Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vymena olejoveho chladice u automatu E39 2.3i Tour 1998

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#1 Příspěvek od rzich »

Da se vymenit jen ten chladic bez nejakych vetsich obtizi?Delal to nekdo?Dik
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#2 Příspěvek od sklenus »

keď ho povolíš, vypustíš si olej z prevodovky, takže pekne krásne nový filter, tesnenie a olej + kvalitná robota, ale keďže ho chceš meniť, zrejme tečie alebo čo, takže výmene sa nevyhneš

a na svojej 530d mám olej, chladič spriahnutý z vodným
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#3 Příspěvek od rzich »

Tak snad bude stacit jenom doplnit ten olej- prvni kolo vymeny (s novym filtrem) prevodoveho oleje sem delal pred pul rokem.Jde to nejak vymenit s neodpojenym
chladicem?Teda jestli tam bude misto.Nechce se mi zase kupovat a menit kapalina kterou sem daval novou pred vanocemi.V servu toho zase tak moc nebude.Smula no..
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#4 Příspěvek od sklenus »

jo tak keď máš nový olej, tak potom hej, ale s tým chladičom neviem ako, ja ho mám v kope a vôbec neviem ako by sa to dalo rozobrať, resp. odpojiť od vodného, zrejme budeš musieť vypustiť vodu a vymeniť to komplet, keď tak odporúčam zaparkovať hore kopcom, nech sa čo najviac vody udrží v motore, inak keď sa ti podarí rozumne vodu zachytiť tak cez sýto ju môžeš preliať naspäť, pokiaľ nebude nejak moc špinavá
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#5 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Nechci zakládat nové téma,tak se připojím sem.Zdá se že mi začal někde v žebrování propouštět chladič oleje na automat.Měnil jste to už někdo?Dá se sehnat kvalitní náhrada než origo za 8tis.?Jo a jsou u něj rychlospojky na hadice k převodovce,jak je nejlépe rozpojím,dělám to poprvé,tak se radši zeptám.Díky.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#6 Příspěvek od rzich »

jo je to celkem pohoda ...vypustis vodu, shodis vrtuli,shodis dekl od vrtule, shodis chladic na vodu a vytahnes ten oil cooler, spojek se neboj jsou tam jen jako- drzi to jeden sroub.Das tam druhy,napojis,das zpet chladic ,napojis trubky, vrtuli, napustis chladici sracku, dolejes nebo vymenis olej v prevodovce, odvzdusnis chladic a jedes.Na Ebay si myslim sezezenes ja se ho mel za £120 .....makam v UK

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 3a71c440e4

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=449985

zkus treba Nemce nebo Polaky to je bliz
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#7 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Díky za odpověď,ale ten chladič na tom odkazu já tam nemám.Je to E39 530 Tour.po F.Mam tam trochu jinej.A Jestli jsem dobře koukal,tak dou do něj dvě hadice a každá solo,bez tý spojovací příruby,každá hadice má nějakou rychlospojku s plastovím (věnečkem).Sehnal jsem ho v BMW.Né teda origo za 9500kč,ale obědnali repliku za 4500kč.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Odpovědět