Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna motoru 525TDS z E36(96) do E34(92)
Zdarec, do své E34 525TDS jsem hodil totožnej motor z E36. Totožnej jenom v uvozovkách. V té E36 byla už váha vzduchu atd... Když to bylo na staré kabeláži tak to bylo vyštelovaný tak, aby jelo, ale výkonově dost bída. Něják se nedohodlo čerpadlo s Ř.J. což je logický, do motoru to nechtělo pustit víc paliva. Tak jsem domontoval váhu vzduchu, vyměnil Ř.J. s novou kabeláží motoru z té E36 ale nesedijou mě jednotlivý piny v zásuvkách, co vedou do pojistek atd. vedle diagnostiky jsou 2. Spolíhat se na barvy nechcu, tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo nemá schémata těch zásuvek jednotlivých motorů, abych to mohl překopat. Popřípadě budu rád za jakoukoliv radu. Někde jsem se i dočetl, že by tam šlo napáchat i mechanicky ovládaný čerpadlo z E28 2.4 TD. Pokud by nakonec přecejenom nešlo překopat tu eletriku, tak bych zkusil i tu možnost druhýho čerpadla, respektive té mechanicky ovládané hlavy. Schémata jsem nemohl nikde najít.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
si děláš prdel?
na 3er je právě diskuze na toto téma!
jinak přehazovat elektriku z 3 do 5? má to nějakou logiku?
Váhu vyhoď, a dej tam zase zpět origo elektriku,pokud to neběží a svítí kontrolka vstřiku, tak máš jinou verzi el. hlavy čerpadla, mechanika tam jde.
Pokud to nemá pořádnej výkon je to v nastavení motoru, předvstřik, dávka, rozvody. Elektrika na to nemá vliv.
na 3er je právě diskuze na toto téma!
jinak přehazovat elektriku z 3 do 5? má to nějakou logiku?
Váhu vyhoď, a dej tam zase zpět origo elektriku,pokud to neběží a svítí kontrolka vstřiku, tak máš jinou verzi el. hlavy čerpadla, mechanika tam jde.
Pokud to nemá pořádnej výkon je to v nastavení motoru, předvstřik, dávka, rozvody. Elektrika na to nemá vliv.
Díky, no a máš s tím nějákou zkušenost? Spíš jsem chtěl znát názor, kdo něco takovýho už zkoušel. Já ještě nevím, jestli to pojede, jediný, co mě chybí, tak napojit ty dva konektory. Borec, co do toho dělá mě řekl, že by se to pokusil překopat ale pak, že se ještě musí nabourat do jednotky. Ptám se, aby to nebyla zbytečná práca. Pokud to ještě někdo nezkoušel. Přece jenom, všechno stojí love. A z té E28 jde překopat akorát ta hlava na čerpadle?
No pročetl jsem to forum ne 3er, jak si říkal, a všechno už je odzkoušený. Ty elektronický hlavy se už taky měnily. Všichni mě radili právě ať přetahám eletriku motoru a Ř.J. aby seděla k tomu čepadlu, tak jsem se do toho pustil. Všechno je naprosto stejný, akorát nesedijou piny v zásuvkách naproti sobě. Počet taky sedí. Kdyby někdo měl ty schémata, tak by mě to dost pomohlo, alespoň bych se pokusil... Taky by mě popřípadě pomohlo, jestli by mě někdo dokázal na 100% říct, jestli, když sežnu tu mechanickou hlavu, jestli to půjde překopat.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tak borce kopni do zadku ať se v tom nehrabe když to neumí. Nevím proč si přidělávat komplikace s váhou a taháním jinýho svazku. Pokud ten tvůj borec nezvládl přehodit jen motor a elektronickou hlavu čerpadla a zprovoznit to, tak už vidím jak to rozchodí s váhou a zapojením svazku z jinýho typu auta.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
přesně tak! Přehodit motor není žádná věda!Ty motory jsou stejný,pokud pominu třeba vanu a nějaké držáky, tak je to furt jeden a ten samej motor. Přahazovat elektriku v té elektrárně ja maximální debilita a nevěřím moc tomu, že to někdo rozchodí, ještě větší blbost je si tam zatáhnout zdroj poruch v podobě váhy vzduchu,nic tím nezískáš jen budeš mít o součástku co ti ubere víkon pokud nebude 100% OK víc nic. Pokud to nešlo s el.hlavou co byla origo na tom autě , tak 100% dělá borec něco špatně. Hlava čerpadla s čerpadlem nijak nekomunikuje. Jsou dva typy na oko se liší pouze výstupem zpátečky. Uvintř je jinak zapojená. Dá se to lehce zjistit přes diagnostiku,bude to psát zkrat na kostru u ovládání dávky, to už nevím úplně přesně.
