tohle chapu, vim a je mi to jasneoldaf píše:Množství paliva reguluješ regulační objímkou na pístku, a je jedno jestli je to mechanika nebo elektrika . Ten zdvih je důležitější, protože díky většímu zdvihu jsi schopen dostat do motoru víc nafty. Pokud budeš chtít jít s výkonem někam výš tak tu vačku tam dej.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds mechanické čerpadlo
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Takhle to nebude, vem si že vačka 2,4td má zdvih 2,2mm a tds 2,6mm při stejných průměrech pístku musí dát vačka z TDSa víc palivastarynovy píše:tych 100mg je ratane cez hustotu nafty, takze to doratas ako som povedal, vytlaceny objem, a potom fyzika zakladnej skoly.
Oldaf> jasne, to je tiez dovod preco ma kazdy chipnuty motor 173PS
-
k5ynd1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
- Klubové ID: 2887
58 je myslim hodnota, kterou tam muzech zapsat (do toho chipu). jenze cislu 58 odpovida nejaka hodnota napeti. a tahle hodnota neni zdaleka maximalni, kterou ta elektronika zvladne. takze kdyz v tom chipu nastavis 58 a jeste navic zvysis tomu to odpovidajici napeti, tak to da davku vetsi nez 58. zkousel jsem to, kdyz mi jeste to elektronicky fungovalo a delal jsem si chip na miruoldaf píše:Ale to že to EDC dá 58mg je dané tím že to tak reguluje elektronika né že je to množství co je schopnej pístek natlačit.
