Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Hmotnosti na kouli, sedan/kombi

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#21 Příspěvek od zverbo »

fotene mobilom, odoslane taktiez mobilm a este to chcelo upravit na nejaky kokotsky rozmer tak jedine takto z mobilu
Přílohy
DSCN3182.JPG
DSCN3182.JPG (35.95 KiB) Zobrazeno 363 x
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Asi mají v jinde v Evropě nebo na Zemi jiné předpisy než u nás, protože
vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:§14 (7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
U X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1

Z toho vyplývá, že i když máš v TP a na štítku napsáno to co tam máš napsáno, pokud potáhneš přívěs s max povolenou hmotností 2000 kg a narazíš na znalého policistu, dostaneš flastr za porušení vyhlášky 341/2000 sb. §14 odst. 7b (viz text výše), neb tvoje 528i má max povolenou hmotnost 1975 kg, a to platí i kdyby byl přívěs prázdný a měl okamžitou hmotnost třeba i jen 500 kg.

Vice v úplném a aktualizovaném znění: vyhláška 341/2002 sb. v aktuálním znění 315/2012 sb..
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#23 Příspěvek od zverbo »

Francis píše:Asi mají v jinde v Evropě nebo na Zemi jiné předpisy než u nás, protože
vyhláška 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů ze dne 11. července 2002 o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, Změna: 100/2003 Sb.Změna: 197/2006 Sb.Změna: 388/2008 Sb.Změna: 283/2009 Sb.(část) píše:(7) Pro spojování vozidel do jízdních souprav s přípojnými vozidly kategorií O1 a O2 platí
a) okamžitá hmotnost nebrzděného přípojného vozidla kategorie O1 nesmí být větší než největší povolená hmotnost nebrzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla,
b) okamžitá hmotnost přívěsu kategorie O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a 1,5násobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G.
U X5 by se údaje ze tvého štítku a TP daly pochopit, protože je kategorie M1G. E39 528i, tak jako ostatní E39 jsou kategorie M1 a platí pro ně: největší povolená hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1
ja som nenapisal ze nie ani ze ano len som sem UPol fotky co mam na aute ja a ze je to original tak jak je, nikto nic nerobil, nedorabal ani neprerabal a podla vin je tazne original a tie stitky su tiez original.
A preco je to tak ti nepovie nikto.

Asi preto ze to moze byt alebo preto ze to robi vyrobca a v ČR je to inak, neviem iba som chcel pomoct ako to je ked to ja originala a nie garazovka.

A len pre zvedavost kamarat ktory mi poziciava podval taha auta na fiate bravo a nikdy nemal problemi okrem toho ze par aut mu to neutiahlo.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

To že neměl problém neznamená, že ho jednou nemůže mít. Jak už bylo psáno výše, zejména v DE a AT nejsou v tomto ohledu s policií možné debaty a smlouvání, je to drahé nejen za pokutu ale i za nutnost sehnat jiné auto, které papírově bude mít na to, aby přívěs odtáhlo ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#25 Příspěvek od zverbo »

Francis píše:To že neměl problém neznamená, že ho jednou nemůže mít. Jak už bylo psáno výše, zejména v DE a AT nejsou v tomto ohledu s policií možné debaty a smlouvání, je to drahé nejen za pokutu ale i za nutnost sehnat jiné auto, které papírově bude mít na to, aby přívěs odtáhlo ;-)
To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euro
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#26 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

zverbo píše:To verim, v D ani nie ale v A asi mozno tam su idioti, som dostal na dialnici za 143km/hod pokutu 120euro
A na kolik tam měli aktuálně sníženou rychlost značkou?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#27 Příspěvek od zverbo »

ziadne obmedzenie nebolo a este aj vecer a na dianici nikde nikdo, videli syna ako spi a manzelku ze sa akurat prebrala aspon ze bol ochotny komunikovat po anglicky, som mu vysvetlil ze idem na dovolenku atd ale nekompromisne bum 120e na mieste.

A v Talinsku ma zastavili to som mal asi 2kila a chceli vidiet iba co vezem a kam idem to bolo vsetko nic ich nezaujimalo vobec, iba pasi a co vezeme.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#28 Příspěvek od chip »

Naštěstí e60 je už v poho. Tam má snad každá max provozní přes 2t.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#29 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Mám na E60 535d origo TZ 2000 kg
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Envio
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 08.11.2009 01:00

#30 Příspěvek od Envio »

Ahoj všem, malinko to tady oživím.. :onfire:

Zvažuji pořízení BMW 530d E60 (jeden z prvních modelů - 160kW) na táhání podvalu s auty a pořád se nemohu rozhodnout, zdali vzít manuál a nebo automat. Oboje má svoje pro a proti, jaký je váš názor hlavně z hlediska životnosti a praktické využitelnosti převodovky při tažení podvalu? Spotřeba bude samozřejmě u automatu vyšší, ale tento aspekt bych neřešil.

A dále bych si ještě rád ověřil, jestli má tato motorizace stejnou hmotnost brzděného přívěsu jak u sedanu, tak i u Touringu. Je to stejné (2000 kg)?


Díky za odpověď.. :wink:
Odpovědět