Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 525 tds vstřikovací čerpadlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
wanted83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 02.02.2013 01:00

#1 Příspěvek od wanted83 »

Zdravím,jde seřídit vstřikovací čerpadlo na diagnostice?
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#2 Příspěvek od k5ynd1 »

co si predstavujes pod pojmem seridit? abychom meli ujasnene pojmy. zakladni predvstrik a mnozstvi davky se dela mechanicky primo na cerpadle. volnobezne otacky jsou nastaveny myslim v RJ, takze to nezmenis. snad se nepletu. jinak diagnostika ukazuje aktualni hodnoty... -> takze spis kontrola co je nastaveno, pripadne zavady ;-)
wanted83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 02.02.2013 01:00

#3 Příspěvek od wanted83 »

No co se týká výkonu,tak řeším celkem dlouho.
Od doby co jsem byl poprvé v renocaru a to je pěl let,tak si myslím,že to auto netáhne,jak předtím.Turbo je ok,výměna sací hadice turba,všechny ostatní hadičky,vzduchový filtr,sítko v nadrži.Na diagnostice jsem byl asi třikrát.Jednou to ukázalo ERG ventil a nic víc.Když je teplo tak mi na volnoběh kolísají otáčky.To prej dělá hlava na čerpadle,ale repas se mi dělat nechce.Dokonce jsem aji zjištoval jestli je to skutečně tds a ne td.
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Author »

Ono u TDSa udělá strašně, pokud se přesně nastaví rozvody včetně předvstřiku na čerpadle, seřídí se dávka podle diagnostiky, případně lehce doladí podle potřeb konkrétního motoru a nastaví se plnící tlak, pokud to pár desítek tisíc km nikdo nedělal.
Na pár autech sem to udělal a výsledek byl hodně znát :wink:
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#5 Příspěvek od k5ynd1 »

rozvody samotne budou v pohode, samovolne by nemely skocit. spis jedine nove retezy + napinak. to by melo u kazdeho tds v dnesni dobe trochu pomoci. predvstrik je pro tohle cerpadlo nejdulezitejsi vec. davku ano, zkontrolovat pres diagnostiku -> pokud ti uz houpe volnobeh, tak povolit el. hlavu cerpadla a mirne poklepat, aby se zvysila davka -> tusim smerem ke kabine. na foru je to popsane. turbo, pokud je ok, tak plni jak ma. pokud ne, tak poradny tlak na nem neudelas, spis dotazenim westgate mu jeste zkratis zivotnost.
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Klubové ID: 3294
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Author »

rozvody by sice neměly skočit, ale pokud to má namotáno kolem tří kil, což většina tds má, a skontroluješ rozvody, tak jsou úplně jinde
jenom samotný nastavení vačky, s tim že podložíš pravítko, tak jak se má, udělá dost
a neznamená, když je turbo ok, že fakt nafouká ten jeden bar
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#7 Příspěvek od sklenus »

určite skontroluj rozvody, predvstrek čerpadla a dávku paliva, tá sa nastavuje cez diagnostiku posunom el. hlavy čerpadla, malo by to na compe ukázať grafy, inak tá hlava máva vybehaný potenciometer, takže keď sa jemne posunie, dostane sa kontakt do záberu a funguje to zasa správne

viac ti o tom ale povedia skúsenejší, a je tu toho na fóre viac, pohľadaj
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#8 Příspěvek od starynovy »

grafy tam niesu, toto nieje TDI a VAG pre deti :D mas tam len priamo vypisane hodnoty, pociatok predvstreku v °, mal by byt nieco okolo 2.5° BTDC, potom davka, ta ma byt origo 5-8mg/str, ale na to by som sa vysral, a nastavil max. co ten motor bez protestov pobere (bude sa hadat na volnobehu) ked tam das malo, je na volnobeh slaby, a celkovo lenivy. Tlak v sani tam je tiez, ale na to si musis zobrat kolegu, na 3-4rke plny plyn v otackach viac ako 2500RPM, pozadovany je cca. 1.1Bar. Ak ti kolisu otacky tak mas este stary typ motoru/cerpadla so spominanym potenciometrom, posuv tej hlavy tomu bezpecne pomoze, ale co sa tyka diagnostiky motoru/prevadzkovych hodnot, je to horsie, tusim to bere len EDIABAS, alebo ako sa to vola.. kabel s prevodnikom na paralelny port.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#9 Příspěvek od Lucifer »

Sériový COM port s diagnostikou Carsoft by to měl umět taky jen mě nechce číst LIVE data mám starší typ interface a carsoft 6.1.4.

Řešil jste někdo čištění elektrický hlavy čerpadla ? Posun sice oddálí repas ale tady u francouze je psáno, že pokud motor je do 2000 línej a jak přejede 2000 už to jede. Ale když pustím plyn a hned ho přidám auto škubne a jede okamžitě naplno. Pomohlo by jen samotný vyčištění tý hlavy ?

Mechaniku zatím řešit nechci jelikož bych musel mít výměnu spojenou se spojkou hardynou komplet veškerým uložením protože už je půl auta vysypáno a vyměnit všechny díly najednou je dost obtížnej úkol (finančně).

Odkaz na čištění hlavy http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html

Popřípadě jde objednat díly té elektrické hlavy v bosch ?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#10 Příspěvek od starynovy »

nepomohlo, starsi typ pouziva potenciometer, tie pacicky vydru uhlikovu drahu, a preto kolise (nestabilne spatnovazobne napatie), druhy typ (HDK) ma autotransformator, kde sa po jadre posuvaju zavity na kratko, aj keby to bolo po kolena v srackach tak to bude fungovat.. ten plosak sa objednat sam neda pokial viem, len cela hlava. ono je to pribodovane (da sa to ale spajkovat) no nebolo to myslene na demontaz. Jo vzdyt to pisem, carsoft ani INPA ten stary typ nedokaze diagnostikovat na live data, jedine EDIABAS.
wanted83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 02.02.2013 01:00

#11 Příspěvek od wanted83 »

DÍKY moc za radu,nevíte někdo kdo má diagnostiku kterou píšete
okolí Brna?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#12 Příspěvek od starynovy »

napis clenovi Darklord, je zo Slovenska ale tusim robi v Brne, skus sa s nim dohodnut, robil mi moje tds BJ 1992, a v pohode.
wanted83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 02.02.2013 01:00

#13 Příspěvek od wanted83 »

ok,dík
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#14 Příspěvek od k5ynd1 »

tu HDK hlavu jsem cistil (rozpajet, vyndat, vycistit, slozit, napajet). prace nebyla problem, vysledek zadny :-D
Odpovědět