matiz píše:Jo, jasne, mas pravdu. Aktualizace petky po optice trva 3-4 hodiny, po k-line jenom ULF je na nejakych 5 hodin a to je jedna jedinna jednotka. Tech jednotek tam je jeste samozrejme vic ktere jdou pomalu, takze si udelas asi nazor sam jestli mas aktualizovane fakt cele auto. Odhaduju ze by to trvalo neco pres 20 hodin prace, mozna i dyl. Bodovat u tebe nijak nepotrebuju, v podstate mi to je zcela u zadele co si kdo udela. Verim ze nam tady poreferujes az se ti spusti regenerace jaka to byla prdel, doufam ze to bude ve meste, nejlip v centru. Pocitam ze to bude ohromna zabava, protoze spousta jednotek ma citace ktere regeneraci spusti bez ohledu na cidlo pomerneho tlaku. Takze auto jezdi po vykuchani nejakou dobu docela bez problemu. Verim ze regenerace jednou prijde, pripadne nouzak.
PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.
Vsimni si prosim, ze jsem psal vzdy bez nejakych zvysenych emoci a arogance, bud teda tak laskav a nech si sve tituly pro vlastni rodinu.
Diky.
Tome ... aktualizaci roocovi pětky jsem dělal já osobně poslední zimu. A aktualizoval jsem úplně všechno.. sice jsem se tehdy zděsil, že to trvá tak dlouho, ale bylo to na několik etap (potkali jsme se asi 5x, protože se nám vůbec nekřížily volné dny). Jednotka DDE je aktualizována taky s verzí SP-Daten v41 .. Nejnovější to sice není, ale díval jsem se do v46 a pro roocovu pětku už novější aktualizace už není (mluvíme o DDE). Jak to ve skutečnosti je s tím DPF netuším.. to jsem neřešil... ale vím, že ho nechal odstranit a auto bez problémů jede a dokonce i lépe... pokud to začne jebat, tak se dá softwarově odstranit.. což už jsem si pořešil také
