Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e 39 523i raní rachtaní motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#21 Příspěvek od nuny »

Rady523i píše:no tak tohle znam ale žadná "zpětná klapka" oleje v tom není a nikdy nebylatak nechapu co to tady kluci psali
Pak jen zpětný ventil, ale ten bývá "nesmrtelný" díl č.2 ,já bych hlavu nesundával 8O pokud jde o 1-2 vteřiny než přestane "rachtat"


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#22 Příspěvek od Rady523i »

jako ja nevim připada mi to jako špatný sen když jsem auto koupil tak mam pocit že to nedelalo až po výměně oleje ale že by něco odešlo tak najednou je divny spis to vidim na nejaky díl rozvodu není tam napinak ktery je zality olejem a mohl by ten olej stracet
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#23 Příspěvek od nuny »

Rady523i píše:jako ja nevim připada mi to jako špatný sen když jsem auto koupil tak mam pocit že to nedelalo až po výměně oleje ale že by něco odešlo tak najednou je divny spis to vidim na nejaky díl rozvodu není tam napinak ktery je zality olejem a mohl by ten olej stracet
Moje zkušenost s 523i byla podobná, zkušební jízdy v pohodě, po výměně olejů, motor studený nejel, (Duble Vanos,) tak jsem musel Vanos přetěsnit, a motor jel jako nový 8) Můj názor je, že téměř všichni co prodávají, tvrdí, že olej v motoru je vyměněný, ale jen rozsvítí servis-oil a "pošlou do světa" dlouho jsem neviděl, jak byl motor pod víkem a Vanos "zasraný"! Hned jak jsi vyměnil olej, začal motor mazat, protože
ten původní byl "hustej" jako dehet!!
Nemyslím si, že napínák řetězu je špatný, ten by rachtat nepřestal.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Pro jistotu se podívej na pružinu napínáku, ale ta bývá v pohodě, taky se mi nezdá, že něco "odešlo" tak najednou, i když máme ojetiny 8)
Přílohy
DSC06567.JPG
DSC06567.JPG (152.65 KiB) Zobrazeno 317 x
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#24 Příspěvek od Rady523i »

jako olej jsem ven dostal v pohodě ten vytekl jak nic jako byl černej a filtr vložka byla takova zmačkana pac asi nekdo jezdil long intervali ale motot tapal dobre a tiše ale ja olej vyměnil hned jak jsem ho koupil a mam k tomu servisku po patnacti tis a auto je z německa po prvnim majiteli a celkove je fakt hezky nekupoval bych kdyby byl nejaky sebemenší problem a hlavně jedinny co jsem o autě nevěděl je jaky používali olej vcelku si ted myslím jestli tam nebyla už 10w 40 ale nevím jaky používají olej v německu v original servisu ,,,, neda se to nejak dohledat podle vin
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#25 Příspěvek od Rady523i »

jinak co se tyce moji 523 i jede fakt pěkně nerachta ani trosku za tepla jen rano po nejakych 12 a vice hodinach staní venku na mraze prostě na max 3 vteřiny zarachta a pak nic sepot kvetin ale i když auto stoji cca 8 hodin tak nezarachta až dýl proto to davam na vinu nejakým vůlím bud napínaku na hlavním rozvodu nebo ja mam jedno vanos zak napinak vanosu a nebo ty valecky na ventilech (hydroštely) no nevím jako auto jede akorad me to rano sere ze je to jedinna věc co dela bordel a ja sem trochu puntickar no
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#26 Příspěvek od ACDC »

Ten zpětný ventil tam je.. Mám to na ponku 2,8 teda ale to je jedno.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#27 Příspěvek od Filozof »

já furt nechápu co tady řešíte přehnaně ... u auta za 50tisic ...mě to taky v mrazech prostě lehce zarachtá po ránu a dělá to 5let hlavně v zimním období a nikdy se nic nestalo ...

pokud se člověk chová k autu jak má a dělá výměny kapalin filtru a údržbu, tak motor je nesmrtelnej. je to typické pro tyto motory.

