Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém s nastartováním

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od palkos10 »

Jednoho dne ráno se mi stalo, že mi nešlo zamknout auto dálkou, tak jsem si řekl je potřeba vyměnit baterku..ten den večer se mi stalo asi 2x, že při startu se mi motor točil ale prostě ne a ne chytnout, tak jsem si myslel že by to mohlo být imobilizérem, když jsem měl problém i ráno s tim klíčem. Doteď jezdím na náhr.klíč bez dálky, ale taky se mi párkrát stane, že to prostě nechytne. Žhavící svíčky mám nové a v -20 mi to auto chytalo krásně a do dne kdy jsem nemohl zakmnout auto dálkou, a nezní to tak, že to nechce chytnout kvůli žhavení, motor se točí jak blázen ale prostě žádnej impuls na chytnutí...chci se zeptat nesetkal se s tím už někdo? Myslel jsem si, že vyměním baterku v klíči a bude to ok, ale když mi to dělá i s náhr. kde baterka není... mám 525D E39 r.v.2000 díky moc za veškerou pomoc
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#2 Příspěvek od Miguel »

Co se děje zjistíš na diagnostice. Baterka v klíči je pouze na centrální zamykání. Pokud točí a nechytne může to bejt od vstřiku až po nějaké čidlo.
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#3 Příspěvek od palkos10 »

co imobilizér? neví někdo kde přesně je a jestli on nezabraňuje blokaci natočení?
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#4 Příspěvek od Miguel »

se špatným immo by ti ani netočil startér, ale pokud se v tom chceš hrabat zbytečně tak jednotka EWS je pod kastlíčkem jak je diagnostická zásuvka.
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#5 Příspěvek od palkos10 »

no známý mechanik mi to chtěl napíchnout jednou na comp a nemohl najít konektor nic, takže taky hádanka docela u mýho auta..aby jsme to na tu diagnostiku vůbec dostali :)
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 1599

#6 Příspěvek od butthead740 »

palkos10 píše:no známý mechanik mi to chtěl napíchnout jednou na comp a nemohl najít konektor nic, takže taky hádanka docela u mýho auta..aby jsme to na tu diagnostiku vůbec dostali :)
copa mas za auto ?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Baterka v klíči nemá s nastartováním nic společného. Pokud máš slabou baterku v autě nebo horší hlavní relé ŘJ motoru, potom je možné, že se rozhodil plovoucí kód mezi jednotkou imobilizéru a motoru. Potom jsou trvale zavřené vstřiky. Diagnostika ti to vypíše a pokud to daná diagnostika umí, jde to i napravit (ale příčinu problému to neřeší, jenom to napraví způsobenou škodu).

Diag. zásuvka je buď v motorovém prostoru (kulatá), nebo u řidiče v kastlíčku u levého kolena (OBD2).

Kdyby to bylo klíčem, tak to netočí startérem, takhle, pokud máš podezření na imobilizér, to může být leda ten rozhozený plovoucí kód. V r. 2000 byla v E39 jednotka EWS3 s plovoucím kódem, takže možné to je.
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#8 Příspěvek od Miguel »

tvůj rok 2000 může mít ještě kulatou 20PIN v motorovém prostoru a nebo v levo pod volantem v kastlíčku OBD2
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#9 Příspěvek od palkos10 »

slabá baterka by také mohla být příčinou?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Mohla. Pokud je baterka OK, tak diagnostika, ale od někoho, kdo tomu rozumí... Člověk, který ani nenajde zásuvku, by ve mně moc důvěry nebudil.
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#11 Příspěvek od palkos10 »

on dělá všechny auta, neni vyloženě jen na BMW a muj typ ještě neměl asi, on jí hledal v motoru i v kasliku ale nenašel jí..no díky za rady, povím mu kde to hledat, ale v motoru tam opravdu nic nemám, jedině tan kaslík u řidiče..zkusím vyměnit také baterku, ale podle mně kdyby byla vybitá baterka, tak mi problikává světlo a chytá mi to špatně ne? Mě to točí jak má, vše ok, jen to nechytne..až třeba na po 4..no díky chlapi zatím :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Dopadlo to nějak?
palkos10
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: úte 25.01.2011 01:00

#13 Příspěvek od palkos10 »

než jsem to stačil vyřešit, tak mi auto při otočení klíčkem místo startování jen problikává palubka a cvaká mi to, takže asi ta baterka :) už jí mám venku teď jen zjistit jestli je špatná a nebo jen nějaký kontakt někde, myslel jsem že bych jí dolil třeba ale je bezúdržbová, takže se mi to asi nepovede
Odpovědět