Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

VYBIji se mi baterie PROSIM O RADU

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hanes08
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 10.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od Hanes08 »

Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely :twisted: Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#2 Příspěvek od StepanMatl »

Většinou to dělá tzv. ježek - je to soustava odporů topení. Je tady toho o něm spousta.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#3 Příspěvek od Strosek »

Hanes08 píše:Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely :twisted: Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem


Já bych udělal to, že bych postupně vyndaval pojistky a připojoval multimetr - kde by byl odběr, tak po tom bych šel.

Může to být jakákoli kravina. Jednomu známému pořád svítilo světlo v kufru - špatný spínač.
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#4 Příspěvek od Strosek »

Hanes08 píše:Cus hosi mam bmw e39 530d a mam problem kdyz mi auto stoji zhruba 9 hod. tak se mi vybije baterka a musim ji nakopnout pres kabely :twisted: Baterku mam asi 2 mesice starou uz druhou ta orvni zacala delat stejny proble po 4 mesicich nevim proc nebo co to muze byt prosim o nejakou radu nebo zkusenost jestli nekdo mel stejny proble dik vsem


Já bych udělal to, že bych postupně vyndaval pojistky a připojoval multimetr - kde by byl odběr, tak po tom bych šel.

Může to být jakákoli kravina. Jednomu známému pořád svítilo světlo v kufru - špatný spínač "za děkuju" z vrakáče.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

Jak už bylo řečeno vyndavat pojistky a měřit odběr, pokud to po 9hod už nenastartuje tak to bude někde velkej odběr a mělo by být snadné ho najít,mě to na e34 dělaly budíky
Co startér je ok? může mít vynutí ve zkratu
Hanes08
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 10.10.2012 00:00

#6 Příspěvek od Hanes08 »

kluci tak sem jel do autorizováného servisu bmw s tím že mi tam na 100% vyřeší problém s vybíjením.Auto nechali uspat aby zjistili ktérá jednotka se neuspává prý zjistili je to ježek tak sem ho nechal vyměnit zaplatil sem a jel domu.S úsměvem jdu spát že auto šlape jak hodinky.Ráno jedu do práce a v poho jdu s práce.Po nějakých 9hod. je baterie o5 vybitá tak sem to nakopl přes kabely a jel z5 do bmw a prý mi to dela radio tak ho odpojili.Přijel sem domu ráno jdu k autu a o5 vybitá.Baterie je good takže sem tam hned volal a oni ze mam zase přijet ale až za 5 dni kurna auto uz mělo šapat jak hodinky sem zklamaný jel sem schválně do autorizovaného servisu ať to mám 100% a ono hovno :mad: sem z auta v prdeli kurva.Nevíte co by to mohlo byt thx za odpověď pokud někdo odpoví
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#7 Příspěvek od StepanMatl »

A kolik Ah ta baterka má? Nekoupils dvakrát nějakej čínskej sráč za tisícovku?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Teddy »

Jen ze zvědavosti....
Budeš pak po tom servisu požadovat vrácení nějakých peněz? Jak píšeš rádiem to evidentně nebylo a ježek je otázkou. Jinak v autorizáku tě jen pozdraví na recepci a seš o litr lehčí. :-) Tak jestli si taky za tu práci nějak ručí.

Já už do autorizáku nejezdim. Dělaji tam dost často smrkáči co o autech nic neví. Připojí kabel a co jim řekne diagnostika to vymění. Víc neřeší. Většinou je ale problém v kontaktech, v čidlech a podobných drobnostech.

Určitě ale nejsou všichni stejní!!
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#9 Příspěvek od Teddy »

Jo, jinak k tématu.... Baterku připoj přes ampérmetr, nech auto usnout a pak postupně tahej pojistky. To je nejjistější a nepotřebuješ servis.

Já mam taky v autě obyč baterku za 2.500,- a zatim šlape. Mimochodem koupil jsem jí taky kvůli špatně diagnostikovaný závadě v autorizáku (INVELT). Ta stará (údajně vadná) pořád vesele točí třílitrem v lodi.
Odpovědět