Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

chip+převodovka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
gassik
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 03.02.2013 01:00

#21 Příspěvek od gassik »

a jak to je z opravama, co se sere nejčastěji....díky, mám celkem obavy...
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 1599

#22 Příspěvek od butthead740 »

U benzinu s jasnou historii a v top NE STOP stavu jen bezne provozni veci, aspon ma zkusenost..

U nafty turbo, vstrik nebo 2,jednou dokonce vsech 6, cerpadlo, vaha, dpf atd... dosti nakladne opravy, taky vlastni zkusenost..

Pak nafta v topu muze drzet klidne pres 100tkm od koupe jetyho auta bez investice, u nafty muzes koupit taky TOP STAV, ale pak je to hodne na tobe jak se k autu chovas..
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

#23 Příspěvek od scooter_x »

Pokud bys chtěl spolehlivý auto, spousta lidí ti tu řekne 745i v LPG...něco na tom bude ;)
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#24 Příspěvek od Perunwit »

hlavně se vysrat na tu naftu a koupit benzín atmosféru. otřepané, ale pokud nechceš opravovat a mít bobika, je to funkční... odměnou dostaneš s vyšší spotřebou krásnej zvuk a pocit, že to není nějakej kadle kadle chrochták - k nezaplacení.
gassik
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 03.02.2013 01:00

#25 Příspěvek od gassik »

začínám se bát :D
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#26 Příspěvek od kornout »

gassik píše:
butthead740 píše:Tak ono taky nemuzeme srovnavat prassata s motorem z min stoleti s E60kou k E60 je konkurent od koncernu 3.0tdi a to uz neni chro chro jako stary 2.5tdi :D

proč nemůžeme? passat 2.5 tdi a bmw 525d má skoro stejný krouťák....tak se ptám, nemají teda skoro stejnou sílu (tah) ?
525d je 3000ccm, navíc to fakt srovnat nejde 2,5 V6 TDI je pakárna vůbec řešit a psát o tom.
530d 173kW po chipu 309PS 650Nm i s DPF
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#27 Příspěvek od Filozof »

Hlavně v ČR kupovat 530d z bazaru je risk a většinou z 98% jsou to stočené mrdk.y co mají najeto 400tis i 500tis ale v bazaru ti garantují 180-220tis km.

Další věc je že hromada aut je dotažených z DE nebo IT. které byli bourané a jsou opravované. Takže nevíš co tě potká a nemine ...

Takže bud z raichu nebo od přímého majitele ideální jít vybrat auto s člověkem co BMW zná nazpaměť a veme diagnostiku a projde ti vše ...lak, motor , spodek , a řekne ti zda je ok nebo je to krám.

My kupovali auto 4roky staré od prvního majitele mělo 220tis a vše sedělo.
Ale i tak to chtělo nějaké investice čepy a podobně.
530d 170KW letí luxusně ale zase bych já osobně zvažoval zda nejít do 545i nebo 550i s LPG.
Pokud bude v pěkné výbavě je to jiná liga jezdí ještě o něco úsporněji jak 530d.
Navíc servis by měl být mnohem levnější jak u nafty pokud bych se díval na dvě stejná auta stejně najeto a zhruba stejně opotřebovaná.

Výbava bude většinou u 545i nebo 550i větší pokud majitel nešetřil.
Určitě bych šel do vyšší výbavy ...

Rozdíl mezi 5er v základu a 5er ve vysoké výbavě je obrovský a ty auta jsou uplně jiná dimenze ...

Osobně bych chtěl komforty s výhřevem v elektrice světlé kůži, bixenony, panorama, 16:9 navigace, pdc, některé mají Dynamic drive to bych bral ale je jich málo. adaptivní tempomat, TV , minimálně.
Další už je na vkusu.

Vím že pěknej kus muže stát i 350-500k.

Přitom e60ka začíná někde na 180k třeba ... 530d.

Takže záleží na kusu a co od toho auta chceš....zda jen e60 a na výbavě nesejde tudíž co nejlevněji ... nebo chceš pořádnou nálož v pěkném stavu a jsi ochoten si připlatit.
a jezdit v 530d a 550i je taky velkej rozdíl i co se týče údržby obou aut...

pak zjistíš že jsi sice koupil levně 530d za 2kila ale kilo jsi do ni vysypal během jednoho roku a už jsi mohl mít auto o level jinde.
Odpovědět