Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dobrý motorář se servisem Praha

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od cybernetworm »

Zdravím všechny profíky,... Nenašel by se mezi Vámi někdo kdo by měl čas ,má zkušenosti s V8 a nevrhl by se se mnou na repas motoru M62B44 v e39?(hlavně výměna těsnění pod hlavama, ale když už to bude rozebrané tak se na to mrknout :)) Nejlépe v Praze... Děkuji moc. Jirka
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nevím, čemu říkáš "nevrhl by se se mnou", ale tohle bych asi zvážil u Snejka.
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od cybernetworm »

myslím tím že bych pomohl s čím by se dalo. Snejkovi jsem psal... Zatím neodepsal, asi toho bude mít dosti
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od cybernetworm »

Jinak je to konkrétně motor F3(M62B46), auto je alpina B10. Ale je to v podstatě to samé na práci co ostatní V8...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Snejk na klub poslední dobou moc nechodí, práce má hodně. Nejlepší je mu zavolat - když to nevezme, tak to zkusit třeba za hodinu. Má toho habakuk.
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od cybernetworm »

ono by v podstatě stačilo zjisti jestli už těsnění pod hlavnou není vyměněné... Jde mi o to že Alpiny s tím měli problémy, tak bych to měl rád v pořádku.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

v praze určitě Snejk, psat mu nema cenu, volej a zkoušej to víckrat :)
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od cybernetworm »

Mno už mám i tel. Tak až zjistím jestli tam není to těsnění vyměněné tak se s ním pokusím domluvit. Ale reklamu má pěknou to se musí nechat :)
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od cybernetworm »

Tak vypadá že těsnění je vyměněné.. Jestli za správné si nejsem zcela jist. Proto zatím nic rozebírat, ale zatím bych změřil jen tlaky na válcích... Má někdo měřák?? + kdyby se šlo podívat s. kamerou do spalovacího prostoru?? děkuji moc
kalashnikow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 14.06.2011 00:00

#10 Příspěvek od kalashnikow »

Takže tobě motor běží jak má a jen tak chceš měnit těsnění pod hlavami ? :D
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od cybernetworm »

Mno pokud je někdo znalý problémům HG Alpiny B10 V8, tak jo :) Alpina to pokakala, slušně řečeno, s jejich "organic" gasket... Ale jak říkám vypadá to že ho mám vyměněné, jen nevím za které, pže na to z M62B46 to nevypadá...
cybernetworm
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od cybernetworm »

a na to z M5 také ne :) jak se vyjádřovali přímo z Alpiny...
Odpovědět