Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s nastartováním
Jednoho dne ráno se mi stalo, že mi nešlo zamknout auto dálkou, tak jsem si řekl je potřeba vyměnit baterku..ten den večer se mi stalo asi 2x, že při startu se mi motor točil ale prostě ne a ne chytnout, tak jsem si myslel že by to mohlo být imobilizérem, když jsem měl problém i ráno s tim klíčem. Doteď jezdím na náhr.klíč bez dálky, ale taky se mi párkrát stane, že to prostě nechytne. Žhavící svíčky mám nové a v -20 mi to auto chytalo krásně a do dne kdy jsem nemohl zakmnout auto dálkou, a nezní to tak, že to nechce chytnout kvůli žhavení, motor se točí jak blázen ale prostě žádnej impuls na chytnutí...chci se zeptat nesetkal se s tím už někdo? Myslel jsem si, že vyměním baterku v klíči a bude to ok, ale když mi to dělá i s náhr. kde baterka není... mám 525D E39 r.v.2000 díky moc za veškerou pomoc
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Baterka v klíči nemá s nastartováním nic společného. Pokud máš slabou baterku v autě nebo horší hlavní relé ŘJ motoru, potom je možné, že se rozhodil plovoucí kód mezi jednotkou imobilizéru a motoru. Potom jsou trvale zavřené vstřiky. Diagnostika ti to vypíše a pokud to daná diagnostika umí, jde to i napravit (ale příčinu problému to neřeší, jenom to napraví způsobenou škodu).
Diag. zásuvka je buď v motorovém prostoru (kulatá), nebo u řidiče v kastlíčku u levého kolena (OBD2).
Kdyby to bylo klíčem, tak to netočí startérem, takhle, pokud máš podezření na imobilizér, to může být leda ten rozhozený plovoucí kód. V r. 2000 byla v E39 jednotka EWS3 s plovoucím kódem, takže možné to je.
Diag. zásuvka je buď v motorovém prostoru (kulatá), nebo u řidiče v kastlíčku u levého kolena (OBD2).
Kdyby to bylo klíčem, tak to netočí startérem, takhle, pokud máš podezření na imobilizér, to může být leda ten rozhozený plovoucí kód. V r. 2000 byla v E39 jednotka EWS3 s plovoucím kódem, takže možné to je.
on dělá všechny auta, neni vyloženě jen na BMW a muj typ ještě neměl asi, on jí hledal v motoru i v kasliku ale nenašel jí..no díky za rady, povím mu kde to hledat, ale v motoru tam opravdu nic nemám, jedině tan kaslík u řidiče..zkusím vyměnit také baterku, ale podle mně kdyby byla vybitá baterka, tak mi problikává světlo a chytá mi to špatně ne? Mě to točí jak má, vše ok, jen to nechytne..až třeba na po 4..no díky chlapi zatím 
než jsem to stačil vyřešit, tak mi auto při otočení klíčkem místo startování jen problikává palubka a cvaká mi to, takže asi ta baterka
už jí mám venku teď jen zjistit jestli je špatná a nebo jen nějaký kontakt někde, myslel jsem že bych jí dolil třeba ale je bezúdržbová, takže se mi to asi nepovede
