Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna motoru 525TDS z E36(96) do E34(92)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#41 Příspěvek od starynovy »

nahriat a vborit do vnutra ak to ide, o tlaky strach nemaj, v tom zasobniku by mala byt konst. zasoba vzduchu z ktorej sa cerpa, preto to ma tvar takej vane.. drzim palce nech to facha.. uz vrci?
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#42 Příspěvek od jura46x »

dneska jdu na to, vcera jsem to chtel zkusit nakopnout a nastavit predvstrik, ale vytriskala se me baterka :D tak na to vletim dneska, jestli bude cas...
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#43 Příspěvek od oldaf »

Můžeš klidně to sání upravit, nahřát a promáčknout, já na svým autě mám plastový sání a vešlo se, :D
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#44 Příspěvek od jura46x »

Mtotor fčí... teď ještě tam napasovat to sání a to lanko s plynem a můžu vyjet. Díky moc za cený rady!!!
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#45 Příspěvek od oldaf »

jura46x píše:Mtotor fčí... teď ještě tam napasovat to sání a to lanko s plynem a můžu vyjet. Díky moc za cený rady!!!
Jestli ti můžu poradit, tak si natáhni ke stop ventilu spínaný plus třeba od spínačky, protože to plus co je k originálnímu čerpadlu je řízený jednotkou a někdy to dělá bordel, setkal jsem se s tím že pokud tam není el. čerpadlo tak to dostává nějaký záchvaty a vypíná to šťávu do stop ventilu.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#46 Příspěvek od kizby »

ty jo nemít tempomat tak do přestavby na mechaniku jdu taky, ale nechce se mě ho ozelet, je to docela dobrá věc.
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#47 Příspěvek od jura46x »

Je to hodně dobrá věc, já jsem ho musel oželit taky a taky mě to sere. A co se týče toho stop ventilu, tak to zkusím... díky
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#48 Příspěvek od Lucifer »

A zkusit tam dodělat z e28 nezkoušel jste to někdo nebo nevíte o někom ?
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#49 Příspěvek od jura46x »

Dneska první jízda s novým čerpadlem a musím říct, že spokojenost. Jenom mě mrzí že nefunguje velký BC a ten tempomat no...
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#50 Příspěvek od starynovy »

teraz este potoc stellung waste gate na vyssi tlak, zober srobovak, a kluc 13, a pridaj tomu tak na 180PS :D to ta ten BC prestane mrziet..
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#51 Příspěvek od jura46x »

:D jo, to všechno příjde. Ale Vyskytla se chyba... :/ přez přírubu čerpadla mě sere ven olej z rozvodů. Budu to muset něják pořešit :evil: něják to utěsnit, ale nevím jak, nesetkal se s tím někdo?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#52 Příspěvek od starynovy »

primerane, ako clovek to namatlaj motorovym silikonom, ale skutocne nie prebytocne, aby to nepopadalo do motora.. original je na prirube cerpadla velky O-kruzok..
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#53 Příspěvek od jura46x »

No a jak potom nastavím předvstřik?? Když to zatmelím?
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#54 Příspěvek od jura46x »

Nebude lepší, když seženu ten O-Kroužek??
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#55 Příspěvek od starynovy »

j to rozhodne bude lepsie, ak tam vobec nieje.. ja som ho mal uz dost zlisovany, ale tesni.. no tym silikonom som myslel len trochu tam kde bol ten kruzok :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#56 Příspěvek od oldaf »

Já to dělám tak že na čerpadle zaleju zepředu tekutým kovem ty prolisy, přebrousím do roviny pilníkem, a pak ti to normálně dotěsní ten ó kroužek. Ale musíš to mít zalitý tím tekutým kovem jinak se ten těsnící kroužek nemá o co opřít.
jura46x
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 24.08.2012 00:00

#57 Příspěvek od jura46x »

No já jsem tam ten o-kroužek normálně narval, nic jsem nezalíval kovem. příruba je hladká, vybrání na kroužek je v bloku, ne na čerpadle, proto jsem si jí nevšiml. Už je to v cajku. Když už padla řeč na to turbo, nevíte chlapi kolik to sériový turbo snese? Kolik tlačí v sérii, nebo by mělo a kolik se tam muže nastavit. Chtěl bych aby to nebylo zas něják drastický k životnosti toho turba a motoru. Nový turbo zatím kupovat nebudu, to až časem, podle peněz. Zatím bych poléčil toto sériový. Je po repasi a chtěl bych aby ještě chvílu sloužilo.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#58 Příspěvek od starynovy »

seriovo dava 1.1Bar, spickovo az k 1.4.. co znesie by ti povedali na dieselpower fore, jeden clovek tam tunil omegu na viac ako 200PS, tusim tomu daval 2 Bary.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#59 Příspěvek od oldaf »

jura46x píše:No já jsem tam ten o-kroužek normálně narval, nic jsem nezalíval kovem. příruba je hladká, vybrání na kroužek je v bloku, ne na čerpadle, proto jsem si jí nevšiml. Už je to v cajku. Když už padla řeč na to turbo, nevíte chlapi kolik to sériový turbo snese? Kolik tlačí v sérii, nebo by mělo a kolik se tam muže nastavit. Chtěl bych aby to nebylo zas něják drastický k životnosti toho turba a motoru. Nový turbo zatím kupovat nebudu, to až časem, podle peněz. Zatím bych poléčil toto sériový. Je po repasi a chtěl bych aby ještě chvílu sloužilo.
Bez problémů ti snese dlouhodobě 1,6-1,8 baru. Je to ještě poctivý turbo, co něco vydrží. Jinak jsem na něm foukal i 2,1baru. Na E34 foukám teď 1,8b, to je asi maximum co uděláš s tou origo regulační baňkou, kdybys chtěl víc tak v ní musíš vyměnit pružinu za silnější. S GT2260 na E39 foukám 2,1b.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#60 Příspěvek od oldaf »

starynovy píše:seriovo dava 1.1Bar, spickovo az k 1.4.. co znesie by ti povedali na dieselpower fore, jeden clovek tam tunil omegu na viac ako 200PS, tusim tomu daval 2 Bary.
Omega měla GT2260 :D a 209PS
Odpovědět