Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chip+převodovka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
E60 po chipu na 215KW ... jede jak hovado ....
samozřejmě jezdit s rozumem at se nevykurví motor ....
jinak TDS E39 automat s chipem taky dobře odpala !!!
Zanedlouho bude na prodej kdyby někdo chtěl ...
Zelená metla zelený int komplet i koberce zitze vyhřev roletka zadní
tempomat mf volant zadní pdc
kůže super stav 189000 napáleno ....
ramena ok
startuje na škrt ... studený i teplý ...
převodovka po výměně oleje ...
samozřejmě jezdit s rozumem at se nevykurví motor ....
jinak TDS E39 automat s chipem taky dobře odpala !!!
Zanedlouho bude na prodej kdyby někdo chtěl ...
Zelená metla zelený int komplet i koberce zitze vyhřev roletka zadní
tempomat mf volant zadní pdc
kůže super stav 189000 napáleno ....
ramena ok
startuje na škrt ... studený i teplý ...
převodovka po výměně oleje ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Pořiď si twinturbo, tedy 535d...minimální turboefekt, lineárnější průběh, odolnější turba (nejsou VGT), 200kW (nebo 210 podle roku) už v základu... Dobrá rada
Osobně s ním jezdím v X3 a paráda!

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
- Klubové ID: 3560
Hmm...ten motor má hodně malou prodlevu mezi sešlápnutím plynu a odezvou motoru. Je to tím, že menší turbo (které se roztočí a dává tak tlak snáze a ihned) zabírá už od volnoběhu a větší (které se roztáčí pomaleji, ale dává větší tlaky) cca od 1500, takže tam pak necítíš typický turbokopanec.
A VGT je variabilní geometrie lopatek turba - naklápěcí lopatky turba, má to dneska už skoro každá jednoturbová nafta právě kvůli vyváženosti v nízkých a vysokých otáčkách. A je to věc, která na turbu odchází docela často. ¨
Takže u 535d jsou dvě různě velká konstrukčně jednodušší turba než třeba u 530d a co jsem tak zjišťoval, tak ty turba v 535d vydrží o dost déle než u 530d. Potvrdilo mi to více lidí (včetně třeba JaraXe tady a dalších). Navíc u 535d prý nepraskají plechové svody, jako u 530d... Za mě se těch dvou turb vůbec neboj a jdi do tohohle typu, nebudeš litovat.
Jen se dělá pouze v automatu, takže jestli hledáš manuál......
A VGT je variabilní geometrie lopatek turba - naklápěcí lopatky turba, má to dneska už skoro každá jednoturbová nafta právě kvůli vyváženosti v nízkých a vysokých otáčkách. A je to věc, která na turbu odchází docela často. ¨
Takže u 535d jsou dvě různě velká konstrukčně jednodušší turba než třeba u 530d a co jsem tak zjišťoval, tak ty turba v 535d vydrží o dost déle než u 530d. Potvrdilo mi to více lidí (včetně třeba JaraXe tady a dalších). Navíc u 535d prý nepraskají plechové svody, jako u 530d... Za mě se těch dvou turb vůbec neboj a jdi do tohohle typu, nebudeš litovat.
Jen se dělá pouze v automatu, takže jestli hledáš manuál......

BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
scooter_x píše:Hmm...ten motor má hodně malou prodlevu mezi sešlápnutím plynu a odezvou motoru. Je to tím, že menší turbo (které se roztočí a dává tak tlak snáze a ihned) zabírá už od volnoběhu a větší (které se roztáčí pomaleji, ale dává větší tlaky) cca od 1500, takže tam pak necítíš typický turbokopanec.
A VGT je variabilní geometrie lopatek turba - naklápěcí lopatky turba, má to dneska už skoro každá jednoturbová nafta právě kvůli vyváženosti v nízkých a vysokých otáčkách. A je to věc, která na turbu odchází docela často. ¨
Takže u 535d jsou dvě různě velká konstrukčně jednodušší turba než třeba u 530d a co jsem tak zjišťoval, tak ty turba v 535d vydrží o dost déle než u 530d. Potvrdilo mi to více lidí (včetně třeba JaraXe tady a dalších). Navíc u 535d prý nepraskají plechové svody, jako u 530d... Za mě se těch dvou turb vůbec neboj a jdi do tohohle typu, nebudeš litovat.
Jen se dělá pouze v automatu, takže jestli hledáš manuál......
díky, hodně výstižné. Takže říkáš radši 535d než 530d? Chci prostě auto, které nebude moc poruchové a výkonostně přijatelné, atd. ...hodně se bojím celkem oprav...

aha, jinak není lepší maximalní turboefetk...podle mě bych uvítal, kdyby to pořád tahalo..jen se tak ptámbutthead740 píše:Boze.. VGT - turbo s variabilni geometrii lopatek
Turboefekt - jedes jedes a najednou te to zatlaci do sedacky = turbo zacne makat
BMW 535d ma turba dve- jedno maly ktery maka v malejch otackach a pak zacne makat to druhy, to je vetsi a tudiz auto jede pocitove jako benzin = bez Turboefektu..![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
kazdej disl ma turbo diru nekterej mensi nekterej vetsi, ale treba ta 535d nema skoro zadnou ptz se tam o to staraji turba dve, tudiz to taha od minimalnich otacek, nicmene jestli ti pride ze prassat s prehistorickym motorem jede, tak ti bohate bude stacit 525d, z 530d budes nadsenej a v 535d se v lepsim pripade udelas
a nemuzes srovnavat staryho passata s E60 ani novyho to neni konkurent, konkurent je AUDI A6, MB E..