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
přesně tak... proč tam vůbec s tou váhou laboroval?oldaf píše:Tak borce kopni do zadku ať se v tom nehrabe když to neumí. Nevím proč si přidělávat komplikace s váhou a taháním jinýho svazku. Pokud ten tvůj borec nezvládl přehodit jen motor a elektronickou hlavu čerpadla a zprovoznit to, tak už vidím jak to rozchodí s váhou a zapojením svazku z jinýho typu auta.
Mám to už natáhlý a chybí mě přecvakat akorát zásuvka do pojistkové skříně. Není to práca na dlouho, dokonce jsem dneska mluvil s jedním eletrikářem a ten mě řekl, že tam není co zkur... že se to přecvaká a dotáhnou 2 dráty navíc. Podle všeho to půjde. Další možnost je vrátit to a překopat tu hlavu. Sehnal jsem druhou, mechanickou z 2.4TD. Potřeboval bych ale vědět, jestli to půjde 100% překopat to čerpadlo na mechaniku a jaký jsou s tím problémy. To že to bude pokuřovat mě je jedno, hlavně aby to šlapalo a nebyly s tím ještě větší problémy při předělávání, než překopat tu eletriku. Já v té eletrice fakt nevidím problém. Ta kabeláž je, jak jsem psal z 95% totožná. Váha ti vede akorát do Ř.J. takže v konektorech nikde problém není. Jenom jsou popřehazovaný štekry v zásuvkách. Pokud by s tím mechanickým čerpadlem měl někdo zkušenost, byl bych fakt rád. Abych to neobjednával zbytečně a pak nezjistil, že to nepůjde.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Normálně tam foukneš čerpadlo z 2,4td, nic s ním nedělej. Jen pokud máš novější blok tak si nech vytočit na soustruhu podložku tlustou 1cm, se středovou dírou 55mm a vnější rozměr bude 68mm. Nasadíš ji na krk čerpadla a červíkem ji přichyť k čerpadlu. Natáhni lanko a jezdi. A pokud se na to necejtíš tak klidně přijeď 
Konečně někdo, kdo jenom nepolemizuje a ví. Oukej, Díky moc. Klidně bych dojel, ale bydlím skoro na druhým koncu republiky
udělám to, jak si říkal.
Ale jak tak přemýšlím, tak to bych tam úplně stejně mohl napasovat čerpadlo z toho starýho motoru. Tak díky, někák to už spáchám, na tu váhu a eletriku seru. Toto už mě pomohlo víc...
Mám ještě dotaz skrz to čerpadlo, nejlevnější jsem sehnal za 4tis. takže se chcu ujistit, že všechno pošlape, abych ho nekupoval zbytečně, přece jenom to je dost peněz. Nejde od něj žádná elektrika krom chcípáku? Je tam jenom to mechanické ovládání a nic víc? A to vysokotlaký potrubí mě bude taky přesně sedět?
A taky by mě zajímalo, jestli ty rozměry toho kroužku, cos mě popisoval, jsou přesný, nebo to mám přeměřit a jestli to půjde normálně potom přichytit, po vytočení toho mezikusu, nebo se to musí ještě něják doupravit. No a poslední dotaz je jestli potřebuju druhej pedál, nebo to napasuju na tady ten. Předem díky za odpověď, potom už otravovat nebudu.
ano ide tam len +12V na stop selenoid. nejake tie hadicky, a jedna tlakova ktora ovlada davku v zavislosti na tlaku.. inak povedane mechanicky MAP. Rozdelovacia hlava je rovnaka takze trubky sediet budu. Pedal potrebujes iny, usposobeny na lanko, tento ma prilis velky prevod a malu vyslednu drahu..iked vsetko sa da 
No pozor, na mechanice jde ještě kabel z teplotního čidla v hlavě na ventil ovládající přesuvník vstřiku. Funguje to sice i bez toho, nicméně to tam jestarynovy píše:ano ide tam len +12V na stop selenoid. nejake tie hadicky, a jedna tlakova ktora ovlada davku v zavislosti na tlaku.. inak povedane mechanicky MAP. Rozdelovacia hlava je rovnaka takze trubky sediet budu. Pedal potrebujes iny, usposobeny na lanko, tento ma prilis velky prevod a malu vyslednu drahu..iked vsetko sa da
