Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530d při zátahu zdechnul motor
Ahoj,stalo se mi to dnes ráno,jel jsem do mírného kopečku(na tempomat) a přidával jsem plyn pomocí ovladání na volantu,cca v sedmdesáti mi to najednou zdechlo,rozsvítili se kontrolky ale BC nic nehlásilo. Zajel jsem ke kraji,vyřadil a snažil se nastartovat,na poprve nic ale na podruhé chytla na drc. Než zajedu pozítří do servisu rád bych věděl zda se někomu nestalo něco podobného?(motor měl téměř provozní teplotu cca 70-80 stupňů,měl jsem ujeto cca 10km)Myslel jsem jestli to nemohla být zamrzlá nafta,ale tu aditivuju Vifem a myslím že bylo dost málo pod nulou cca -7???
A ještě druhá věc,při couvání na parkovišti mi ztuhnul brzdový pedál,a to tak že jsem málem nezabrzdil. Stalo se dvakrát,po asi 8 hodinovém stání vše zas v normálu.Jen doplním že posilovač zamrzlý není,to už mám vyřešené a ráno auto normal brzdilo(nová brzdovka). Stalo se vždy při couvání.
Díky všem za postřehy a rady
A ještě druhá věc,při couvání na parkovišti mi ztuhnul brzdový pedál,a to tak že jsem málem nezabrzdil. Stalo se dvakrát,po asi 8 hodinovém stání vše zas v normálu.Jen doplním že posilovač zamrzlý není,to už mám vyřešené a ráno auto normal brzdilo(nová brzdovka). Stalo se vždy při couvání.
Díky všem za postřehy a rady
vakuova punpa by to hned cele neodstavila. Ja sem to zamerne zkousel nadrz vyjet uplne do sucha protoze jsem vse cistil a daval nove cerpadla atd... ale nikdy me to nic neudelalo to ze se rika ze by se nemelo moc jezdit pod 15 litru v nadrzi je blbost...
Ze jsi nemohl nastartovat muze to mit nekolik pricin:
ciidlo vacky
regulator na VTC
netesnost vedeni
cerpadlo pod ridicem
atd atd....
ale je to divne kdyz ti to zdechlo v zatahu me se to jednou stalo ale to se stalo v plnem zatahu (4300 ot) a to bylo tim ze jsem mel KO regulator na VTC a nemel jsem naftu.
klapky v sani i kdyby jsi je mel tak to neodstavi po vyjmuti v jizdnich vlastnostech nepoznas skoro zadny rozdil....
Ze jsi nemohl nastartovat muze to mit nekolik pricin:
ciidlo vacky
regulator na VTC
netesnost vedeni
cerpadlo pod ridicem
atd atd....
ale je to divne kdyz ti to zdechlo v zatahu me se to jednou stalo ale to se stalo v plnem zatahu (4300 ot) a to bylo tim ze jsem mel KO regulator na VTC a nemel jsem naftu.
klapky v sani i kdyby jsi je mel tak to neodstavi po vyjmuti v jizdnich vlastnostech nepoznas skoro zadny rozdil....
myslím že je problém v přečerpávání
neni to blbost ale poznatek
taky vyjedu nádrž do rezervy-při normální jízdě..Pokud tomu opravdu nasypeš a máš cca kolem deset litrů tak to prostě zhasne.Netvrdím že je to tvůj problém ale chtěl jsi zkušenosti s problémem zhasínání motoru při zátahu
Vyzkoušíš snadno-nech si cca kolem deset litrů ropy v bandě a nasypej mu ve vysokých otáčkách -vymeteš pavučiny a zjistíš jestli máš stejnej problém,dobrý je třeba i při vyjíždění z kulatáku nebo v prudší zatáčce mu dát plný otáčky-pokud motor zhasne Bingo
pak natankuj a vyzkoušej to samé,uvidíš že to neudělá...Než jsem na to přišel bál jsem se předjíždět,ted už předjíždím jen pokud je dost ropy a zatim to neřeším
Jak jsem ale psal nemusíš mít stejnej problém,hodně zdaru... 








Mě ten brzdovej pedál taky zlobí, mám tam cca měsíc novou brzdovku a stejně mi to vždy po pár dnech co to stojí na mraze uplne ztuhne a trvá dost dlouho než se to rozhejbe. Do tý doby to skoro nebrzdí. Mám tam cca 25000 km nové komplet kotouče i desky, vše ATE. Obávám se, že to bude něco ohledně brzdnýho válce, nemáte s tím někdo zkušenost? Je to E39 530 touring slabší verze.
To: slajch
Jsem na tom stejně jak ty,mám měsíc a půl starou brzdovku a ve předu desky s kotoučema taky ATE. Když mi dělali ty desky s brzdovkou tak mi mechanik vyprazdňoval ten posilovač,říkal že v něm bylo cca 2litry vody,podle mě se tam ale voda zase dostala,nebo tam je nějakej trošek a zamrzá to když dost mrzne,nebo je ten posilovač už total vyrezlej
Jsem na tom stejně jak ty,mám měsíc a půl starou brzdovku a ve předu desky s kotoučema taky ATE. Když mi dělali ty desky s brzdovkou tak mi mechanik vyprazdňoval ten posilovač,říkal že v něm bylo cca 2litry vody,podle mě se tam ale voda zase dostala,nebo tam je nějakej trošek a zamrzá to když dost mrzne,nebo je ten posilovač už total vyrezlej
