Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

DPF - vymontování

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#101 Příspěvek od mentuli »

matiz píše:Jo, jasne, mas pravdu. Aktualizace petky po optice trva 3-4 hodiny, po k-line jenom ULF je na nejakych 5 hodin a to je jedna jedinna jednotka. Tech jednotek tam je jeste samozrejme vic ktere jdou pomalu, takze si udelas asi nazor sam jestli mas aktualizovane fakt cele auto. Odhaduju ze by to trvalo neco pres 20 hodin prace, mozna i dyl. Bodovat u tebe nijak nepotrebuju, v podstate mi to je zcela u zadele co si kdo udela. Verim ze nam tady poreferujes az se ti spusti regenerace jaka to byla prdel, doufam ze to bude ve meste, nejlip v centru. Pocitam ze to bude ohromna zabava, protoze spousta jednotek ma citace ktere regeneraci spusti bez ohledu na cidlo pomerneho tlaku. Takze auto jezdi po vykuchani nejakou dobu docela bez problemu. Verim ze regenerace jednou prijde, pripadne nouzak.

PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.

Vsimni si prosim, ze jsem psal vzdy bez nejakych zvysenych emoci a arogance, bud teda tak laskav a nech si sve tituly pro vlastni rodinu.

Diky.


Tome ... aktualizaci roocovi pětky jsem dělal já osobně poslední zimu. A aktualizoval jsem úplně všechno.. sice jsem se tehdy zděsil, že to trvá tak dlouho, ale bylo to na několik etap (potkali jsme se asi 5x, protože se nám vůbec nekřížily volné dny). Jednotka DDE je aktualizována taky s verzí SP-Daten v41 .. Nejnovější to sice není, ale díval jsem se do v46 a pro roocovu pětku už novější aktualizace už není (mluvíme o DDE). Jak to ve skutečnosti je s tím DPF netuším.. to jsem neřešil... ale vím, že ho nechal odstranit a auto bez problémů jede a dokonce i lépe... pokud to začne jebat, tak se dá softwarově odstranit.. což už jsem si pořešil také :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#102 Příspěvek od Snejk »

jj program odstraneni dpf a nasledne softwarove odkodovani za velmi prijemnou cenu mame jiz ve svem portfoliu s mentulim take... v praze... zajemci necht se ozvou...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#103 Příspěvek od matiz »

Ty uz nevis co s volnym casem ? :lol:
Rooc: pozor si dej spis ty az se ti spusti regenerace :? Dal si asi nemame uz co rict. Ja zastavam nazor ze vycistit, ty vymlatit. Ok. Presto by mne zajimalo kolik km jsi od toho vymlaceni najel.
Snejk: Upravovat prece neni treba, tys to necet nahore?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#104 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Mně by zajímalo, co to bude dělat, až to zahájí aktivní regeneraci a začne stříkat naftu do těch mastnejch sazí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#105 Příspěvek od mentuli »

Vlasta píše:Mně by zajímalo, co to bude dělat, až to zahájí aktivní regeneraci a začne stříkat naftu do těch mastnejch sazí


Bude to šlehat plameny z vejfucku jak dragster, vole! :-D Díky tomu ti přibyde na autě nová funkce Anti-tail Dynamics (nikdo se neodváží ti lepit na prdel) .. už si to necháváme u BMW patentovat a tu technologii jím prodáme :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#106 Příspěvek od matiz »

:lol: :lol: :lol: bude trochu srandy. Ale zase na druhou stranu, toto muze nastat az za hooodne dlouho a taky ji zahajit nemusi, zjisti ze nema akceptovatelny signal z cidla, regenerace neprobehla, tak misto zahajeni sup do nouzaku a dymovnice se konat nebudou. Tezko rict, nikdo kdo nema dokonale zmaknutou dpf rutinu v edc16 na to nemuze dat relevantni odpoved... A ten kdo ji zmaknutou ma, ten to nebude vytrubovat do sveta. Uvidime, verim ze Rooc da vedet at tak, ci onak.
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#107 Příspěvek od jura55 »

matiz píše:PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.



No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzli
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#108 Příspěvek od Misanek »

jura55 píše:
matiz píše:PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.



No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzli
:lol: :lol: :lol: Sry, ale u tvého přístpěvku jsem se teď fakt pobavil :lol: Tolik nových slov jsem se během tak krátké chvíle ještě nikdy nenaučil :lol:
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#109 Příspěvek od jura55 »

Misanek píše:
jura55 píše:
matiz píše:PS: Domnivam se ze v bmw opravdu nejsou uplni idioti a ze by se zcela dobrovolne vzdali zisku z dpf v nahradnich dilech. Pokud by to bylo jak rikas, cili dlouhodobe naprosto v poradku, neprodali by jedinny filtr, protoze by je kazdy vykuchal a nashle, tvá máňa. Zisky z nahradnich dilu nejsou zanedbatelne pro zadnou automobilku.



