E60 s DD je rarita proto, protože to E60 nepotřebuje. Sedma je tlustoprd kterej by vypad ze zatáčky, proto to tohle auto prakticky potřebuje, důvodem DD je bezpečnost a pohodlí cestujících (nikoli sportovní ambice v zatáčkách), tim že se to míň naklání nabízí samosebou pocit že to neskutečně sedí, jasně že to je znát, ale pikačovinu typu že sedma s DD roznese v zatáčkách E60 bez DD na kopytech může napsat jen JaraxFilozof píše:No vidět E60 s DD je opravdu rarita počítám 1000ks a jedna má DD.JaraX píše:eric, částečně souhlasím,
sedma bez DD je proti pětce bez DD opravdu uhoupaná koza, ale sedma s DD pětku bez DD roznese v zatáčkách na kopytech, ten dynamic drive dělá prostě strašně moc. a pětka s DD se taky chová výborně, ale kolik je takovych E60 s DD? přijde mi že to je u E60 opravdu málo vidět, DD má tak každá 5tá, kdežto u E65 víc jak každá druhá.
rozdil ve spotřebě mezi sedmou a pětkou je cca 1 litr. ale zase je sedma mnohem mín poruchová, nevrže, má větší výbavu, nikam nezatíká apod.
jediný proč bych šel do E60 je kombík, to je prostě výhoda. a nebo kdyby ju koupil levněji než E60, ale ted není problem sehnat pěknou 745i za 200, 545i bude za 200 opravdu jen těžko.
Sám jsem se díval do nabídky co mají v inzerci a všude děs a hruza a pokud má plnou palbu skoro je bez DD.
Tu mají opravdu jen vyjimečně a to na mobile.de a chtějí za to stále raketu ...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dotaz na motor 545i rv. 2004 332 koní.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jenže v e60 dali DD omylem, vubec to tam nepatří a objednal si to jen blbec co to chtěl mít těžší a chtěl jezdit zatáčky o dost rychleji, ale samozřejmě že bez DD je E60 lepší, proto jich taky většina nemá DD.
je pravda že nezavisle topení, komfortní sedačky, masáže, EDC, Logic 7, soflclose sou taky pěkně nahovno věci, většina E60 je naštestí taky nemá protože to nepotřebuje. dokonce i koně sou nahovno, 170kW třilitr nafta je naprosto dostačující do E60 a jakýkoliv silnější motor je spíš naškodu.
je pravda že nezavisle topení, komfortní sedačky, masáže, EDC, Logic 7, soflclose sou taky pěkně nahovno věci, většina E60 je naštestí taky nemá protože to nepotřebuje. dokonce i koně sou nahovno, 170kW třilitr nafta je naprosto dostačující do E60 a jakýkoliv silnější motor je spíš naškodu.
V tom manuálu to má možná tak většina lidí zde, ale to protože to jsou spíše nadšencí, kteří si ten motor chtějí maximálně užít. V reálu to je tak půl na půl (možná lehce víc automat) a to jen, když ještě počítám SMG k manuálům. Tak to bylo a i je na mobile.de a i cz bazary. Sledoval jsem to nějakej ten pátek tak vím
.
Kdo chce manuál, koupí si manuál, kdo chce automat, koupí si automat, kdo chce SMG, koupí si SMG. To se mi na 5er líbí, ta možnost volby.
Kdo chce 7er, nemá na výběr, takže zbývá jen to přesvědčování, že ten automat je stejnak z těch všech nejlepší
Kdo chce manuál, koupí si manuál, kdo chce automat, koupí si automat, kdo chce SMG, koupí si SMG. To se mi na 5er líbí, ta možnost volby.
Kdo chce 7er, nemá na výběr, takže zbývá jen to přesvědčování, že ten automat je stejnak z těch všech nejlepší
chip :palec:
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
