Tome ... aktualizaci roocovi pětky jsem dělal já osobně poslední zimu. A aktualizoval jsem úplně všechno.. sice jsem se tehdy zděsil, že to trvá tak dlouho, ale bylo to na několik etap (potkali jsme se asi 5x, protože se nám vůbec nekřížily volné dny). Jednotka DDE je aktualizována taky s verzí SP-Daten v41 .. Nejnovější to sice není, ale díval jsem se do v46 a pro roocovu pětku už novější aktualizace už není (mluvíme o DDE). Jak to ve skutečnosti je s tím DPF netuším.. to jsem neřešil... ale vím, že ho nechal odstranit a auto bez problémů jede a dokonce i lépe... pokud to začne jebat, tak se dá softwarově odstranit.. což už jsem si pořešil takématiz píše:Jo, jasne, mas pravdu. Aktualizace petky po optice trva 3-4 hodiny, po k-line jenom ULF je na nejakych 5 hodin a to je jedna jedinna jednotka. Tech jednotek tam je jeste samozrejme vic ktere jdou pomalu, takze si udelas asi nazor sam jestli mas aktualizovane fakt cele auto. Odhaduju ze by to trvalo neco pres 20 hodin prace, mozna i dyl. Bodovat u tebe nijak nepotrebuju, v podstate mi to je zcela u zadele co si kdo udela. Verim ze nam tady poreferujes az se ti spusti regenerace jaka to byla prdel, doufam ze to bude ve meste, nejlip v centru. Pocitam ze to bude ohromna zabava, protoze spousta jednotek ma citace ktere regeneraci spusti bez ohledu na cidlo pomerneho tlaku. Takze auto jezdi po vykuchani nejakou dobu docela bez problemu. Verim ze regenerace jednou prijde, pripadne nouzak.
PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
Vsimni si prosim, ze jsem psal vzdy bez nejakych zvysenych emoci a arogance, bud teda tak laskav a nech si sve tituly pro vlastni rodinu.
Diky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DPF - vymontování
Mně by zajímalo, co to bude dělat, až to zahájí aktivní regeneraci a začne stříkat naftu do těch mastnejch sazí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Bude to šlehat plameny z vejfucku jak dragster, vole!Vlasta píše:Mně by zajímalo, co to bude dělat, až to zahájí aktivní regeneraci a začne stříkat naftu do těch mastnejch sazí
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzlimatiz píše: PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
jura55 píše:No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzlimatiz píše: PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
Lehce jsem se rozohnil noMisanek píše:jura55 píše:No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzlimatiz píše: PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
![]()
![]()
Sry, ale u tvého přístpěvku jsem se teď fakt pobavil
Tolik nových slov jsem se během tak krátké chvíle ještě nikdy nenaučil
Bohužel svět se v prdel obrací a už ani Mercedes a BMW neni to, co bývalo. A ani nikdy nebude. Teď nedávno jsem někde viděl nově udělaný reklamní leták od BMW s E24 na obrázku v halvní roli a omáčkou v podobě reklamních keců pod touto fotkou. Někdo pod to velice trefně do komentářů napsal něco v tom smyslu, že je zvědavý jak dlouho firmě BMW bude procházat prodej nových vozů na základě těch starých poctivých a na jejich odkazu
Takže k věci...
Mam 530 160KW. Dneska jsem vyhodil DPF. Vzhledem k tomu, že jsem ho na konci léta čistil, jsem šrouby povolil hravě a těsnění zůstalo nepoškozeno. Celá práce mi zabrala asi hodinku i se zvedáním auta na hromadu špalků.
Někdo tu psal, že si všechno musí sednout a že se výsledek dostaví za 10 tis. km. No já nevim. Auto jsem hned projel. Jede to jak kurva z praku. Konečně vim, že mam BMW. Jde to parádně od spoda. Co to udělá se spotřebou asi uvidim, až se trochu uklidnim a přestanu to pořád zkoušet a kochat se tim zátahem.
Bál jsem se, že mi to bude hulit, jako služební nová koktávka..... Vůbec!
Jen mě sere, že jsem ho nevyhodil hned!!!
Řeči typu, že po tom časem půjdou mě vůbec netrápí. Jestli k tomu někdy vůbec dojde, tak prostě koupim novej filtr a namontuju ho tam zase zpět. ne?
Mam 530 160KW. Dneska jsem vyhodil DPF. Vzhledem k tomu, že jsem ho na konci léta čistil, jsem šrouby povolil hravě a těsnění zůstalo nepoškozeno. Celá práce mi zabrala asi hodinku i se zvedáním auta na hromadu špalků.