No jestli jsou v BMW fakt takovy vyjebani curaci, pice smradlavy, ze planuji zisk z DPF takovymto zpusobem(ze vi, ze se toho lidi dokazi celkem dobre zbavit, tak jim hodi klacek pod nohy- svym zakaznikum), tak pevne doufam a verim, ze tem curakum nakopou brzo prdel cinani (jak je jinak vubec nemusim), protože to by byla zkurvyzmrdanost nejvyssi vypicenosti. A uz bych od tech kurev nekoupil ani papir na utreni prdele, hajzli
:lol: :lol: :lol: Sry, ale u tvého přístpěvku jsem se teď fakt pobavil :lol: Tolik nových slov jsem se během tak krátké chvíle ještě nikdy nenaučil :lol:


Lehce jsem se rozohnil no :) takove praktiky bych cekal u nejake total low-end montovny, ktera se podbizi cenou pri nakupu vozidla, aby pote chybejici zisk dohnala jinak
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#110 Příspěvek od Misanek »

Bohužel svět se v prdel obrací a už ani Mercedes a BMW neni to, co bývalo. A ani nikdy nebude. Teď nedávno jsem někde viděl nově udělaný reklamní leták od BMW s E24 na obrázku v halvní roli a omáčkou v podobě reklamních keců pod touto fotkou. Někdo pod to velice trefně do komentářů napsal něco v tom smyslu, že je zvědavý jak dlouho firmě BMW bude procházat prodej nových vozů na základě těch starých poctivých a na jejich odkazu
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#111 Příspěvek od Teddy »

Takže k věci...
Mam 530 160KW. Dneska jsem vyhodil DPF. Vzhledem k tomu, že jsem ho na konci léta čistil, jsem šrouby povolil hravě a těsnění zůstalo nepoškozeno. Celá práce mi zabrala asi hodinku i se zvedáním auta na hromadu špalků. :-)

Někdo tu psal, že si všechno musí sednout a že se výsledek dostaví za 10 tis. km. No já nevim. Auto jsem hned projel. Jede to jak kurva z praku. Konečně vim, že mam BMW. Jde to parádně od spoda. Co to udělá se spotřebou asi uvidim, až se trochu uklidnim a přestanu to pořád zkoušet a kochat se tim zátahem.
Bál jsem se, že mi to bude hulit, jako služební nová koktávka..... Vůbec!

Jen mě sere, že jsem ho nevyhodil hned!!!
Řeči typu, že po tom časem půjdou mě vůbec netrápí. Jestli k tomu někdy vůbec dojde, tak prostě koupim novej filtr a namontuju ho tam zase zpět. ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#112 Příspěvek od Filozof »

Teddy píše:Takže k věci...
Mam 530 160KW. Dneska jsem vyhodil DPF. Vzhledem k tomu, že jsem ho na konci léta čistil, jsem šrouby povolil hravě a těsnění zůstalo nepoškozeno. Celá práce mi zabrala asi hodinku i se zvedáním auta na hromadu špalků. :-)

Někdo tu psal, že si všechno musí sednout a že se výsledek dostaví za 10 tis. km. No já nevim. Auto jsem hned projel. Jede to jak kurva z praku. Konečně vim, že mam BMW. Jde to parádně od spoda. Co to udělá se spotřebou asi uvidim, až se trochu uklidnim a přestanu to pořád zkoušet a kochat se tim zátahem.
Bál jsem se, že mi to bude hulit, jako služební nová koktávka..... Vůbec!

Jen mě sere, že jsem ho nevyhodil hned!!!
Řeči typu, že po tom časem půjdou mě vůbec netrápí. Jestli k tomu někdy vůbec dojde, tak prostě koupim novej filtr a namontuju ho tam zase zpět. ne?


u našeho auta šla spotřeba o 1litr dolu a v praze dokonce 1,5litru.
Jen díky vyndání DPF.
Další level je ECO chip přemapování jednotky prej to udělá jen 8KW nahoru ale zase další 0,5 litru až litr dolu ....chtělo by to ale reference.
Mohlo by to být zajimavé.
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#113 Příspěvek od kornout »

Já ho vykuchávat nemusel, shořel sám, totálně se proměnil v bílej popel a vylítal výfukem.
Tak uvidíme, jak to pojede teď.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#114 Příspěvek od Teddy »

Já si teda na spotřebu nemůžu stěžovat. Teď v zimě jezdim za 7,3. V létě jsem tam měl 6,8.... dlouhodobé spotřeby.

Jezdim tak nějak normálně. Po dálnici do prahy asi 20 km a pak po praze. Po dálnici 140 na tempomat a po městě jak zácpy dovolí.

