Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
stara přfacelift světla za nová faceliftová s xenononem
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Akorát když si tu projedeš příspěvky na klubu, tak ty kryty prý zpracováním nic moc, nesedí atd. - no nevím... Funglovky faceliftových halogenů včetně přechodek kabeláže stojí u Schmiedmanna 11 500 Kč s dopravou. To bych dal asi radši než 4000 za kryty, kde kroužek stejně svítí na prd, musí se trochu bastlit a výsledek stejně není úplně stejný jako facelift s tím, že do světel může téct.
no nejak do 6 tis kdyby byli slušny a nebyli vyloženě v haji čočky a popraskane ty tyčky na ovladaní a byli by s motorkama a hlavně je chci dat na rok 1998 a konektory aby šli bez předělavání prostě vyměnit a hotovo ,,,, ještě se zeptam jak svítí nové čočkou ale s žárovkou o proti světlum bez čočky a s žarovkou ,, nemusím zakazdou cenu xenony
jenom pro info , který lampy svítí líp , ted mluvím o lampach s H7 H7, svítí líp s čočkou nebo ty s normalní parabolama ,, nepočítam xenony ty jsou jasný ty svití jak das ,,, ja se bojim dat xenony do auta ne že bych je neuměl zapojit to je hračka ale měl jsem je v E 30 a i když měli svůj přívod a spinalo je samostatně relatko delalo to bordel v elektrice a cukalo to palubnimi přístroji tak jsem je vyndal a byl klid ,,, jinak pro představu na světlo jsem nedal žárovku ale relatko ktere spinalo plus rovnou z baterky přes pojistku samozřejmně ale proc to blblo nikdo nevedel
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Tak když se naprogramuje na xenony licht modul nebo se dají na světla příslušné zátěžové moduly, tak to bude montáž a funkčnost bez problémů.Rady523i píše:jenom pro info , který lampy svítí líp , ted mluvím o lampach s H7 H7, svítí líp s čočkou nebo ty s normalní parabolama ,, nepočítam xenony ty jsou jasný ty svití jak das ,,, ja se bojim dat xenony do auta ne že bych je neuměl zapojit to je hračka ale měl jsem je v E 30 a i když měli svůj přívod a spinalo je samostatně relatko delalo to bordel v elektrice a cukalo to palubnimi přístroji tak jsem je vyndal a byl klid ,,, jinak pro představu na světlo jsem nedal žárovku ale relatko ktere spinalo plus rovnou z baterky přes pojistku samozřejmně ale proc to blblo nikdo nevedel
Ale napíšu to tak, lepší originál parabola H7 Hella než čočka Depo.
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Záleží asi v jakém stavu jsou paraboly.Rady523i píše:a když vememe origo bud bosch , nebo hella , jak jsou na tom tampy se svitivostí a za mokra co a jak svítí huř nebo lepe
Ale většina lidí raději zvolí xenon nebo bi-xenon, když mají halogen, než aby tomu bylo opačně.
Tak xenon s čočkou a halogen v otevřené parabole ma své klady i zápory, ale xenony jsou dle mě vždy lepší volbou.
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Tak světlo jako takové je v čočce ostřejší, ale zase je to o tom, že má omezený rozptyl než jako u otevřené paraboly.Rady523i píše:to je mi jasny ale ja myslel jak na tom jsou lampy co mam ja s H7 žarovkou a parabolou a jak na tom jsou lampy hella , bosch ale s čočkou ale s H 7 ne xenon
Jde o zvyk.
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Záleží jestli by jsi tam chtěl dávat xenonová světla z Faceliftu nebo před Faceliftu.Rady523i píše:potřeboval bych to vědět pac jestli je to stejný nebo ještě horší tak pak jsou na snadě xenony a tam je to jasný ale zase jak moc prace je dat do auta ktery je nema , ted nepočítam ostriky a naklop ale jde mi o elektriku kolik je to prace to predelat atd
úprava lichtmodulu nebo přidání zátěžových modulů tě čeká u obou variant.
U faceliftu je třeba ještě předělat konektory pro blikače a parkovačky, tedy kroužky, nebo zakoupit hotové redukce.
U předfaceliftu to potřeba není, tak jde vše na původní konektory a bez úprav.
já mám origo xenony předface a taky bych chtěl pořídit origo facelift xenony-ta cena je ale brutální,jak je vidět opravdu žádaný a ceněný zboží
zajímá mě ale jestli se dá použít něco ze starých xenonů na ty facelift-že bych koupil holá facelift světla a ze starých bych použil ten zbytek jako startéry atd..
jinak jsem viděl prodávat hodně facelift xenony ale zajímá mě v jaký cca cenový relaci se dá slušná sada origo použitých komplet facelift xenonů sehnat??
jinak jsem viděl prodávat hodně facelift xenony ale zajímá mě v jaký cca cenový relaci se dá slušná sada origo použitých komplet facelift xenonů sehnat??
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Co se týče použití jednotek a startérů, záleží jaké startéry máš. Jestli staré, nebo ty novější, ty novější už na FL použít lze.bibikuba píše:já mám origo xenony předface a taky bych chtěl pořídit origo facelift xenony-ta cena je ale brutální,jak je vidět opravdu žádaný a ceněný zbožízajímá mě ale jestli se dá použít něco ze starých xenonů na ty facelift-že bych koupil holá facelift světla a ze starých bych použil ten zbytek jako startéry atd..
jinak jsem viděl prodávat hodně facelift xenony ale zajímá mě v jaký cca cenový relaci se dá slušná sada origo použitých komplet facelift xenonů sehnat??
Tak hodně ceněné jsou v bílými blikači, ale i oranžové jsou za dost, záleží na celkovém stavu světel, a staří, jestli nejsou vypálené čočky, nebo polámané stavěcí tyčky, atd.
