Před nedávnem jsem si pořídil E39 s nefunkčním ABS a DSC. V autě je legendární jednotka s koncovým číslem 001, nicméně výměna čidel pomohla a vše funguje.
O co mi ale jde - na zahraničních forech jsem se dočetl, že problém způsobuje přílišná blízkost k motoru a tím uhřátí kontaktů uvnitř jednotky. Tomuto bych rád zamezil a po vzoru novějších modelů E39 instaloval tepelnou izolaci mezi motor a jednotku.
Má s tímhle někdo zkušenost? Pasuje originál z novějšího auta? Nebo to bude chtít něco vyrobit?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ABS jednotka E39 (001) - tepelný štít?
ja mel uz 002 v r.v. 02 a byla KO, podle me tomu hodne prispiva nefunkcni visco spojka... stinici plech si muzes vyrobit, na boku hydro jednotky je nekolik volnych der se zavitem...
jinak fungl novou jednotku jsem nakonec koupil tusim za 6tis pres ebay, origo zabalena...
predtim jsem vzal udajnej repas za bura a nesel nakodovat, musel jsem ho vratit a paypalem vytahnout penize zpatky...
jinak fungl novou jednotku jsem nakonec koupil tusim za 6tis pres ebay, origo zabalena...
predtim jsem vzal udajnej repas za bura a nesel nakodovat, musel jsem ho vratit a paypalem vytahnout penize zpatky...
“Ability is what you're capable of doing.”
tak jsem to nevydrzel a za 15min v nedeli udelal prototyp, lepsi z nerezu jak dostanu do ruky matros...
do hydro jsem dal steft, na nej plast distancni podlozku a pak plech, druhou diru jsem pouzil vedle úchytu origo stínícího plechu, pomaha to slusne i takto, predtim byla ta plast krabice rozpalena, ted ma pod 50st urcite
do hydro jsem dal steft, na nej plast distancni podlozku a pak plech, druhou diru jsem pouzil vedle úchytu origo stínícího plechu, pomaha to slusne i takto, predtim byla ta plast krabice rozpalena, ted ma pod 50st urcite
- Přílohy
-
- odstineni DSC.jpg (137.93 KiB) Zobrazeno 223 x
“Ability is what you're capable of doing.”