Občas to proženu. Hlavně na okreskách. To jezdim s nohou na podlaze a předjíždím kloboukáře. :-)

Úspornou jízdou se dá dostat pod 6l bez problému. Když jedu jako prase, tak si to vezme max. 9. Takže styl jízdy neřešim. Spotřeba je stejně, jako měla koktávka. Jen je to naprosto jiný svezení. Koktávku jsem měl 1,9 i 2,0. Oba motory jsou na hovno. Občas to jede, že se člověk až diví a občas to prostě nejede. Na předjíždění to vůbec nebylo. Do 2 tis. otáček to bylo mrtvý a na 3,5 tis. ot. to zvadlo. Do hajzlu s koncernama.

Abych nebyl úplně OT:
Jak je to s úpravou SW po vyndání DPF? Někdo tu psal, že má najeto 35 tis. bez úpravy a vše OK. Je tu ještě někdo, kdo to má dlouhodobě bez úpravy?
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#115 Příspěvek od kornout »

Nenadávej na TDI od VW, vem si kolik stojí nová octa a pak co nový BMW, tak to někde musí být znát, to samé servis. 1,9TDI jsou na svojí dobu jedny z nejpovedenějších motorů. A když se tomu trošku člověk věnuje, tak to jelo jako prase, rozhodně líp jak 530d v sérii. Já byl třeba z přechodu z 1,9 na 3.0 docela zklamanej, bez chipu to fakt nejede. Nicméně já jsme zmlsanej, v 1,9 jsem měl cca 270PS 500Nm a k tomu 1400kg.
Každopádně teď po chipu 530d je to jiná liga a radost z jízdy.
S tém DPF, mě to po vyhoření filtru jelo normálně, kontrolku na DPF jsem u svého ještě svítiti neviděl a to že se děly věci, až jsem čuměl 8O
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#116 Příspěvek od Filozof »

kornout: kde jsi vzal 270koní v oktávce co má 66 nebo 81kw ?

jsi jistě hodně upravoval a vyměnil pár dílů...

to udělej u bmw a máš 400koní taky v 3litru.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#117 Příspěvek od Teddy »

kornout:
To jsi do tý koktávky dal jinej motor ne? 270 koní by ti to "auto" roztrhalo :-D

Porovnávat dynamiku 1,9 koktávky a 3,0 bmw je snad už úplně mimo mísu :mad:
Spočítej si poměr výkonu k hmotnosti. To už vůbec neřešim to, že koncernový motory jsou mrd.... Jejich průběhy výkonu a krouťáku jsou příšerný. A spolehlivost? Jasně, ty motory nejsou nijak sofistokovaně řízený, tak se tam nemá co rozbít. Starý karbecový benzíny taky šlapou 50 let a nikdo po nich nevzdychá.

Ještě k tomu čištění DPF. Každej, kdoi vám nabízí vyčištění DPF vás jen tahá za nos. Je to jen tak max. na 10 tis. km. Na těch videjích z toho filtru teče černá a mastná sračka. To ale neni to co ten filtr ucpe. To v něm hravě schoří.
Já jsem se díval na ten muj. Když jsem ty kanálky rozloupnul, tak jsem jasně viděl takovou narezavělou hmotu. Bylo to tvrddý, jako šamot. To je podle mě to co ten filtr ucpe. Nešlo to hrotem ani vyškrábnout, tak nevěřim, že to půjde vypláchnout. Asi v tom BMW ví, proč to má svojí životnost. :-)

Podle mě je tedy čištění jen krátkodobá záležitost a podvod na důvěřivce. Podle mě jedině vykuchat, nebo koupit novej filtr.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#118 Příspěvek od sedyvlk6 »

Čau taky se přidám. Plánuju taky vyrvat DPFko ale nejsem si fakt jistej tou regenerací. Někdo tvrdí že se žádná nespustí jiní zase tvrdí že se musí přehrát soft a nahrát nějaký který je pro země kam se dodávala auta bez DPF.Ví někdo o tom něco víc?Díky
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#119 Příspěvek od kornout »

Filozof píše:kornout: kde jsi vzal 270koní v oktávce co má 66 nebo 81kw ?

jsi jistě hodně upravoval a vyměnil pár dílů...

to udělej u bmw a máš 400koní taky v 3litru.

Defacto stačí turbo a vstřiky, to auto bylo předělaný komplet, vč podvozku, brzd atd. Neroztrhlo se, jezdí doposud. Bylo to hodně muziky za relativně málo peněz. Nedám na tyhle motory dopustit, mám ho i v T5 a neskutečněj dělník. Samo že BMW je jinde, ale taky jinde finančně.
K DPF, s tím softem, ono asi takto, když pak řj. hodí nouzák, tak aby šlo tu chybu taky vymazat, protože jestliže ta chyba máznout nepůjde, tak přehrání softu už nepomůže, musí se to dělat, když je auto OK. Jakmile se to podělá, tak je to pak docela problém.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#120 Příspěvek od sedyvlk6 »

A je tu někdo kdo umí po vyndání DPFka ten soft přehrát za rozmnou cenu?
Odpovědět