
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Stará pětka vs. nová pětka E39, E60, F10
ty voe, nechapu co to tady řešíte, pokud má filozof tu E34 v top stavu, tak bych v tom jezdil radši než ve vrzající a škrípající E60, co se provedení týče, asi jsem u BMW neviděl horší auto než je E60, už i ta blbá E90 má lepší ergonomii než E60, vždycky jsem nadával na E39 a pořád jsem ji srovnával s E38, ale pak stačilo par desítek svezení v E60 a nadávky na E39 mě přešly, E60 je opravdu v mnoha věcech o dost horší jak E39. člověk si v E60 připadá že sedí v nějakém korejci co už to má zasebou, nebýt tam celkem slušný jizdní vlastnosti a perfektní bmw motory, tak je to auto prostě uplnej sráč. narozdíl od E34 která je poslední podstivá pětka, nikde nezatíkalo odtokem, člověk nemusel řešit jeslti ty kola maj takovou nebo makovou středovou díru, nezatíkalo tam do jednotek.
a pro vás všechny co jezdíte v E60, F10 apod, by měla byt E34 modla a máte tu brečet proč už BMW nedělá takové kvalitní pětky, u sedmičky se kvalita vydržela až do E65, u F01 už to je bohužel asi jinak. ale posilat majitele za to že jezdí v E34 doprdele, to je trochu moc.
já momentálně jezdím skoro ve FULL E66, ale taky se rád projedu e32kou, každý auto má svoje. mam tu jednu E65 která je takovej vrak že je snad ve všem horší jak ta E32, ale furt má 10x vyšší cenu.
Filizofe dřív jsem tě neměl rád, často jsme se hadali, ale pak sem si všiml že jsi na mnoho věcí změnil názor, že prostě seš schopen uznat že to auto je v tom lepší a tam v tom je lepší tam to,ted ti docela fandím. Bohužel je tu docela dost lidi kteří budou tvrdit že E60ky a 39ky sou nejlepší auta na světe, že 3.0d je nejlepší motorizace. pak vznikaj nová temáta jak tito lidi sedli do 4.5i z 3.0d a jak to jede jako prase a jak to do toho pujdou s LPG když tito lidi před rokem řekli že nafta je nej nej nej. a stejně tak znam plno lidi co měli E60, hádali se semnou jak je to auto skvěly, ted maj E65 a chrochtaj si jak se to o dost mín sere apod.
vím že mě za todle co jsem napsal zabijete, ale zkuste se nad tím zamyslet, není potřeba mít nejnovější auto aby bylo dobry a zároven to co mam zrovna já nemusí byt to nejllepší. Já třeba E65 nevlastním i když si s ní mužu jezdit prakticky kdy chcu a mužu řict že to je jedno z nej aut poslední doby co BMW udělalo (benzínová), E60ka se strašně sere a vrže, ale je to dobrý auto, jen je prostě předraženy,
a pro vás všechny co jezdíte v E60, F10 apod, by měla byt E34 modla a máte tu brečet proč už BMW nedělá takové kvalitní pětky, u sedmičky se kvalita vydržela až do E65, u F01 už to je bohužel asi jinak. ale posilat majitele za to že jezdí v E34 doprdele, to je trochu moc.
já momentálně jezdím skoro ve FULL E66, ale taky se rád projedu e32kou, každý auto má svoje. mam tu jednu E65 která je takovej vrak že je snad ve všem horší jak ta E32, ale furt má 10x vyšší cenu.
Filizofe dřív jsem tě neměl rád, často jsme se hadali, ale pak sem si všiml že jsi na mnoho věcí změnil názor, že prostě seš schopen uznat že to auto je v tom lepší a tam v tom je lepší tam to,ted ti docela fandím. Bohužel je tu docela dost lidi kteří budou tvrdit že E60ky a 39ky sou nejlepší auta na světe, že 3.0d je nejlepší motorizace. pak vznikaj nová temáta jak tito lidi sedli do 4.5i z 3.0d a jak to jede jako prase a jak to do toho pujdou s LPG když tito lidi před rokem řekli že nafta je nej nej nej. a stejně tak znam plno lidi co měli E60, hádali se semnou jak je to auto skvěly, ted maj E65 a chrochtaj si jak se to o dost mín sere apod.
vím že mě za todle co jsem napsal zabijete, ale zkuste se nad tím zamyslet, není potřeba mít nejnovější auto aby bylo dobry a zároven to co mam zrovna já nemusí byt to nejllepší. Já třeba E65 nevlastním i když si s ní mužu jezdit prakticky kdy chcu a mužu řict že to je jedno z nej aut poslední doby co BMW udělalo (benzínová), E60ka se strašně sere a vrže, ale je to dobrý auto, jen je prostě předraženy,
tak problém je v tom že E60 stojí víc jak E65, pokud by stála E65 pěkná 200 a pěkná E60 150, tak řeknu OK, e65 je lepší, ale je dražší, stačí mi e60, sice dražší servis, ale mě to stačí.
