Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw E34 motor fučení
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, začlo mi fučet v motoru. Docela dost, když běží. Jakoby tahal vzduch do motoru, do válců víc než má.
Nejvíce si myslím že je to Lambda Sonda. Protože jeden super znamej mi z clubu dělal diagnostiku inpou před mesicem a motor nemel chybu a tedka udelal znovu diag. motoru a lambda číslo jedna v motoru dělá chyby a pak klima kompresor, jenže ten jeden jak má. Nevíte prosím co bych s tím měl dělat? Případně ta lambda do motoru kolik stojí a kde ji mohu koupit? Blbě se mi to hledá protože lambda mi dycky vyjede v e-shopech jen na výfuk.[/i]
Nejvíce si myslím že je to Lambda Sonda. Protože jeden super znamej mi z clubu dělal diagnostiku inpou před mesicem a motor nemel chybu a tedka udelal znovu diag. motoru a lambda číslo jedna v motoru dělá chyby a pak klima kompresor, jenže ten jeden jak má. Nevíte prosím co bych s tím měl dělat? Případně ta lambda do motoru kolik stojí a kde ji mohu koupit? Blbě se mi to hledá protože lambda mi dycky vyjede v e-shopech jen na výfuk.[/i]
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neřikám že je to stopro sondou, ale myslim si ze to zpusobuje to fučení motoru. Fak nevím. Jinak sonda nvm co ukazovala, bylo to přes inpu a ukazalo to prostě nějak 46x chybu, sonda číslo jedna. Jinak výkon byl slabší, avšak po tejdnu ježdění dobrý, za to však spotřeba se zhoršila a to zustalo do ted včetně toho syčení v motoru, žere to víc tak o par litru - dva až tři, místy víc.
Přiznám se ještě že jsem myl motor, jak mi poradilo pár majitelů E34ek. Lehce postříkat arvou, deset min počkat a pak studenou vodou oplachnout. Od tý doby klesl ten výkon a pak kdyz se to vysušilo časem, jelo to v pohodě, výkon se vrátil a až pak postupně začlo to syčení, nevim jestli shoda náhod. Jinak cívky a svíčky se zdají být ok. Fak nevím co s tím
s tim syčením
případně kdyžtak zkusím to zítra natočit jak to zní a pak to sem upnout
Přiznám se ještě že jsem myl motor, jak mi poradilo pár majitelů E34ek. Lehce postříkat arvou, deset min počkat a pak studenou vodou oplachnout. Od tý doby klesl ten výkon a pak kdyz se to vysušilo časem, jelo to v pohodě, výkon se vrátil a až pak postupně začlo to syčení, nevim jestli shoda náhod. Jinak cívky a svíčky se zdají být ok. Fak nevím co s tím

případně kdyžtak zkusím to zítra natočit jak to zní a pak to sem upnout
Jednou jsem hledal syceni na M50 a delal to remen + kladky. Soucasne se delala repase altiku, ale to asi nesouvisi. Mechanik to pocakal nejakou tekutinou (vnikavec?) a jako zazrakem to na chvili ztichlo. To syceni v motorovym prostoru bylo slyset ale uplne odjinud - jakoby ze spodku klimachladice.
Akorat to co pisu mi moc nesedi s diagnostikovanou lambdou...
Akorat to co pisu mi moc nesedi s diagnostikovanou lambdou...
Zkus to, takhle fakt kdoví... Můj tip je díra ve výfuku, ale ten charakteristický zvuk bych nenazval fučením, tak uvidíme podle nahrávky. A co volnoběh, drží? Co barva oleje, normální? Voda se neztrácí? A barva výfuku?
Možná jsi tím mytím ublížil nějaké podtlakové hadičce, třeba od regeneračního ventilu nebo odvětrání klikové skříně. Tak pošli demo.
Možná jsi tím mytím ublížil nějaké podtlakové hadičce, třeba od regeneračního ventilu nebo odvětrání klikové skříně. Tak pošli demo.

- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Barva výfuku uplně v pohodě, nebo takhle, nehulí, furt je vše stejný, že mám dirku ve střední části výfuku to vím, jenže to nemá vliv na motor kterej začal syčet. Jinak co že to mám zkusit? Jinak zítra jedu na bmw sraz co sou ty pravidelny v utery v Praze. pokud tam bude muj zlatej človek co umí diag. tak si necham ten log z toho vyject a poslu ho sem plus nahrávku.
Voda se neztrácí, olej byl měněn před měsícem a je furt stejnej včetně hladiny (furt se drží lehce nad max na měrce) vyfukové páry sou od dob co mam auto (2měsíce) stejné.
Hlavně mě nejvíc trápí, že se bojim co dotoho buhví co nevrazim do oprav a nevyřešim to. To auto mam v perfekt stavu, minimum vad a tohle ted prislo a sem z toho jelen
Voda se neztrácí, olej byl měněn před měsícem a je furt stejnej včetně hladiny (furt se drží lehce nad max na měrce) vyfukové páry sou od dob co mam auto (2měsíce) stejné.
Hlavně mě nejvíc trápí, že se bojim co dotoho buhví co nevrazim do oprav a nevyřešim to. To auto mam v perfekt stavu, minimum vad a tohle ted prislo a sem z toho jelen
