Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Motor KO sací klapky E39
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Čau tak to je teda radost.Nezávidím.Mám stejný motor (najeto asi 204tis) a už jsem se na ty klapky chystal před rokem ale nějak jsem se do toho nedokopal a nakonec to dopadlo tak že jsem se na to vysral.Máš manuál nebo automat?Četl jsem už několik článků v motoristických časopisech a psali že ty klapky měly e39 jen s automatickou převodovkou??Dandy33 píše:Ahoj tak včera jsem dojezdil ,auto začalo cukat-pohupovat na volnoběh a výsledek jedna klapka nasátá do motoru a je po.odnes to i 5píst.Chci se zeptat jestli to někdo z klubáku řešil a jak jestli opravit původní motor nebo schánět jinej. Jo a je to 530 D 260 000km 142kw.Díky za postřehy a rady
klapky meli jen automaty a od urciteho roku i manualy, klapky urcite vyndat prijed za 1tis ti je vyndam a zaslepim
jinak motor opravovat podle toho jak je ponicenej jestli je jen omlacenej pist ze zhora tak staci zarovnat treba dlatem je to jedno, pokud je vydreny valec tak asi bude lepsi sehnat motor, nebo nechat vybrousit valec dat novy pist atd taky sem to resil timto stylen kolikrat
jinak motor opravovat podle toho jak je ponicenej jestli je jen omlacenej pist ze zhora tak staci zarovnat treba dlatem je to jedno, pokud je vydreny valec tak asi bude lepsi sehnat motor, nebo nechat vybrousit valec dat novy pist atd taky sem to resil timto stylen kolikrat
A víš od kterého roku??Mám manuál r.v. 6/2003milius píše:klapky meli jen automaty a od urciteho roku i manualy, klapky urcite vyndat prijed za 1tis ti je vyndam a zaslepim![]()
jinak motor opravovat podle toho jak je ponicenej jestli je jen omlacenej pist ze zhora tak staci zarovnat treba dlatem je to jedno, pokud je vydreny valec tak asi bude lepsi sehnat motor, nebo nechat vybrousit valec dat novy pist atd taky sem to resil timto stylen kolikrat
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Je to pod sáním, aspoň u E39 keď si prisvietiš a zohneš sa k motoru, je to vidieť aj bez demontovania.
Inak je to asi o sérii, moja brambora s poctivými 200k na krku (je moja od 165k či tak nejak) mala klapky kontrolované pri každej výmene oleja (každých 15 tisíc = 3x za tú dobu) a nebol s nimi jediný problém. Po poslednej výmene som si ale tiež povedal že nebudem riskovať a prehodil som to za záslepky. Po odmontovaní som si ešte všetky klapky preskúšal a ani jedna nejavila známky akejkoľvek únavy, držia fest pevne bez akejkoľvek vôle v tom či onom smere
Inak je to asi o sérii, moja brambora s poctivými 200k na krku (je moja od 165k či tak nejak) mala klapky kontrolované pri každej výmene oleja (každých 15 tisíc = 3x za tú dobu) a nebol s nimi jediný problém. Po poslednej výmene som si ale tiež povedal že nebudem riskovať a prehodil som to za záslepky. Po odmontovaní som si ešte všetky klapky preskúšal a ani jedna nejavila známky akejkoľvek únavy, držia fest pevne bez akejkoľvek vôle v tom či onom smere
d(- -)b
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Origo stojí 11-12kDandy33 píše:Co stojí nový sání někdo tady psal že umí sehnat za dobrý peníze.
Na chvíľku možnom.deejay píše:...no já pro jistotu koupil nové sání a je klid... Smile
Ja som to nechal tak ako to je, každých 30 tisíc proste sundám sanie aj EGR a prečistím asi... Ako si to zaslepil? Len tú prívodnú a vákuovú hadicu predpokladám? Čo na to ten prívod? Niekde sa to musí hromadiť ni? Neviem, preto sa pýtamDon píše:pak jeste zavrit egr
d(- -)b
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
Na chvíľku možnom.deejay píše:...no já pro jistotu koupil nové sání a je klid... Smile
...no na chvíli nevím - jestli je u tebe chvíle 150-200tis km...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
No já zase přemlouval sebe ať se do toho pustím.Ale jak jsem psal pořád jsem to odkládal až jsem se na to vykašlal.Ale jak vidím asi na sebe budu muset trochu víc zatlačit ať nedopadnu jako ty.Už jsem se díval do motoru tím směrem ale nic podobného (jak jsem viděl na fotkách)jsem neviděl.Ani to táhlo nic.Ale asi nejrozumnější bude oddeklovat motor a podívat se pořádně.Jinak na druhém fóru je celkem podrobný návod i s fotkama jak klapky vyndat ven a myslím že to není nic složitého.Dandy33 píše:To Zama/Tak já taky otravoval mechanika rok a pul at ty klapky zkontroluje a taklhle jsem dopadTady je o tom mraky napsano to jsem vsechno cet ale sam si je vyndat neumim jo a je to automat myslim 12/2002 rok
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3240
- Kontaktovat uživatele:
Nie je to vôbec nič zložitého, len je to trochu zdlhavé kvôli počtu šrubov a chce to opatrnosť, nič nesmie spadnúť do motoru, žiadne smietko, nič. Inak je to ízy. Pre ilustráciu prikladám fotky záslepiek a klapiek z môjho auta, okrem toho že sú (logicky) zanesené ako sviňa, im nič nebolo pri 200 tisícoch... 
- Přílohy
-
- Záslepky vs. klapky
- Zaslepky.jpg (120.45 KiB) Zobrazeno 534 x
d(- -)b
