Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 525 tds studeny motor netahne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Nene naftu mam furt novou hodně jezdim....naftovy filtr jsem nemenil ale tryska pres neho dost nafty...kdyby to tlačilo malo tak bbby to pak nešlo ani za tepla ne? nemuže tam byt nejak moc husty olej nebo ma to sitič? nedavno sem tu řešil že mi to pod 20l v nadrži špatne startuje a vynechava a zkopca se rozne kontrolka vstrikovani a na rovine se hasne a jede to dal ..tak jezdim nad 20l ...přitom podavaci čerpadlo tlači..myslim si že to bude neco společneho dokupy...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
husty olej..... to me pobavilo. to bys tam musel mit vazelinu, ale to by potom nemazalo
sitic a dieselovy motor? kdo to kdy slysel? je tam el. mag. ventil presuvniku vstriku. no a pokud se ti rozina kontrolka vstriku, tak by mohlo byt jasne, kde je zavada, nebo ne? bezna vec u tds. bud ridici vstrik nebo el. hlava cerpadla. no a ze to dela za studena s velkou pravdepodobnosti znaci, ze se nekde spatny kontakt. spatny starty pod 20l v nadrzi, o tom je tu toho hodne napsano, staci hledat. prekontrolovat prepadovy hadicky, ale problem bude v nadrzi. ze cerpadlo vrci, neznamena ze funguje jak ma, tlaci, ale treba jen malo. nebo muze byt nanos necistot v tom ejektoru.

No to s tim olejem to mi řikal jeden co jsem myslel že o autach trochu vi ale on je na benziny no
no stema vstrikama se mi stejne musi na to podivat stejne nejaky odbornik.. a to s tou nadrži si myslim že tam nekdo dal slabši čerpadlo..a pak to nestiha dodavat to je možne ne? protože když odpojim u motoru naftovy filtr tak tam normalne nafta střika...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
auto bude normalne startovat a fungovat i bez toho cerpadla v nadrzi. najezdil jsem tak par tisic km a bez problemu. spis se bezne stava, ze to cerpadylko ma svoje nejlepsi za sebou. sice tlaci, ale tak jak by melo. ma dane parametry a ty by mela i druhovyroba brat v potaz a vyrabet podle toho. ten olej je uplna "kravina" zrovna pro tenhle motor jsou doporucene oleje od mineralu az po plnosyntetiku 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
tim cerpadlem to stejnak nevyresis. pokud to normalne startuje ikdyz mas v nadrzi jen malo, tak bych to neresil. mne to startovalo normalne i bez cerpadylka a vyjel jsem tak nadrz az do sucha. nikdy s tim nebyl problem. pokud je to nachylny na teplotu, urcite jit po elektronice/cidla. mechanicka vec bud funguje nebo ne. ma auto MFA? zkusit odpojit a projet.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
meric prutoku mnozstvi vzduchu. jaky mas r.v.? ja mel treba na svem kdysi problem, sice trochu jiny, ale bylo to prepadem z cerpadla. v tom "steftu" jsem mel tlakovy ventil a ten spatne oteviral a delalo to hodne zvlastni veci. muzes zkusit napojit naftu treba z pet lahve, studeny start a projet. zkouset od jednodussich veci....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
pripadne mrkni na tohle: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... Rqi6qd85U=
odpoj konektor a projed. uvidis, jestli bude rozdil.
odpoj konektor a projed. uvidis, jestli bude rozdil.