Někdo tu psal, že si všechno musí sednout a že se výsledek dostaví za 10 tis. km. No já nevim. Auto jsem hned projel. Jede to jak kurva z praku. Konečně vim, že mam BMW. Jde to parádně od spoda. Co to udělá se spotřebou asi uvidim, až se trochu uklidnim a přestanu to pořád zkoušet a kochat se tim zátahem.
Bál jsem se, že mi to bude hulit, jako služební nová koktávka..... Vůbec!
Jen mě sere, že jsem ho nevyhodil hned!!!
Řeči typu, že po tom časem půjdou mě vůbec netrápí. Jestli k tomu někdy vůbec dojde, tak prostě koupim novej filtr a namontuju ho tam zase zpět. ne?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
u našeho auta šla spotřeba o 1litr dolu a v praze dokonce 1,5litru.Teddy píše:Takže k věci...
Mam 530 160KW. Dneska jsem vyhodil DPF. Vzhledem k tomu, že jsem ho na konci léta čistil, jsem šrouby povolil hravě a těsnění zůstalo nepoškozeno. Celá práce mi zabrala asi hodinku i se zvedáním auta na hromadu špalků.
Někdo tu psal, že si všechno musí sednout a že se výsledek dostaví za 10 tis. km. No já nevim. Auto jsem hned projel. Jede to jak kurva z praku. Konečně vim, že mam BMW. Jde to parádně od spoda. Co to udělá se spotřebou asi uvidim, až se trochu uklidnim a přestanu to pořád zkoušet a kochat se tim zátahem.
Bál jsem se, že mi to bude hulit, jako služební nová koktávka..... Vůbec!
Jen mě sere, že jsem ho nevyhodil hned!!!
Řeči typu, že po tom časem půjdou mě vůbec netrápí. Jestli k tomu někdy vůbec dojde, tak prostě koupim novej filtr a namontuju ho tam zase zpět. ne?
Jen díky vyndání DPF.
Další level je ECO chip přemapování jednotky prej to udělá jen 8KW nahoru ale zase další 0,5 litru až litr dolu ....chtělo by to ale reference.
Mohlo by to být zajimavé.
Já si teda na spotřebu nemůžu stěžovat. Teď v zimě jezdim za 7,3. V létě jsem tam měl 6,8.... dlouhodobé spotřeby.
Jezdim tak nějak normálně. Po dálnici do prahy asi 20 km a pak po praze. Po dálnici 140 na tempomat a po městě jak zácpy dovolí.
Občas to proženu. Hlavně na okreskách. To jezdim s nohou na podlaze a předjíždím kloboukáře.
Úspornou jízdou se dá dostat pod 6l bez problému. Když jedu jako prase, tak si to vezme max. 9. Takže styl jízdy neřešim. Spotřeba je stejně, jako měla koktávka. Jen je to naprosto jiný svezení. Koktávku jsem měl 1,9 i 2,0. Oba motory jsou na hovno. Občas to jede, že se člověk až diví a občas to prostě nejede. Na předjíždění to vůbec nebylo. Do 2 tis. otáček to bylo mrtvý a na 3,5 tis. ot. to zvadlo. Do hajzlu s koncernama.
Abych nebyl úplně OT:
Jak je to s úpravou SW po vyndání DPF? Někdo tu psal, že má najeto 35 tis. bez úpravy a vše OK. Je tu ještě někdo, kdo to má dlouhodobě bez úpravy?
Jezdim tak nějak normálně. Po dálnici do prahy asi 20 km a pak po praze. Po dálnici 140 na tempomat a po městě jak zácpy dovolí.
Občas to proženu. Hlavně na okreskách. To jezdim s nohou na podlaze a předjíždím kloboukáře.
Úspornou jízdou se dá dostat pod 6l bez problému. Když jedu jako prase, tak si to vezme max. 9. Takže styl jízdy neřešim. Spotřeba je stejně, jako měla koktávka. Jen je to naprosto jiný svezení. Koktávku jsem měl 1,9 i 2,0. Oba motory jsou na hovno. Občas to jede, že se člověk až diví a občas to prostě nejede. Na předjíždění to vůbec nebylo. Do 2 tis. otáček to bylo mrtvý a na 3,5 tis. ot. to zvadlo. Do hajzlu s koncernama.
Abych nebyl úplně OT:
Jak je to s úpravou SW po vyndání DPF? Někdo tu psal, že má najeto 35 tis. bez úpravy a vše OK. Je tu ještě někdo, kdo to má dlouhodobě bez úpravy?
