tak ale jestli nastartuješ v -20, je dost pravděpodobný že ti auto hžaví..

vstriky si vytahni je to na hodinku i s uvarenim kafemcconrad píše:tak řeším dilema, nevím, čím to cukání může být, začíná mě to pěkně s...
nevím, zda dát vůz do renocaru, ať to prolezou, nechat to tam přes noc, at to píchnout studený na diagnostiku, jestli něco najdou, protože na zahřátém vozu nenašli nic a když nenajdou na studeném nic, tak mám obavy, že to bude hledání pokus omyl a to bych pak nechtěl vidět tu fakturu...
nebo dát sjet teda ty vstřiky v bosch servisu - naslepo, a to je 6x 600 bez dph viz výše a to bez demontáže a montáže...no a kdyby nic nenašli, tak bych měl taky velkou radost...no su fakt nadšený....
Tak hoši zas tu máme mrazy a mě se při -11 opět nerozsvítila kontrolka žhavení(jak jsem tu už psal), auto sice chytlo, ale třáslo se to jak když jde na dva válce. Žhavičky mám nové a tak přemýšlím o koupi té jednotky žhavení. Může to opravdu dělat ta jednotka. Na jedné diagnostice mi to nejsou schopni zjistit, protože mají nějakou základní a v BMW za diagnostiku chcou 1200,- a to je dost. Tak přemýšlím, že tu jednotku prostě vyměním a bude.Pavel525 píše:Když se mi neobjevuje vůbec ten symbol žhavení nemůže to být právě známka toho, že bych měl v prdeli tu jednotku žhavení? Žhavičky jsem dal všechny nové a na diagnostice nemám žádné závady a nerad bych tu jednotku měnil zbytečně elit jí má za nějakých 3200,-. Zítra ještě zjistím cenu v BMW.