Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Snow test
Ahoj.
U nás v krkonoších něco nachumelilo,jel jsem vzít plnou Vervy,aby přece jen byl zadek trochu těžší,nebo si říkám lepší víc plná než prázdná.....
Našel jsem si poté kopec a že si to prozkouším,jelikož mám Bawce druhou zimu,no z první jsem stihl 2 měsíce.A taky že jsem na zadek nechal obout nové pneu,už loni.Vzal jsem co měl v pneuservisu,takže Pirelli Sottozero.Kdybych je kupoval dnes,byly by to Mich. Alpin4 a nebo God.Ultragrip8.
No a tak se rozjíždím krokem ke kopci se standartně zapnutým DSC.
Asi 20km rychlostí ho v poho vyjedu,jednou na mě mrkne DSC.
Jedu tedy na vedlejší,který oproti předchozímu kde je kamení vespod,je nezpevněný-hlína.
Jedu nahoru dvacítkou,bliká,bliká,ajjaaaj to je bláto.....No jedu v blátě a jak asisten přibržďuje prokluz,zpomaluji až stojím.
Říkám si že kdyby se kola točila,měl bych šanci...
Zcouvám,vypínám DSC a jedu zas dvacítkou...A už to prokluzuje,s citem pracuju s plynem a s prokluzovaním v klidu vyjíždím až na kopec.Celkem v pohodě.
A tak si říkám jestli jsem poprvé jel s DSC špatně a nebo bylo zde lepší hned zvolit vypnutí.
DSC je samozřejmě super pokud jezdím normální trasy,neujede zadek,do kopce jsem ted na rozpacích.Zas když pojedu do kopce kluzkého třeba 60km/h,neustřelí mi zadek,hlídá to stabilitu celého vozu?
U nás v krkonoších něco nachumelilo,jel jsem vzít plnou Vervy,aby přece jen byl zadek trochu těžší,nebo si říkám lepší víc plná než prázdná.....
Našel jsem si poté kopec a že si to prozkouším,jelikož mám Bawce druhou zimu,no z první jsem stihl 2 měsíce.A taky že jsem na zadek nechal obout nové pneu,už loni.Vzal jsem co měl v pneuservisu,takže Pirelli Sottozero.Kdybych je kupoval dnes,byly by to Mich. Alpin4 a nebo God.Ultragrip8.
No a tak se rozjíždím krokem ke kopci se standartně zapnutým DSC.
Asi 20km rychlostí ho v poho vyjedu,jednou na mě mrkne DSC.
Jedu tedy na vedlejší,který oproti předchozímu kde je kamení vespod,je nezpevněný-hlína.
Jedu nahoru dvacítkou,bliká,bliká,ajjaaaj to je bláto.....No jedu v blátě a jak asisten přibržďuje prokluz,zpomaluji až stojím.
Říkám si že kdyby se kola točila,měl bych šanci...
Zcouvám,vypínám DSC a jedu zas dvacítkou...A už to prokluzuje,s citem pracuju s plynem a s prokluzovaním v klidu vyjíždím až na kopec.Celkem v pohodě.
A tak si říkám jestli jsem poprvé jel s DSC špatně a nebo bylo zde lepší hned zvolit vypnutí.
DSC je samozřejmě super pokud jezdím normální trasy,neujede zadek,do kopce jsem ted na rozpacích.Zas když pojedu do kopce kluzkého třeba 60km/h,neustřelí mi zadek,hlídá to stabilitu celého vozu?
Já mám zase zkušenost že dám plnej a elektronika si s tím poradí. Rozsvítí se protiprokluz na stálo a jede a jede a jede a jede fůrt a pořád, sice pomalu ale pořád do kopce. Jo a nejsem debil kterej s vypnutým protiprokluzem se rozjíždí do kopce na sněhu s plným plynem, abych se vyvaroval reakcí .-) jinak vypínám si ho když třeba musíš vyjet z parkoviště a máš nasněžíno pod kolama, tak aby jsi to projel tak vypnout.RuDoSh píše:Podle mě by se kola neměla protáčet, proto i se zapnutým ASC/DSC nemít nohu na podlaze, ale pedál jen lechtat, jinak to ten motor přidusí a nejede to.
