kornout:
To jsi do tý koktávky dal jinej motor ne? 270 koní by ti to "auto" roztrhalo
Porovnávat dynamiku 1,9 koktávky a 3,0 bmw je snad už úplně mimo mísu
Spočítej si poměr výkonu k hmotnosti. To už vůbec neřešim to, že koncernový motory jsou mrd.... Jejich průběhy výkonu a krouťáku jsou příšerný. A spolehlivost? Jasně, ty motory nejsou nijak sofistokovaně řízený, tak se tam nemá co rozbít. Starý karbecový benzíny taky šlapou 50 let a nikdo po nich nevzdychá.
Ještě k tomu čištění DPF. Každej, kdoi vám nabízí vyčištění DPF vás jen tahá za nos. Je to jen tak max. na 10 tis. km. Na těch videjích z toho filtru teče černá a mastná sračka. To ale neni to co ten filtr ucpe. To v něm hravě schoří.
Já jsem se díval na ten muj. Když jsem ty kanálky rozloupnul, tak jsem jasně viděl takovou narezavělou hmotu. Bylo to tvrddý, jako šamot. To je podle mě to co ten filtr ucpe. Nešlo to hrotem ani vyškrábnout, tak nevěřim, že to půjde vypláchnout. Asi v tom BMW ví, proč to má svojí životnost.
Podle mě je tedy čištění jen krátkodobá záležitost a podvod na důvěřivce. Podle mě jedině vykuchat, nebo koupit novej filtr.