Beru to tak že jiné značky automobilek jsou už dávno na šroťáku nebo mají 2hý motor který se jim ser.e kdežto BMW přežije kde co a jezdí stále s původním motorem.

Je vidět kvalita automobilky.
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#28 Příspěvek od Rady523i »

no ono je sice za 50-60 tisíc ale nemam na to abych když neco zapomenu udelat a pak nejhorší je z nejakeho nevěděni nebo lajdactví , a on se motor posere nedej bože a potom člověk zjistí že to bylo kvuli blbýmu napínáku nebo jinejm prkotinam za tvích zminovaných 5 let nebo dříve , to bych si urval hlavu jakej sem debil že jsem to neudělal a ja jsem fanda starších baworáků i když se dá říct tak trochu že e 39 je takova už v uvozovkách moderna nebo začátek moderny bmw ale prostě proč to říkám někdo má prostě kešeni narvanou tisícovkama a neřeší nějaké kašlinkání motoru , a někdo má prostě lásku i když je 30let stará a pečuje o ni jako já o 30ku dříve a ted i o 39 ku a navíc jsou to sice auta ale krásná tak proč se jim nevěnovat trochu z uctou a předchazet vědším zádrhelům a nebo uplnému zničení .Není to tak chlapy .
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#29 Příspěvek od Filozof »

Rady523i píše:no ono je sice za 50-60 tisíc ale nemam na to abych když neco zapomenu udelat a pak nejhorší je z nejakeho nevěděni nebo lajdactví , a on se motor posere nedej bože a potom člověk zjistí že to bylo kvuli blbýmu napínáku nebo jinejm prkotinam za tvích zminovaných 5 let nebo dříve , to bych si urval hlavu jakej sem debil že jsem to neudělal a ja jsem fanda starších baworáků i když se dá říct tak trochu že e 39 je takova už v uvozovkách moderna nebo začátek moderny bmw ale prostě proč to říkám někdo má prostě kešeni narvanou tisícovkama a neřeší nějaké kašlinkání motoru , a někdo má prostě lásku i když je 30let stará a pečuje o ni jako já o 30ku dříve a ted i o 39 ku a navíc jsou to sice auta ale krásná tak proč se jim nevěnovat trochu z uctou a předchazet vědším zádrhelům a nebo uplnému zničení .Není to tak chlapy .
v Pohodě jde o to že tyto motory to dělají běžně pokud jde o pár sekund při startu je to v pohodě...pokud by to cvakalo furt je to něco jiného....


Vím že je tady hodně šílencu a jsou lidi na klubu co mění preventivně plno dílů, ikdyž jsou v pořádku .... tomu já říkám už nemoc když něco funguje dobře není to potřeba měnit a řešit... když starší originální díl může sloužit dobře a líp jak nový díl z druhovýroby....

Bud v klidu já najel 120 000km za těch 6let cca co ji budu mít a dělá to od začátku ...v zimním období a nic se neposralo jede to dobře a dává plnej výkon i tovární udaje splnuje. Vyměnuji olej co 15tisic km a vše v pořádku. Dolívám jen 1litr-1,5litru cca za jednu výměnu což je paráda.

S mechanikem BMW mi bylo řečeno že tyto R6 to dělají normálně a že jsou to nejlepší motory mi potvrdilo už hodně lidí z oboru.

Myslím si, že můžeš bejt v klidu. :)
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#30 Příspěvek od Rady523i »

no jako utěšil si mě ale znas to jsem trochu v prdeli kazdy rano kdyz to slyším :? :D
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#31 Příspěvek od Rady523i »

tak dnes rano zase ale začínam si myslet že to asi rozvody nejsou , pač ty při startu po tom zarachocení jsou tišší než po nějaký jízdě tak že by asi teda ty hydroštely že jsou volnější zkusím to nahrát a vložit třeba se někdo pamatuje a děalo to taky někomu
Odpovědět