Nenadávej na TDI od VW, vem si kolik stojí nová octa a pak co nový BMW, tak to někde musí být znát, to samé servis. 1,9TDI jsou na svojí dobu jedny z nejpovedenějších motorů. A když se tomu trošku člověk věnuje, tak to jelo jako prase, rozhodně líp jak 530d v sérii. Já byl třeba z přechodu z 1,9 na 3.0 docela zklamanej, bez chipu to fakt nejede. Nicméně já jsme zmlsanej, v 1,9 jsem měl cca 270PS 500Nm a k tomu 1400kg.
Každopádně teď po chipu 530d je to jiná liga a radost z jízdy.
S tém DPF, mě to po vyhoření filtru jelo normálně, kontrolku na DPF jsem u svého ještě svítiti neviděl a to že se děly věci, až jsem čuměl
Každopádně teď po chipu 530d je to jiná liga a radost z jízdy.
S tém DPF, mě to po vyhoření filtru jelo normálně, kontrolku na DPF jsem u svého ještě svítiti neviděl a to že se děly věci, až jsem čuměl
kornout:
To jsi do tý koktávky dal jinej motor ne? 270 koní by ti to "auto" roztrhalo
Porovnávat dynamiku 1,9 koktávky a 3,0 bmw je snad už úplně mimo mísu
Spočítej si poměr výkonu k hmotnosti. To už vůbec neřešim to, že koncernový motory jsou mrd.... Jejich průběhy výkonu a krouťáku jsou příšerný. A spolehlivost? Jasně, ty motory nejsou nijak sofistokovaně řízený, tak se tam nemá co rozbít. Starý karbecový benzíny taky šlapou 50 let a nikdo po nich nevzdychá.
Ještě k tomu čištění DPF. Každej, kdoi vám nabízí vyčištění DPF vás jen tahá za nos. Je to jen tak max. na 10 tis. km. Na těch videjích z toho filtru teče černá a mastná sračka. To ale neni to co ten filtr ucpe. To v něm hravě schoří.
Já jsem se díval na ten muj. Když jsem ty kanálky rozloupnul, tak jsem jasně viděl takovou narezavělou hmotu. Bylo to tvrddý, jako šamot. To je podle mě to co ten filtr ucpe. Nešlo to hrotem ani vyškrábnout, tak nevěřim, že to půjde vypláchnout. Asi v tom BMW ví, proč to má svojí životnost.
Podle mě je tedy čištění jen krátkodobá záležitost a podvod na důvěřivce. Podle mě jedině vykuchat, nebo koupit novej filtr.
To jsi do tý koktávky dal jinej motor ne? 270 koní by ti to "auto" roztrhalo
Porovnávat dynamiku 1,9 koktávky a 3,0 bmw je snad už úplně mimo mísu
Spočítej si poměr výkonu k hmotnosti. To už vůbec neřešim to, že koncernový motory jsou mrd.... Jejich průběhy výkonu a krouťáku jsou příšerný. A spolehlivost? Jasně, ty motory nejsou nijak sofistokovaně řízený, tak se tam nemá co rozbít. Starý karbecový benzíny taky šlapou 50 let a nikdo po nich nevzdychá.
Ještě k tomu čištění DPF. Každej, kdoi vám nabízí vyčištění DPF vás jen tahá za nos. Je to jen tak max. na 10 tis. km. Na těch videjích z toho filtru teče černá a mastná sračka. To ale neni to co ten filtr ucpe. To v něm hravě schoří.
Já jsem se díval na ten muj. Když jsem ty kanálky rozloupnul, tak jsem jasně viděl takovou narezavělou hmotu. Bylo to tvrddý, jako šamot. To je podle mě to co ten filtr ucpe. Nešlo to hrotem ani vyškrábnout, tak nevěřim, že to půjde vypláchnout. Asi v tom BMW ví, proč to má svojí životnost.
Podle mě je tedy čištění jen krátkodobá záležitost a podvod na důvěřivce. Podle mě jedině vykuchat, nebo koupit novej filtr.
Defacto stačí turbo a vstřiky, to auto bylo předělaný komplet, vč podvozku, brzd atd. Neroztrhlo se, jezdí doposud. Bylo to hodně muziky za relativně málo peněz. Nedám na tyhle motory dopustit, mám ho i v T5 a neskutečněj dělník. Samo že BMW je jinde, ale taky jinde finančně.Filozof píše:kornout: kde jsi vzal 270koní v oktávce co má 66 nebo 81kw ?
jsi jistě hodně upravoval a vyměnil pár dílů...
to udělej u bmw a máš 400koní taky v 3litru.
K DPF, s tím softem, ono asi takto, když pak řj. hodí nouzák, tak aby šlo tu chybu taky vymazat, protože jestliže ta chyba máznout nepůjde, tak přehrání softu už nepomůže, musí se to dělat, když je auto OK. Jakmile se to podělá, tak je to pak docela problém.
