Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna motoru 525TDS z E36(96) do E34(92)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#61 Příspěvek od jura46x »

Díky, myslím, že 1.5 pro začátek bude stačit :D Musím postupně :D
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#62 Příspěvek od jura46x »

Na čerpadle mám pak taky přidat? Nebo to můžu nechat? Mám tam hozenou tu věší vačku z TDS...
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#63 Příspěvek od starynovy »

pozri podla dymu, ak to nehuli tak pridaj, no smoke, no poke.. malo dymu indikuje ze sa to pali s nedostatkom nafty, treba vyuzit vsetok vzduch, a nasytit ho naftou..
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#64 Příspěvek od beny-maser »

víc dýmu=víc zábavy :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#65 Příspěvek od oldaf »

Musí to za tebou nechávat na silnici tři čáry, dvě od gum a jednu od výfuku.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#66 Příspěvek od starynovy »

som poladil svoje TDS s elektronikou, a ked dam odpich 50-130 z obce tak za mnou neni videt.. a prej to nejde.. :twisted:
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#67 Příspěvek od jura46x »

No ok :D a ještě jsem se nezeptal na tu hlavní věc :D jak je to s životností motoru, hlavně hlavy, když bych to přifouknul na těch cca 1,5 bar? Zajímalo by mě, jestli s tím někdo jezdil aj dlouhodobě a jestli to ten motor bude snášet??
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#68 Příspěvek od beny-maser »

oldaf s tím jezdí roky a nic, žádná destrukce motoru se nekonala
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#69 Příspěvek od jura46x »

Oukej, tak díky, já jsem měl spíš obavu o tu hlavu, všichni víme, jak to s nima je... Ale na druhou stranu poctivě zahřívám a chladím možná aj víc, než je zdrávo, tak snad mně to vydrží...
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#70 Příspěvek od starynovy »

ta hlava trpi len v momente kedy sa zahrieva, a kruti, ak vtedy clovek chodi ´´bez turba´´ tak sa jej nic stat nejde.. najcastejsie podfukne tesnenie, ked rupne hlava tak to uz chce fakt magora za volantom.
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#71 Příspěvek od jura46x »

:D oukej...
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#72 Příspěvek od oldaf »

S hlavama nejsou vůbec žádný problémy, je to úplně stejný jako jakýkoliv jiný motor (snad vyjímka byla m21 u tý se sem tam nějaký problémy s hlavama vyskytovaly) Hlavy praskaj na všem ale je to vždy příčina nesprávným zacházením a nefunkčníma dalšíma dílama. Každý druhý 20-ti letý tds má do poloviny zanesenej vodní chladič, nefunkční visco spojku, termostat, vodní pumpu s olamanýma lopatkama nebo protáčející vrtulky na vodní pumpě. Je to komůrkáč, který se dost hřeje takže je potřeba mít chladící soustavu v dokonalým stavu pak si to můžete honit jak chcete. V E34 mám teď motor už 27 měsíců, najeto na něm 110 tisíc, s 12mm hlavou tlak okolo 1,6-1,8baru, z toho asi půl roku motor jezdil na 2,1baru. Motor jsem do auta dával když měl najeto 340tisíc a určitě to nebyly poctivý km. Takže teď už má minimálně 450tisíc. V E39 jezdím s Gt2260 na 2,1baru ve špičkách to tam, cpe až 2,3baru a s hlavou se nic neděje. Jen je problém při tlaku přes 2 bary motor udržet v normální teplotě.
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#73 Příspěvek od jura46x »

Oukej, no už su klidnější. Já mám na něm nalítanýho 350t km a je tam teď hozenej motor kterej má nalítanýho 150tis... Tady ty věci, ale cos popisoval bys poznal tím, že by se auto dost přehřívalo ne? No ještě mě trápí jedna věc. Nevíte hlapy, jak a kde odpojit alarm? Nemůžu zamčít auto bez toho, aniž by mě co chvíla houkalo, už je to fakt únavný. Nesetkali jste se s tím někdo?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#74 Příspěvek od starynovy »

ja som mal tiez v aute dorobeny alarm COBRA Security, s dialkovym.. jedneho dna sa to rozhodnlo ze zblbne, a nemhol som otvorit bez poplachu, aj to iba klucom.. kde ho najdes.. najskor pod volantom tam kde su konektory, pretoze tam sa to najlahsie pripaja na blinkre, klakson atp. taktiez to bolo pripojene na ovladacie vodice BMW centralu, za reprakom pri nohach.
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#75 Příspěvek od jura46x »

Oukej, díky, mrknu po tom, protože se to už fakt nedá... když někam jedu, tak na mě všichni čumijou, jak kdybych to kradl :D ale při otvírání se to stává málokdy. Spíš když to zamknu, tak si to houká kdy chce, někdy po hodině, někdy po půl a někdy to zas je v klidu. Jednou mě to začalo dokonce houkat a blikat za jízdy, což nechápu :D
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#76 Příspěvek od starynovy »

ja jo, ked to zblblo, tak som musel otvorit kapotu, skoro som ohluchol, a nozom som zabil tu sirenu.. po 3h v garazi som to vzdal, proste to neslo spravit, stale alarm.. za jazdy nesli stierace, a pri pouzity blinkru blikali oba :D
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#77 Příspěvek od Tompo »

JOJO, to znám, vyřešil jsem to vyřazením jednotky a náhradou za novou...
Odpovědět