Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dotaz na motor 545i rv. 2004 332 koní.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#41 Příspěvek od mari »

Filozof píše:
JaraX píše:eric, částečně souhlasím,
sedma bez DD je proti pětce bez DD opravdu uhoupaná koza, ale sedma s DD pětku bez DD roznese v zatáčkách na kopytech, ten dynamic drive dělá prostě strašně moc. a pětka s DD se taky chová výborně, ale kolik je takovych E60 s DD? přijde mi že to je u E60 opravdu málo vidět, DD má tak každá 5tá, kdežto u E65 víc jak každá druhá.
rozdil ve spotřebě mezi sedmou a pětkou je cca 1 litr. ale zase je sedma mnohem mín poruchová, nevrže, má větší výbavu, nikam nezatíká apod.
jediný proč bych šel do E60 je kombík, to je prostě výhoda. a nebo kdyby ju koupil levněji než E60, ale ted není problem sehnat pěknou 745i za 200, 545i bude za 200 opravdu jen těžko.
No vidět E60 s DD je opravdu rarita počítám 1000ks a jedna má DD.
Sám jsem se díval do nabídky co mají v inzerci a všude děs a hruza a pokud má plnou palbu skoro je bez DD.
Tu mají opravdu jen vyjimečně a to na mobile.de a chtějí za to stále raketu ...
E60 s DD je rarita proto, protože to E60 nepotřebuje. Sedma je tlustoprd kterej by vypad ze zatáčky, proto to tohle auto prakticky potřebuje, důvodem DD je bezpečnost a pohodlí cestujících (nikoli sportovní ambice v zatáčkách), tim že se to míň naklání nabízí samosebou pocit že to neskutečně sedí, jasně že to je znát, ale pikačovinu typu že sedma s DD roznese v zatáčkách E60 bez DD na kopytech může napsat jen Jarax :-) , to ať se na mě nikdo něhněvá.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od JaraX »

asi jsi těch aut moc nevyzkoušel a to že E60 nepotřebuje DD je taky pěkná kravina. kro má E60 s DD a jel s E60 bez DD muže poreferovat.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#43 Příspěvek od Filozof »

kolik váží v plné palbě E60/E61 a kolik E65 E66 ? mám pocit že tam bude rozdíl kolem 200-300kg ?

Ona i vybavená E60ka je těžká jak kráva. navíc s Xdrive a automatem je to ještě větší šílenost a má to k sedmě hodně blízko.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

jenže v e60 dali DD omylem, vubec to tam nepatří a objednal si to jen blbec co to chtěl mít těžší a chtěl jezdit zatáčky o dost rychleji, ale samozřejmě že bez DD je E60 lepší, proto jich taky většina nemá DD.
je pravda že nezavisle topení, komfortní sedačky, masáže, EDC, Logic 7, soflclose sou taky pěkně nahovno věci, většina E60 je naštestí taky nemá protože to nepotřebuje. dokonce i koně sou nahovno, 170kW třilitr nafta je naprosto dostačující do E60 a jakýkoliv silnější motor je spíš naškodu.
mari
Registrovaný
Příspěvky: 1143
Registrován: pát 04.01.2008 01:00

#45 Příspěvek od mari »

:D chlapi, vás už definitivně spolkla nemoc zvaná 7, za chvíli tu všichni uvěříme že to auto dostalo DD, aby s nim mohl jeho majitel jezdit střelbu v zatáčkách a na okruhu byl jako doma.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od JaraX »

ja si nemyslím že je E65 nějaké sportovní auto, ano je to těžká kurva, ale E60 proti němu určitě není žádná motokára. se zeptej hansena jaky to bylo s E66 na okruhu kde pojel celkem dost aut.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#47 Příspěvek od chip »

...A za to může poděkovat právě DD :-).

0,5s rozdíl e65 vs e60 při zrychlení na 100 dle tabulek taky není až tak zanedbatelný.

Nějak mi skoro uniká proč do 7er cpát silnej motor, aby to bylo rychlý, když to pak stejnak zabije ta váha. Do 7er patří 3d a pocit rychle projetých zatáček v kobinaci s DD :-)
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#48 Příspěvek od janbrasna »

eric píše:6kvaltu manuálu tedy taky asi moc nebude
545i jsem videl vetsinou jen v manualu.
Sweden píše:tak já než bych začal jásat nad tím jak se nechá jezdit s 550i za 9l/100km
Já jezdim s 645i dlouhodobe za 13.5L… :(
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#49 Příspěvek od chip »

V tom manuálu to má možná tak většina lidí zde, ale to protože to jsou spíše nadšencí, kteří si ten motor chtějí maximálně užít. V reálu to je tak půl na půl (možná lehce víc automat) a to jen, když ještě počítám SMG k manuálům. Tak to bylo a i je na mobile.de a i cz bazary. Sledoval jsem to nějakej ten pátek tak vím :wink: .

Kdo chce manuál, koupí si manuál, kdo chce automat, koupí si automat, kdo chce SMG, koupí si SMG. To se mi na 5er líbí, ta možnost volby.

Kdo chce 7er, nemá na výběr, takže zbývá jen to přesvědčování, že ten automat je stejnak z těch všech nejlepší :lol:
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#50 Příspěvek od ada540i »

chip :palec:
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Odpovědět