Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Hmotnosti na kouli, sedan/kombi
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Asi mají v jinde v Evropě nebo na Zemi jiné předpisy než u nás, protože
Z toho vyplývá, že i když máš v TP a na štítku napsáno to co tam máš napsáno, pokud potáhneš přívěs s max povolenou hmotností 2000 kg a narazíš na znalého policistu, dostaneš flastr za porušení vyhlášky 341/2000 sb. §14 odst. 7b (viz text výše), neb tvoje 528i má max povolenou hmotnost 1975 kg, a to platí i kdyby byl přívěs prázdný a měl okamžitou hmotnost třeba i jen 500 kg.
Vice v úplném a aktualizovaném znění: vyhláška 341/2002 sb. v aktuálním znění 315/2012 sb..
U X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:§14 (7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
Z toho vyplývá, že i když máš v TP a na štítku napsáno to co tam máš napsáno, pokud potáhneš přívěs s max povolenou hmotností 2000 kg a narazíš na znalého policistu, dostaneš flastr za porušení vyhlášky 341/2000 sb. §14 odst. 7b (viz text výše), neb tvoje 528i má max povolenou hmotnost 1975 kg, a to platí i kdyby byl přívěs prázdný a měl okamžitou hmotnost třeba i jen 500 kg.
Vice v úplném a aktualizovaném znění: vyhláška 341/2002 sb. v aktuálním znění 315/2012 sb..
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
ja som nenapisal ze nie ani ze ano len som sem UPol fotky co mam na aute ja a ze je to original tak jak je, nikto nic nerobil, nedorabal ani neprerabal a podla vin je tazne original a tie stitky su tiez original.Francis píše:Asi mají v jinde v Evropě nebo na Zemi jiné předpisy než u nás, protožeU X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
A preco je to tak ti nepovie nikto.
Asi preto ze to moze byt alebo preto ze to robi vyrobca a v ČR je to inak, neviem iba som chcel pomoct ako to je ked to ja originala a nie garazovka.
A len pre zvedavost kamarat ktory mi poziciava podval taha auta na fiate bravo a nikdy nemal problemi okrem toho ze par aut mu to neutiahlo.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
To že neměl problém neznamená, že ho jednou nemůže mít. Jak už bylo psáno výše, zejména v DE a AT nejsou v tomto ohledu s policií možné debaty a smlouvání, je to drahé nejen za pokutu ale i za nutnost sehnat jiné auto, které papírově bude mít na to, aby přívěs odtáhlo 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euroFrancis píše:To že neměl problém neznamená, že ho jednou nemůže mít. Jak už bylo psáno výše, zejména v DE a AT nejsou v tomto ohledu s policií možné debaty a smlouvání, je to drahé nejen za pokutu ale i za nutnost sehnat jiné auto, které papírově bude mít na to, aby přívěs odtáhlo
A na kolik tam měli aktuálně sníženou rychlost značkou?zverbo píše:To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euro
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
ziadne obmedzenie nebolo a este aj vecer a na dianici nikde nikdo, videli syna ako spi a manzelku ze sa akurat prebrala aspon ze bol ochotny komunikovat po anglicky, som mu vysvetlil ze idem na dovolenku atd ale nekompromisne bum 120e na mieste.
A v Talinsku ma zastavili to som mal asi 2kila a chceli vidiet iba co vezem a kam idem to bolo vsetko nic ich nezaujimalo vobec, iba pasi a co vezeme.
A v Talinsku ma zastavili to som mal asi 2kila a chceli vidiet iba co vezem a kam idem to bolo vsetko nic ich nezaujimalo vobec, iba pasi a co vezeme.
Ahoj všem, malinko to tady oživím..
Zvažuji pořízení BMW 530d E60 (jeden z prvních modelů - 160kW) na táhání podvalu s auty a pořád se nemohu rozhodnout, zdali vzít manuál a nebo automat. Oboje má svoje pro a proti, jaký je váš názor hlavně z hlediska životnosti a praktické využitelnosti převodovky při tažení podvalu? Spotřeba bude samozřejmě u automatu vyšší, ale tento aspekt bych neřešil.
A dále bych si ještě rád ověřil, jestli má tato motorizace stejnou hmotnost brzděného přívěsu jak u sedanu, tak i u Touringu. Je to stejné (2000 kg)?
Díky za odpověď..
Zvažuji pořízení BMW 530d E60 (jeden z prvních modelů - 160kW) na táhání podvalu s auty a pořád se nemohu rozhodnout, zdali vzít manuál a nebo automat. Oboje má svoje pro a proti, jaký je váš názor hlavně z hlediska životnosti a praktické využitelnosti převodovky při tažení podvalu? Spotřeba bude samozřejmě u automatu vyšší, ale tento aspekt bych neřešil.
A dále bych si ještě rád ověřil, jestli má tato motorizace stejnou hmotnost brzděného přívěsu jak u sedanu, tak i u Touringu. Je to stejné (2000 kg)?
Díky za odpověď..
