Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
aditivum do převodovky
Zdravim, rád bych Vaše názory na aditivum do převodovky, konkrétně manuál (E39 525tds).
Největší problémy jsou pa ránu, když je studenej motor, tak jde špatně zařadit 1 a převodovka začíná škrtat. Po zahřátí problémy z větší části zmizí.
Tak by mě zajímalo, jestli tomu může něco pomoct, bez mechanickýho zásahu, např:
http://www.liqui-moly.cz/detail/ochrana-prevodu
http://www.liqui-moly.cz/detail/ochrana-prevodu
Největší problémy jsou pa ránu, když je studenej motor, tak jde špatně zařadit 1 a převodovka začíná škrtat. Po zahřátí problémy z větší části zmizí.
Tak by mě zajímalo, jestli tomu může něco pomoct, bez mechanickýho zásahu, např:
http://www.liqui-moly.cz/detail/ochrana-prevodu
http://www.liqui-moly.cz/detail/ochrana-prevodu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
toto jsem nalil do felicie ---
zbytečně drahé !!!
Kup si keramiku ... Ceratech ---
bude to daleko lepší !!!
budeš řadit že ani nebudeš vědět že řadíš
!!!!!
mám taky tds ... sic jsem nalil do motoru ... po výměně hydroštelů 200km a pořád to rachtalo ....
nalil jsem 2 lahvinky , a po 50 km bylo neskutečné ticho !!!!!!!!!!!!
můžu doporučit !!!
Kdyby někdo chtěl za lepší cenu ... napište sz !
zbytečně drahé !!!
Kup si keramiku ... Ceratech ---
bude to daleko lepší !!!
budeš řadit že ani nebudeš vědět že řadíš

mám taky tds ... sic jsem nalil do motoru ... po výměně hydroštelů 200km a pořád to rachtalo ....
nalil jsem 2 lahvinky , a po 50 km bylo neskutečné ticho !!!!!!!!!!!!
můžu doporučit !!!
Kdyby někdo chtěl za lepší cenu ... napište sz !
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
Olej v prevodovce jsem vymenil a chvili to bylo super a pak se to vratilo zas do normalu (za studena spatne radi a pri prerazeni skrta + pri prerazeni tam obcas chce skocit treba misto trojky petka).
Proto bych rad vedel, jestli se to da nejak potlacit, nebo uz je prevodovka na vymenu, coz se mi moc nechce.
Tady na foru jsem cetl, ze se da olej do manualu nahradit ATF, ale musi se po 40.000km menit. A ted ho tam mam treba 10.000km.
Vase nazory? Diky....
Proto bych rad vedel, jestli se to da nejak potlacit, nebo uz je prevodovka na vymenu, coz se mi moc nechce.
Tady na foru jsem cetl, ze se da olej do manualu nahradit ATF, ale musi se po 40.000km menit. A ted ho tam mam treba 10.000km.
Vase nazory? Diky....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
Nevim, mel sem auto v servisu. Prevodovku studovali a zaver nic konkrétního.kalashnikow píše:Myslím, že nepomůže, jinak kdyby někdo chtěl převodovku do TDs, mám a levně.
Co se týká rady autorovi, nemáš taky vylágrované řazení ? A ohledně škrtání horší spojku ?
Po vymene oleje to bylo o 80% lepsi, ale to bylo v lete a to je relativne v pohode. Nejvetsi problemy jsou v zime. Nechapu to. proto sem si rikal, ze nejaky to aditivum by nebylo na skodu a mohlo by pomoct. Spojka se zda v poho, neni nejnovejsi, ale zabira dobre a neprokluzuje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
jo a když necháš zařazeno, tak za studena je problém i vyřadit,
známe řešili jsme tady snad 1000x vylej co ti tam nalili a nalij ATF,
jo a ideálně tu převodovku při nejbližší možné chvíli rozpul a vyškrábej ten sajrajt co tam udělal ten olej co tam teď máš,
a pokud už se ti začíná zdát, že prokluzuje spojka, tak udělej komplet sadu i s přítlačákem a ložiskem a všechny problémy přestanou
známe řešili jsme tady snad 1000x vylej co ti tam nalili a nalij ATF,
jo a ideálně tu převodovku při nejbližší možné chvíli rozpul a vyškrábej ten sajrajt co tam udělal ten olej co tam teď máš,
a pokud už se ti začíná zdát, že prokluzuje spojka, tak udělej komplet sadu i s přítlačákem a ložiskem a všechny problémy přestanou
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
osobně než převodovku půlit, co jsem se o to tak zajímal, když mi rachtala bych podle "výzkumu" doporučil převodovku vyměnit celou... za 1500 máš celej díl plug and play a je to, akorát potřebuješ někoho, kdo má zázemí na výměnu... vím, nemáš nikdy zaručeno, že se to nebude opakovat, nebo že nekoupíš horší, záleží od referencí a od koho kupuješ...
co se týče aditivování oleje do převodovky, jak už ti tu bylo psáno, vyměň ho a při pocitu, že to něco změní dvakrát, ale nic jiného, než předepsaný olej bych do toho osobně nelil. Jde o to, že olej je nějakým způsobem aditivovaný už od výroby a tím, že ho něčím nastavíš/naředíš, můžeš zničit jeho vlastnosti, nebo třeba i jenom zkrátíš dobu jeho funkčnosti. Tak to vidím já, nejsem proti vyplachování různými přípravky, ale olej by podle mě měl být čistej, ve složení, jak byl vyroben. Dělá ho např. Mogul, to je zástupce levnějších, dával jsem ho do Vectry a je fakt, že chvíli to bylo dobré a pak šel ven.... nebo Castrol a další. Do motoru leju FUCHS Titan, jestli dělá FUCHS i převodový olej tvojí specifikace, neváhal bych a šel do něj. Až to vypustíš, nech to pořádně vykapat, pak nějaký šmejdítko a čistej hadr a snaž se očistit přes otvor, kam dosáhneš..
co se týče aditivování oleje do převodovky, jak už ti tu bylo psáno, vyměň ho a při pocitu, že to něco změní dvakrát, ale nic jiného, než předepsaný olej bych do toho osobně nelil. Jde o to, že olej je nějakým způsobem aditivovaný už od výroby a tím, že ho něčím nastavíš/naředíš, můžeš zničit jeho vlastnosti, nebo třeba i jenom zkrátíš dobu jeho funkčnosti. Tak to vidím já, nejsem proti vyplachování různými přípravky, ale olej by podle mě měl být čistej, ve složení, jak byl vyroben. Dělá ho např. Mogul, to je zástupce levnějších, dával jsem ho do Vectry a je fakt, že chvíli to bylo dobré a pak šel ven.... nebo Castrol a další. Do motoru leju FUCHS Titan, jestli dělá FUCHS i převodový olej tvojí specifikace, neváhal bych a šel do něj. Až to vypustíš, nech to pořádně vykapat, pak nějaký šmejdítko a čistej hadr a snaž se očistit přes otvor, kam dosáhneš..