Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chip+převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
U benzinu s jasnou historii a v top NE STOP stavu jen bezne provozni veci, aspon ma zkusenost..
U nafty turbo, vstrik nebo 2,jednou dokonce vsech 6, cerpadlo, vaha, dpf atd... dosti nakladne opravy, taky vlastni zkusenost..
Pak nafta v topu muze drzet klidne pres 100tkm od koupe jetyho auta bez investice, u nafty muzes koupit taky TOP STAV, ale pak je to hodne na tobe jak se k autu chovas..
U nafty turbo, vstrik nebo 2,jednou dokonce vsech 6, cerpadlo, vaha, dpf atd... dosti nakladne opravy, taky vlastni zkusenost..
Pak nafta v topu muze drzet klidne pres 100tkm od koupe jetyho auta bez investice, u nafty muzes koupit taky TOP STAV, ale pak je to hodne na tobe jak se k autu chovas..
525d je 3000ccm, navíc to fakt srovnat nejde 2,5 V6 TDI je pakárna vůbec řešit a psát o tom.gassik píše:butthead740 píše:Tak ono taky nemuzeme srovnavat prassata s motorem z min stoleti s E60kou k E60 je konkurent od koncernu 3.0tdi a to uz neni chro chro jako stary 2.5tdi
proč nemůžeme? passat 2.5 tdi a bmw 525d má skoro stejný krouťák....tak se ptám, nemají teda skoro stejnou sílu (tah) ?
530d 173kW po chipu 309PS 650Nm i s DPF
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Hlavně v ČR kupovat 530d z bazaru je risk a většinou z 98% jsou to stočené mrdk.y co mají najeto 400tis i 500tis ale v bazaru ti garantují 180-220tis km.
Další věc je že hromada aut je dotažených z DE nebo IT. které byli bourané a jsou opravované. Takže nevíš co tě potká a nemine ...
Takže bud z raichu nebo od přímého majitele ideální jít vybrat auto s člověkem co BMW zná nazpaměť a veme diagnostiku a projde ti vše ...lak, motor , spodek , a řekne ti zda je ok nebo je to krám.
My kupovali auto 4roky staré od prvního majitele mělo 220tis a vše sedělo.
Ale i tak to chtělo nějaké investice čepy a podobně.
530d 170KW letí luxusně ale zase bych já osobně zvažoval zda nejít do 545i nebo 550i s LPG.
Pokud bude v pěkné výbavě je to jiná liga jezdí ještě o něco úsporněji jak 530d.
Navíc servis by měl být mnohem levnější jak u nafty pokud bych se díval na dvě stejná auta stejně najeto a zhruba stejně opotřebovaná.
Výbava bude většinou u 545i nebo 550i větší pokud majitel nešetřil.
Určitě bych šel do vyšší výbavy ...
Rozdíl mezi 5er v základu a 5er ve vysoké výbavě je obrovský a ty auta jsou uplně jiná dimenze ...
Osobně bych chtěl komforty s výhřevem v elektrice světlé kůži, bixenony, panorama, 16:9 navigace, pdc, některé mají Dynamic drive to bych bral ale je jich málo. adaptivní tempomat, TV , minimálně.
Další už je na vkusu.
Vím že pěknej kus muže stát i 350-500k.
Přitom e60ka začíná někde na 180k třeba ... 530d.
Takže záleží na kusu a co od toho auta chceš....zda jen e60 a na výbavě nesejde tudíž co nejlevněji ... nebo chceš pořádnou nálož v pěkném stavu a jsi ochoten si připlatit.
a jezdit v 530d a 550i je taky velkej rozdíl i co se týče údržby obou aut...
pak zjistíš že jsi sice koupil levně 530d za 2kila ale kilo jsi do ni vysypal během jednoho roku a už jsi mohl mít auto o level jinde.
Další věc je že hromada aut je dotažených z DE nebo IT. které byli bourané a jsou opravované. Takže nevíš co tě potká a nemine ...
Takže bud z raichu nebo od přímého majitele ideální jít vybrat auto s člověkem co BMW zná nazpaměť a veme diagnostiku a projde ti vše ...lak, motor , spodek , a řekne ti zda je ok nebo je to krám.
My kupovali auto 4roky staré od prvního majitele mělo 220tis a vše sedělo.
Ale i tak to chtělo nějaké investice čepy a podobně.
530d 170KW letí luxusně ale zase bych já osobně zvažoval zda nejít do 545i nebo 550i s LPG.
Pokud bude v pěkné výbavě je to jiná liga jezdí ještě o něco úsporněji jak 530d.
Navíc servis by měl být mnohem levnější jak u nafty pokud bych se díval na dvě stejná auta stejně najeto a zhruba stejně opotřebovaná.
Výbava bude většinou u 545i nebo 550i větší pokud majitel nešetřil.
Určitě bych šel do vyšší výbavy ...
Rozdíl mezi 5er v základu a 5er ve vysoké výbavě je obrovský a ty auta jsou uplně jiná dimenze ...
Osobně bych chtěl komforty s výhřevem v elektrice světlé kůži, bixenony, panorama, 16:9 navigace, pdc, některé mají Dynamic drive to bych bral ale je jich málo. adaptivní tempomat, TV , minimálně.
Další už je na vkusu.
Vím že pěknej kus muže stát i 350-500k.
Přitom e60ka začíná někde na 180k třeba ... 530d.
Takže záleží na kusu a co od toho auta chceš....zda jen e60 a na výbavě nesejde tudíž co nejlevněji ... nebo chceš pořádnou nálož v pěkném stavu a jsi ochoten si připlatit.
a jezdit v 530d a 550i je taky velkej rozdíl i co se týče údržby obou aut...
pak zjistíš že jsi sice koupil levně 530d za 2kila ale kilo jsi do ni vysypal během jednoho roku a už jsi mohl mít auto o level jinde.