Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 525 tds studeny motor netahne

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od salz1111 »

zdar lidi,mam jenom takovy blby dotaz...je normalni ze motor když neni zahřaty na provozni teplotu strasne malo tahne? plyn na doraz bay to clovek na hlavni rozjel aspon na 80km. neblbne mi treba turbo?,jak se zahřeje lita jak drak
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

to není normální,začni naftou a naftovým filtrem nemáš tam třeba naftu z letních zásob
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#3 Příspěvek od salz1111 »

Nene naftu mam furt novou hodně jezdim....naftovy filtr jsem nemenil ale tryska pres neho dost nafty...kdyby to tlačilo malo tak bbby to pak nešlo ani za tepla ne? nemuže tam byt nejak moc husty olej nebo ma to sitič? nedavno sem tu řešil že mi to pod 20l v nadrži špatne startuje a vynechava a zkopca se rozne kontrolka vstrikovani a na rovine se hasne a jede to dal ..tak jezdim nad 20l ...přitom podavaci čerpadlo tlači..myslim si že to bude neco společneho dokupy...
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#4 Příspěvek od k5ynd1 »

husty olej..... to me pobavilo. to bys tam musel mit vazelinu, ale to by potom nemazalo ;-) sitic a dieselovy motor? kdo to kdy slysel? je tam el. mag. ventil presuvniku vstriku. no a pokud se ti rozina kontrolka vstriku, tak by mohlo byt jasne, kde je zavada, nebo ne? bezna vec u tds. bud ridici vstrik nebo el. hlava cerpadla. no a ze to dela za studena s velkou pravdepodobnosti znaci, ze se nekde spatny kontakt. spatny starty pod 20l v nadrzi, o tom je tu toho hodne napsano, staci hledat. prekontrolovat prepadovy hadicky, ale problem bude v nadrzi. ze cerpadlo vrci, neznamena ze funguje jak ma, tlaci, ale treba jen malo. nebo muze byt nanos necistot v tom ejektoru.
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#5 Příspěvek od salz1111 »

No to s tim olejem to mi řikal jeden co jsem myslel že o autach trochu vi ale on je na benziny no :D no stema vstrikama se mi stejne musi na to podivat stejne nejaky odbornik.. a to s tou nadrži si myslim že tam nekdo dal slabši čerpadlo..a pak to nestiha dodavat to je možne ne? protože když odpojim u motoru naftovy filtr tak tam normalne nafta střika...
kalashnikow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 14.06.2011 00:00

#6 Příspěvek od kalashnikow »

TDs je taky háklivé na teplotní čidla, no pomohla by diagnostika, a řídicí vstřík by v případě chyby taky měla napsat.

Tenhle motor za studena línější je, ale určitě ne tak, jak píšeš.
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#7 Příspěvek od k5ynd1 »

auto bude normalne startovat a fungovat i bez toho cerpadla v nadrzi. najezdil jsem tak par tisic km a bez problemu. spis se bezne stava, ze to cerpadylko ma svoje nejlepsi za sebou. sice tlaci, ale tak jak by melo. ma dane parametry a ty by mela i druhovyroba brat v potaz a vyrabet podle toho. ten olej je uplna "kravina" zrovna pro tenhle motor jsou doporucene oleje od mineralu az po plnosyntetiku :-)
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#8 Příspěvek od salz1111 »

to s tim rozjizdenim sem možna prehnal..da se to rozjet akorat to človek musi trochu točit...zkusim na jaře to čerpadylko vymenit ...
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#9 Příspěvek od k5ynd1 »

tim cerpadlem to stejnak nevyresis. pokud to normalne startuje ikdyz mas v nadrzi jen malo, tak bych to neresil. mne to startovalo normalne i bez cerpadylka a vyjel jsem tak nadrz az do sucha. nikdy s tim nebyl problem. pokud je to nachylny na teplotu, urcite jit po elektronice/cidla. mechanicka vec bud funguje nebo ne. ma auto MFA? zkusit odpojit a projet.
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#10 Příspěvek od salz1111 »

co je to MFA? kde to najdu? ne od 20l dolu byva problem nastartovat a treba to pak chcipa za jizdy blbe to tahne atd..ttakže si tu ručičku hlidam
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#11 Příspěvek od k5ynd1 »

meric prutoku mnozstvi vzduchu. jaky mas r.v.? ja mel treba na svem kdysi problem, sice trochu jiny, ale bylo to prepadem z cerpadla. v tom "steftu" jsem mel tlakovy ventil a ten spatne oteviral a delalo to hodne zvlastni veci. muzes zkusit napojit naftu treba z pet lahve, studeny start a projet. zkouset od jednodussich veci....
salz1111
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 28.10.2012 00:00

#12 Příspěvek od salz1111 »

Mam r.v. 1996 to s tou petkou vyzkoušim
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna

#13 Příspěvek od k5ynd1 »

pripadne mrkni na tohle: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... Rqi6qd85U=
odpoj konektor a projed. uvidis, jestli bude rozdil.
Odpovědět