Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tds mechanické čerpadlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#21 Příspěvek od k5ynd1 »

oldaf píše:Množství paliva reguluješ regulační objímkou na pístku, a je jedno jestli je to mechanika nebo elektrika . Ten zdvih je důležitější, protože díky většímu zdvihu jsi schopen dostat do motoru víc nafty. Pokud budeš chtít jít s výkonem někam výš tak tu vačku tam dej.
tohle chapu, vim a je mi to jasne ;-) ale kdyz tam dam tu vacku s o 0,4mm vetsim zdvihem, kolik to bude nyni schopno dat max davku -> o kolik se zvysi oproti tem 100mg. jestli to nemate zjistene.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#22 Příspěvek od oldaf »

Ale to že to EDC dá 58mg je dané tím že to tak reguluje elektronika né že je to množství co je schopnej pístek natlačit.
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#23 Příspěvek od k5ynd1 »

teoreticky by to melo jit spocitat jako objem v mililitrech a prepocist na mg nafty, ne? akrorat momentalne u pocitace nemam cerpadlo s suplerou, abych to zjistil :-)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#24 Příspěvek od starynovy »

tych 100mg je ratane cez hustotu nafty, takze to doratas ako som povedal, vytlaceny objem, a potom fyzika zakladnej skoly.

Oldaf> jasne, to je tiez dovod preco ma kazdy chipnuty motor 173PS :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#25 Příspěvek od oldaf »

starynovy píše:tych 100mg je ratane cez hustotu nafty, takze to doratas ako som povedal, vytlaceny objem, a potom fyzika zakladnej skoly.

Oldaf> jasne, to je tiez dovod preco ma kazdy chipnuty motor 173PS :D
Takhle to nebude, vem si že vačka 2,4td má zdvih 2,2mm a tds 2,6mm při stejných průměrech pístku musí dát vačka z TDSa víc paliva
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#26 Příspěvek od starynovy »

hm mas pravdu, teraz to ratam, a je tam odchylka od katalogu BOSCH.. zajtra ho vyhrabem, a pozrem.
k5ynd1
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: stř 13.01.2010 01:00
Bydliště: 30km jihovychodne od brna
Klubové ID: 2887

#27 Příspěvek od k5ynd1 »

oldaf píše:Ale to že to EDC dá 58mg je dané tím že to tak reguluje elektronika né že je to množství co je schopnej pístek natlačit.
58 je myslim hodnota, kterou tam muzech zapsat (do toho chipu). jenze cislu 58 odpovida nejaka hodnota napeti. a tahle hodnota neni zdaleka maximalni, kterou ta elektronika zvladne. takze kdyz v tom chipu nastavis 58 a jeste navic zvysis tomu to odpovidajici napeti, tak to da davku vetsi nez 58. zkousel jsem to, kdyz mi jeste to elektronicky fungovalo a delal jsem si chip na miru ;-) spojka to v nizkych otackach v zaberu nepobirala stejne jako s mechanickym cerpadlem.
Odpovědět