo, pokud je ok, tak plni jak ma. pokud ne, tak poradny tlak na nem neudelas, spis dotazenim westgate mu jeste zkratis zivotnost.
určite skontroluj rozvody, predvstrek čerpadla a dávku paliva, tá sa nastavuje cez diagnostiku posunom el. hlavy čerpadla, malo by to na compe ukázať grafy, inak tá hlava máva vybehaný potenciometer, takže keď sa jemne posunie, dostane sa kontakt do záberu a funguje to zasa správne
viac ti o tom ale povedia skúsenejší, a je tu toho na fóre viac, pohľadaj
viac ti o tom ale povedia skúsenejší, a je tu toho na fóre viac, pohľadaj
grafy tam niesu, toto nieje TDI a VAG pre deti
mas tam len priamo vypisane hodnoty, pociatok predvstreku v °, mal by byt nieco okolo 2.5° BTDC, potom davka, ta ma byt origo 5-8mg/str, ale na to by som sa vysral, a nastavil max. co ten motor bez protestov pobere (bude sa hadat na volnobehu) ked tam das malo, je na volnobeh slaby, a celkovo lenivy. Tlak v sani tam je tiez, ale na to si musis zobrat kolegu, na 3-4rke plny plyn v otackach viac ako 2500RPM, pozadovany je cca. 1.1Bar. Ak ti kolisu otacky tak mas este stary typ motoru/cerpadla so spominanym potenciometrom, posuv tej hlavy tomu bezpecne pomoze, ale co sa tyka diagnostiky motoru/prevadzkovych hodnot, je to horsie, tusim to bere len EDIABAS, alebo ako sa to vola.. kabel s prevodnikom na paralelny port.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Sériový COM port s diagnostikou Carsoft by to měl umět taky jen mě nechce číst LIVE data mám starší typ interface a carsoft 6.1.4.
Řešil jste někdo čištění elektrický hlavy čerpadla ? Posun sice oddálí repas ale tady u francouze je psáno, že pokud motor je do 2000 línej a jak přejede 2000 už to jede. Ale když pustím plyn a hned ho přidám auto škubne a jede okamžitě naplno. Pomohlo by jen samotný vyčištění tý hlavy ?
Mechaniku zatím řešit nechci jelikož bych musel mít výměnu spojenou se spojkou hardynou komplet veškerým uložením protože už je půl auta vysypáno a vyměnit všechny díly najednou je dost obtížnej úkol (finančně).
Odkaz na čištění hlavy http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
Popřípadě jde objednat díly té elektrické hlavy v bosch ?
Řešil jste někdo čištění elektrický hlavy čerpadla ? Posun sice oddálí repas ale tady u francouze je psáno, že pokud motor je do 2000 línej a jak přejede 2000 už to jede. Ale když pustím plyn a hned ho přidám auto škubne a jede okamžitě naplno. Pomohlo by jen samotný vyčištění tý hlavy ?
Mechaniku zatím řešit nechci jelikož bych musel mít výměnu spojenou se spojkou hardynou komplet veškerým uložením protože už je půl auta vysypáno a vyměnit všechny díly najednou je dost obtížnej úkol (finančně).
Odkaz na čištění hlavy http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
Popřípadě jde objednat díly té elektrické hlavy v bosch ?
nepomohlo, starsi typ pouziva potenciometer, tie pacicky vydru uhlikovu drahu, a preto kolise (nestabilne spatnovazobne napatie), druhy typ (HDK) ma autotransformator, kde sa po jadre posuvaju zavity na kratko, aj keby to bolo po kolena v srackach tak to bude fungovat.. ten plosak sa objednat sam neda pokial viem, len cela hlava. ono je to pribodovane (da sa to ale spajkovat) no nebolo to myslene na demontaz. Jo vzdyt to pisem, carsoft ani INPA ten stary typ nedokaze diagnostikovat na live data, jedine EDIABAS.
