Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chování TDS
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Zdravíčko hoši, včera jsem byl na větším výletě s autem a přijde mi, že když je auto studený tak je takový pohotovější v reakci na plyn. Když to šlápnu tak auto i ve spodním pásmu pod 2000 otáček se docela rádo rozjede až k 2500ot.
Ale jak je auto v provozní teplotě tak šlápnu a přijde mi, že to už nejede tak jako studený. Sice to letí do otáček, ale jako kdyby ztratil dech. Turbo mi tlačí od 0.9-1.3 v zátěži špičkově. EGR jsem teď zaslepil úplně a vyndal trubku.
Auto startuje jak teplý tak studený, čerpadlo neteče podávačka v nádrži taky běží. Přetlakový čidlo by se mělo taky chovat OK měřil jsem ho během jízdy multimetrem a že by vypadávalo nebo ukazovalo náhle hodnoty se taky nedělo.
Jinak lidi kteří sem budou chtít napsat použij funkci hledat, tak vzkazuji, že jsem to zkoušel. Ale po kliknutí na další stránku vyhledaných příspěvků se zobrazí, že příspěvky nejdou zobrazit.
Ale jak je auto v provozní teplotě tak šlápnu a přijde mi, že to už nejede tak jako studený. Sice to letí do otáček, ale jako kdyby ztratil dech. Turbo mi tlačí od 0.9-1.3 v zátěži špičkově. EGR jsem teď zaslepil úplně a vyndal trubku.
Auto startuje jak teplý tak studený, čerpadlo neteče podávačka v nádrži taky běží. Přetlakový čidlo by se mělo taky chovat OK měřil jsem ho během jízdy multimetrem a že by vypadávalo nebo ukazovalo náhle hodnoty se taky nedělo.
Jinak lidi kteří sem budou chtít napsat použij funkci hledat, tak vzkazuji, že jsem to zkoušel. Ale po kliknutí na další stránku vyhledaných příspěvků se zobrazí, že příspěvky nejdou zobrazit.
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
Ono teda ty rozvody to je nebe a dudy, sám to mám zjištěné, jelikož když jsem to koupil, tak to bylo takový lenivý ve srovnání s předchozím motorem, který jsem měl kompletně udělaný. Nakonec mi stávající motor skočil při chcípnutí motoru, takže se ten motor zase udělal, hlava dole, kompletní sada rozvodů, lišty, řetězy, napínák... Motor ožil nádherným způsobem, mám tam teda upravený chip v jednotce a trochu si to foukne, když mu dám, ale jak říká Oldaf - musí za Tebou být 3 černé čáry, 2od gum a 1od sazí...
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak když už ty rozvody dělat tak komplet celý ! Jinak koukal jsem na video i manuály na rozvody a většinou se doporučuje to udělat s těsněním pod hlavou. To je kvůli tomu, že se sundavají i prsa a mezi nima a hlavou je část toho těsnění pod makovicí ?
A taky jsem zvědav jak to bude fungovat po novejch řetězech. I když jestli je řetěz studenej tak je kratší a jak se ohřeje tak se roztáhne a je delší a už to dělá bordel což jsem si asi odpověděl nakonec sám
A taky jsem zvědav jak to bude fungovat po novejch řetězech. I když jestli je řetěz studenej tak je kratší a jak se ohřeje tak se roztáhne a je delší a už to dělá bordel což jsem si asi odpověděl nakonec sám
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Ještě další dotaz jsem si vymyslel po delším pozorování. Už dýl sleduju, že když je auto studený a jsem třeba na křižovatce odbočuju nechám si tam 2ku a rozjíždím se a pouštím pomaličku spojku tak auto začne vibrovat. Kopec nekopec, zatáčím nezatáčim vibruje.
Ale dělá to jen studený, jak se to ohřeje třeba po půl hodině cesty už to neudělá vůbec.
Co to ? Hardyna, setrvák, poloosy, difec, převodovka, kardan ? Nesetkal jste se s tím někdo už ? Abych zbytečně neměnil půl auta
Ale dělá to jen studený, jak se to ohřeje třeba po půl hodině cesty už to neudělá vůbec.
Co to ? Hardyna, setrvák, poloosy, difec, převodovka, kardan ? Nesetkal jste se s tím někdo už ? Abych zbytečně neměnil půl auta