ale pokud vybavená e65 v dobrym stavu stojí min jak e60, kdo si koupí E60?
pokud bych to auto kupoval v novotě, jdu do E60, rozdíl pul mega do stejně vybavené E65 byl dost.
ale pokud vybavená e65 v dobrym stavu stojí min jak e60, kdo si koupí E60?
pokud bych to auto kupoval v novotě, jdu do E60, rozdíl pul mega do stejně vybavené E65 byl dost.
mě osobně se asi líbí víc E60 než E39, jak interier tak exterier, i když na E60 mi hrozně vadí koreskej design předních světel, zlatá E90 v tomdle.
na E39 mi vadí malinký zalezlý ledviny, ale co se kvatily provedení týče je lepší určitě E39, nikde nic nevrže, neskřípe, apod, jen za tu loketku z plastu bych zabíjel, to mohli kluci potáhnout kůži, ale to už je jen detail kterej se dá řešit za pár penez. nicméně všecky ovladače v E39 sou dobře dostupný a ergonomicky je to dobře udělaný. u E60 mě sere že musím kvuli otevření okna zvedak ruku
na E39 mi vadí malinký zalezlý ledviny, ale co se kvatily provedení týče je lepší určitě E39, nikde nic nevrže, neskřípe, apod, jen za tu loketku z plastu bych zabíjel, to mohli kluci potáhnout kůži, ale to už je jen detail kterej se dá řešit za pár penez. nicméně všecky ovladače v E39 sou dobře dostupný a ergonomicky je to dobře udělaný. u E60 mě sere že musím kvuli otevření okna zvedak ruku

Já myslim, že u BMW je každý nový model lepší než ten předchozí a platí to i u e39 a e60. Kdyby to tak nebylo, byla by to celkem ostuda. e60 třeba není lepší ve všem než e39, ale celkově lepší být musí. Jen se najdou lidi, kterým prostě víc vyhovují ty starší věci na které jsou zvyklí. Já jsem si e60 nekoupil kvůli nevzhlednému interiéru, dražšímu servisu a menší spolehlivosti oproti e39, a hlavně mi to auto prostě nějak nesedlo. Jsem s e39 ve všem maximálně spokojen, ale nedovolil bych si tvrdit, že je e60 horší auto.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Je sice o 200 kilo těžší, ale když se podíváš na hodnoty spotřeby udávané výrobcem, tak jsou to poměrně dost zajímavý čísla. Jaký má vliv nárust hmotnosti na jízdní vlastnosti netuším, v F10 jsem ještě nejel, ale nechce se mi věřit, že by byly horší jak u E60... Ale určitě to asi bude víc žrát pneumatiky, což mínus docela je...
Jako celek z pohledu jízdních vlastností, výkonu a bezpečnosti je ten nejnovější model vždy lepší než modely předchozí, jen je potřeba si uvědomit, že nová auta vznikají v době, kdy je na hlavním programu dne snížení nákladů a zvýšení zisků, auto je dnes spotřebním zbožím víc než kdykoli před tím. Největší náklady padnou při vývoji auta, motoru, šasi, designu, tady se moc ušetřit nedá (tedy pokud uvažujeme ty lepší automobilky, ne něco jako Škoda, což je dílo z odpadu VW). Ušetřit a snížit náklady je možné až při výrobě a výběru dodavatelů součástek. A tady vzniká ten problém, to, proč v novém autě vrže interiér, proč na nás při bližším pohledu působí vše tak nějak levným dojmem a to proč začíná být zřejmé, že se nová auta rozpadnou dříve, než auta z let 90 a 20tých. Proč totiž do auta nedat součástku, která je z méně kvalitního a tenčího plastu, proč tam nedat tlačítko, které místo 5mil sepnutí vydrží jen 2mil, proč tam nedat vodič o tenčím průřezu, když je to ještě na hranici vypočtených hodnot, když to ve finále automobilce vydělá spoustu peněz navíc a zákazník bude z nového auta stejně nadšen...
Stejně tak je to ale ve všech výrobních odvětvích, bavil jsem se s jedním elektroopravářem, který pracuje v oboru už 40let. Říká, že v dnešní elektronice jsou používány součástky v takové kvalitě a zapojení, že většinou pracují na limitních hranicích, zařízení funguje, neshoří, ale vydrží o dost méně. Nejlépe je to poznat na HIFI zesilovačích, dříve trafa jak barák, všechny vodiče předimenzované, japonské kondenzátory. Dnes otevřete zesík za 15tis a v něm je skoro vzduchoprázdno.
