Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
HELP ... TDS Umřelo !!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
Zdar chlapi ... mám E39 TDS ... nedávno jsem koupil ...
přetěsnil jsem čerpadlo vstřikovací,tzn komplet ven rozebrat, složit ...
po opravě v pohodě na volnoběh šlapalo ... chytalo to na první šup ... i po zahřátí ...
no jel jsem to projet ... samozřejmě jsem to nechal pěkně békat na volnoběh až do zahřátí ...
točím se na křižovatce jedna plný ...
dva už jen do cca 2700 otáček a bez výkonu ... plyn na podlaze za mnou bílý dým ....
no sotva jsem dojel ... 1km ... pak nechytl vůbec ... jen asi po 30 vteřinách točení chytne zas bílý dým ... jede 3s a zdechne ....
diagnostika píše závadu 10
Start of Injection Regulator --- německy si nevzpomenu ....
něco spritzregelung
zkusi jsem odpojit vstřik řídící .,..
tak to hned napsalo závadu 5
vstřik ...
to jsem tedy vyloučil ...
jo turbo to není ... je cítit nespálená nafta !!! olej ne ...
Nějaké rady ??? Díky moc ...
přetěsnil jsem čerpadlo vstřikovací,tzn komplet ven rozebrat, složit ...
po opravě v pohodě na volnoběh šlapalo ... chytalo to na první šup ... i po zahřátí ...
no jel jsem to projet ... samozřejmě jsem to nechal pěkně békat na volnoběh až do zahřátí ...
točím se na křižovatce jedna plný ...
dva už jen do cca 2700 otáček a bez výkonu ... plyn na podlaze za mnou bílý dým ....
no sotva jsem dojel ... 1km ... pak nechytl vůbec ... jen asi po 30 vteřinách točení chytne zas bílý dým ... jede 3s a zdechne ....
diagnostika píše závadu 10
Start of Injection Regulator --- německy si nevzpomenu ....
něco spritzregelung
zkusi jsem odpojit vstřik řídící .,..
tak to hned napsalo závadu 5
vstřik ...
to jsem tedy vyloučil ...
jo turbo to není ... je cítit nespálená nafta !!! olej ne ...
Nějaké rady ??? Díky moc ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
řetěz i napínáky good ... v základním nastavení bez vůle !!!
je fakt že jsem šteloval vačku ... podle příručky na těch x mm už si nepamatuji kolik ...
třeba se povolil šroub ...
ale teď jsem zkoušel startovat studené a zase 30 vteřin ... chytne dýmu jak z avije a za 2 sekundy chcípne ... pak zase nenatočím ...
zkontroluji základní nastavení a uvidíme !!!
je fakt že jsem šteloval vačku ... podle příručky na těch x mm už si nepamatuji kolik ...
třeba se povolil šroub ...
ale teď jsem zkoušel startovat studené a zase 30 vteřin ... chytne dýmu jak z avije a za 2 sekundy chcípne ... pak zase nenatočím ...
zkontroluji základní nastavení a uvidíme !!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
priklanel bych se k tomu predvstriku. kdyz jsi zpatky nasadil cerpadlo,nastavoval jsi ho? takovy problem se startem a volnobehem to muze delat (vyzkousene). jestli jsi treba to cerpadlo nahodou nedotahl, tak se mohlo pohnout, jak jsi tomu dal.
jen pro jistotu, kdyz jsi teda znovu nastavil to cerpadlo, nastavil jsi i vacku?
zkus mit povolene cerpadlo, nekdo at startuje a zkus hybat s predvstrikem.
jen pro jistotu, kdyz jsi teda znovu nastavil to cerpadlo, nastavil jsi i vacku?
zkus mit povolene cerpadlo, nekdo at startuje a zkus hybat s predvstrikem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
mal som podobný problém na svojej e34, čerpadlo pretočené o 180°, ( vtedy som sa tomu moc nerozumel), odporúčam znovu nastaviť rozvody, použiť aretáciu kľuky a čerpadla, nastaviť predvstrek a určite pozrieť aj el. hlavu vstrek čerpadla na diagnostike, tým so to nastavíš úplne presne a už to musí ísť
čau kluci těd sem měl to samé a sjel sem s autem ze zvedaku a nokop sem to popojel a chíploto až na desate otočení to chytlo a nevytočil sem to do 25OO ot. tak sem odpojil z filtru naftovyho hadici co de do čerpadla a dal ji do flašky z naftou a jel uplně normalně tak v nadrži sem přetesnil gumičky co jsou na těch plastových přechodkach byly tři dohromady a bylo to ok