Dle mého a dle toho, co sjem četl by to právě mělo být trochu naopak: On,"Off" (kontrolka nesvítí nicméně, jednotka nestahuje výkon motoru nicméně i přes to auto částečně stabilizuje přeibržďováním jak už jsi napsal), a pak terve opravdové vypnutí stabilizace podržením tlačítka stabilizace. Nejsem si teď jistý jestli kontrolka satbilizace během tohoto kroku zabliká nebo tak něco, nicméně dsc se aktivuje zpátky zase jenom po vypnutí a následném zapnutí motoru, jak už jsi napsalHanz píše:nevim o jaky model jde, ale u DSC jsou 2-3 mody i u e39: on, off a polovicni (drzet tlacitko tusim 5s, zpatky z tohoto modu jen vypnutim a nastartovanim motoru), kdy nedusi motor a reguluje kola/brzdi...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel nemáš úplnou pravdu a je to jak psal Hanz.filini28 píše:No já nevim.
Standartne to nesviti a sviti to az pri zasahu.
Pokud to tlacitkem vypnu,nefunguje to vubec,na displeji sviti stale a aktivuje se zpet az po opetovnem nastartovani.
Takhle je to klasicky prece
Je vícero druhů ale většinou:
1) nesvítí kontrolka = je aktivováno
2) stiskem tlačítka svítí kontrolka = je deaktivováno ASC do rychlosti 40km, ale trakce/přibrždování funguje
3) přidržení tlačítka ( několik sekund)= úplné vypnutí včetně přibržování kol
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
nevím co máš přesně za typ, ale bod 2) je snaha aby zabírala obě kola "pokus o samosvor", funguje to tak, že protáčející kolo je přibržděno aby se přenesla síla i na to druhé. Vypne se pouze omezení výkonu.filini28 píše:Aha,takže až úplným přidržením je vypnuto....
A k čemu je tedy bod 2?Na sněhu hrabe jako pra.e i po rovině,proto mi to přišlo vypnuté a i do hodin mě to hned hodilo na sněhu...
Historicky bylo ASC , e39 měla už ASC+T, DSC I, DSC II, DSC III. Další varianty až v novějších modelech
Mám E39 99rok jen s ASC. Dnes cestou domů jsem to zkoušel:
1. ASC zapnuto (kontrolka nesvítí) - na mě až přehnaný zásah elektroniky při rozjezdech, pokud někde zapadnu, je téměř nemožné se se takto vyhrabat.
2. Vypnuto (kontrolka svítí) -bez jakéhokoliv zásahu elektroniky, můžu hrabat třeba i 200km/h
3. Podržím tlačítko ASC 10sec. (kontrolka nesvítí) Nevím jestli je to jen placebo efekt, ale měl pocit, že elektronika nezasahuje do těch rozjezdů tak striktně. A tento mód nelze nijak za jízdy už přepínat.
1. ASC zapnuto (kontrolka nesvítí) - na mě až přehnaný zásah elektroniky při rozjezdech, pokud někde zapadnu, je téměř nemožné se se takto vyhrabat.
2. Vypnuto (kontrolka svítí) -bez jakéhokoliv zásahu elektroniky, můžu hrabat třeba i 200km/h
3. Podržím tlačítko ASC 10sec. (kontrolka nesvítí) Nevím jestli je to jen placebo efekt, ale měl pocit, že elektronika nezasahuje do těch rozjezdů tak striktně. A tento mód nelze nijak za jízdy už přepínat.
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
Jen upřesním:Huska píše:Je vícero druhů ale většinou:
1) nesvítí kontrolka = je aktivováno
2) stiskem tlačítka svítí kontrolka = je deaktivováno ASC do rychlosti 40km, ale trakce/přibrždování funguje
3) přidržení tlačítka ( několik sekund)= úplné vypnutí včetně přibržování kol[/color]
1) OK
2) Deaktivuje ASC, ale DSC je aktivní: kontrola stability, to znamená "protismysková kotrola" je aktivní (přibržďuje kola aby se auto nedostalo do smyku, ale kola při jízdě rovně normálně prokluzují.
3) OK
Andre2: máš jen ASC, takže je buď zapnuto nebo vypnuto. Delší stisknutí nemá na nic vliv
