Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 540i topeni, cidlo, dusno, horko
Ahoj, mam takovy problem, ktery se objevil behem jizdy. Z niceho nic za jizdy spadla teplota nad bc na -40°C, zacly se potit okna a v aute bylo vedro a nedejchatelno. Co toto chovani muze zpusobovat? Ps po chcipnuti a cekani (nez jsem dopil kafe na shellce) bylo klima ve voze tak jak melo byt a teplota nad bc klesala a dostala se az na +7°C coz by i odpovidalo skutecnosti. Toto se stalo asi 3x. Nejake rady, co by to mohlo byt?
máš na mysli to venkovní teplotní čidlo, co je před spolujezdcovým kolem? To by totiž i odpovídalo, protože na přístrojovce mám -40°C ačkoli venku je cca +6°C.
Stalo se to při klidné jízdě na dálnici, že spadla teplota na -40 a topení foukalo teplejší vzduch než byl navolen. Tuto e39 mám chvilku a teď mi došlo, že kamarád zkoušel zapnout po cestě klimu, jestli bude chladit a až poté (cca 15min po vypnutí klimy) spadla ta teplota.
Dá se nějak zjistit, jestli je vadné čidlo nebo kabely k němu?
Stalo se to při klidné jízdě na dálnici, že spadla teplota na -40 a topení foukalo teplejší vzduch než byl navolen. Tuto e39 mám chvilku a teď mi došlo, že kamarád zkoušel zapnout po cestě klimu, jestli bude chladit a až poté (cca 15min po vypnutí klimy) spadla ta teplota.
Dá se nějak zjistit, jestli je vadné čidlo nebo kabely k němu?
čidlo je v háji
kup tohle http://www.gme.cz/termistory-ntc-pro-me ... -p118-009/
nějak to zabal zalep zandej do něčeho aby se k tomu nedostala voda napoj to na dráty a hotovo. Už několik lidí to má v autě a funguje to v pohdodě.
kup tohle http://www.gme.cz/termistory-ntc-pro-me ... -p118-009/
nějak to zabal zalep zandej do něčeho aby se k tomu nedostala voda napoj to na dráty a hotovo. Už několik lidí to má v autě a funguje to v pohdodě.
zajímavý je, že občas se to čidlo chytí a teplota pomalu vystoupá k té skutečné teplotě a podle mě se i zlepší klima.
Tvé řešení je hezké, ale chtěl bych zachovat originalitu (minimálně konektor). Jaké číslo ETK má to čidlo? možná bych ho objednal přímo od BMW Stratos než bastlit termistor na kabely.
Tvé řešení je hezké, ale chtěl bych zachovat originalitu (minimálně konektor). Jaké číslo ETK má to čidlo? možná bych ho objednal přímo od BMW Stratos než bastlit termistor na kabely.
Tak jako já jsem zastáncem origo, až moc velkej někdy tomu sám nerozumím.
Jenže kupovat čidlo 65 81 6 905 133 za 780Kč když tu samou věc jen s rozdílem, že to nebude na originálním konektoru platit 8.5Kč ? Tak mě osobně to přijde jako zbytečnost, už jsem tenhle termistor nahradil několika lidem na autě.
Já to dal do víčka na fixu vytáhnul si 2 drátky zalil jsem to celý tavnou pistolí a konektory jsem použil lisovací fast-on a na ně smršťovačku.
Je to tak schovaný že to nikdo nevidí a když náhodou odejde tak ho dovedu zase za 10kč vyměnit
Jenže kupovat čidlo 65 81 6 905 133 za 780Kč když tu samou věc jen s rozdílem, že to nebude na originálním konektoru platit 8.5Kč ? Tak mě osobně to přijde jako zbytečnost, už jsem tenhle termistor nahradil několika lidem na autě.
Já to dal do víčka na fixu vytáhnul si 2 drátky zalil jsem to celý tavnou pistolí a konektory jsem použil lisovací fast-on a na ně smršťovačku.
Je to tak schovaný že to nikdo nevidí a když náhodou odejde tak ho dovedu zase za 10kč vyměnit