Stejně tak je to ale ve všech výrobních odvětvích, bavil jsem se s jedním elektroopravářem, který pracuje v oboru už 40let. Říká, že v dnešní elektronice jsou používány součástky v takové kvalitě a zapojení, že většinou pracují na limitních hranicích, zařízení funguje, neshoří, ale vydrží o dost méně. Nejlépe je to poznat na HIFI zesilovačích, dříve trafa jak barák, všechny vodiče předimenzované, japonské kondenzátory. Dnes otevřete zesík za 15tis a v něm je skoro vzduchoprázdno.
mari píše:Vlastnil jsem dlouho e34, e39 a teď e61, ani na jedno auto nemůžu říct křivý slovo, nikdy mě ani jedno nenechalo ve štychu, ale za sebe hodnotím e61 jako jednoznačně nejlepší.

Za mě mám pouze E39 FL a E60 PF, obě mazlíci z první ruky, ani na jedné nic nevrže a to jsou denně v provozu, E39 je trochu sociál ale ve stavu jak z fabriky, E60 je snad skoro plná palba včetně DD aktivního řízení, komfort sedačky atd. atd..... a když jedu na otočku cca PHA OVA a zpět, přijedu a jdu v klidu se sousedem na pivo, kterej je utahanej po 6ti hodinách v kanclu na židli

Tedy za mě, ani jedno bych neprodal a asi bych je ani nesrovnával....
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Za mě musím napsat, že u mě vyhrává pořád E39, E60 jsem řídil jen jednou, motor supr (530D) rychlejší odezva na plyn, výkonější, podvozkově taky lepší ale jak už tu bylo řečeno, exteriér na mě působí levnějším dojmem, je strohý, nezabydlený.
E60 V m-paketu není ošklivá ale jak je to bez m-paketu tak je to buchta tuctová s korejským nádechem a určitě je pro mě hezčí i obyč E39.
Hlavně jsem nikdy nepochopil proč v E60 je ovládaní oken na dveřích tak krkolomný a nepraktický.
E60 V m-paketu není ošklivá ale jak je to bez m-paketu tak je to buchta tuctová s korejským nádechem a určitě je pro mě hezčí i obyč E39.
Hlavně jsem nikdy nepochopil proč v E60 je ovládaní oken na dveřích tak krkolomný a nepraktický.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Vše je o zvyku, taky mi to přišlo krkolomný, potom jsem sedl po roce do E39 a ten samej pocit, je to to samy jako když si utiráš prdel pravou celej život, pak si urveš vazy v rameni, děláš to poprvé levou, stojí to za hovno, po 4 mesících léčby jsi v tom přeborník a pak se ti nechce pravá ruka zvyknout
tyhle pocity mám vždy u jiného auta, nelze soudit po prvním přesednutí a jízdě 20km..

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
jako řidič 3er možná nejsem povolán zasahovat do diskuse o 5er, ale zkusím to....
lépe řečeno vnesu ještě jeden/dva možné úhly pohledu:
zaprvé - aktivní řízení, AT, navi, idrive, kůže, dřevo, všeliké ty asistenty, HUD, noční vidění aj. jsou všechno fíčury které mi nesmí přes práh garáže..... jinýmy slovy, auto má být k řízení a ne k hraní si s hejblátky....
a další úhel pohledu: čím starší, tím lepší protože méně ovlivněno připičatělým bruselem.... s láskou vzpomínám na 318i e36 (myslím EURO2 nebo 3), jak bezprostředně to reagovalo, jakou to mělo chuť do života a jak jasná, přímá a bezprostřední byla vazba pilot-auto.... moje stávající 330i e91 je v tomhletom naprostý filajový hnus (tím nemylsím absolutní výkon/rychlost, ale feeling z řízení)....
prostě obsah mota "sheer driving pleasure" je tím jasnější, čím starší brambor je.... howgh
lépe řečeno vnesu ještě jeden/dva možné úhly pohledu:
zaprvé - aktivní řízení, AT, navi, idrive, kůže, dřevo, všeliké ty asistenty, HUD, noční vidění aj. jsou všechno fíčury které mi nesmí přes práh garáže..... jinýmy slovy, auto má být k řízení a ne k hraní si s hejblátky....
a další úhel pohledu: čím starší, tím lepší protože méně ovlivněno připičatělým bruselem.... s láskou vzpomínám na 318i e36 (myslím EURO2 nebo 3), jak bezprostředně to reagovalo, jakou to mělo chuť do života a jak jasná, přímá a bezprostřední byla vazba pilot-auto.... moje stávající 330i e91 je v tomhletom naprostý filajový hnus (tím nemylsím absolutní výkon/rychlost, ale feeling z řízení)....
prostě obsah mota "sheer driving pleasure" je tím jasnější, čím starší brambor je.... howgh