Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 - Okamzita spotreba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

#21 Příspěvek od RomanM3 »

to risa 525: no však tak nějak jsem to myslel - asi nějaká prkotina v budíkách, nebo nějaké čidlo, nebo možná něco víc, ale to by se asi projevilo i jinde. ale myslím si, že pokud dáš nohu z plynu někde ve sjezdu, kde jedeš tak 100km/h a necháš tam kvalt, tak to musí spadnout na nulu a pokud kvalt vyhodíš, tak si myslím že by to nemělo ukázat víc jak 1-2l/100km spotřebu i při studeným motoru. ale nemám zkušenost s tímto autem a tímto motorem - měl jsem jen 318, kde jsem to moc nesledoval a už je to celkem dávno a pak jsem měl M3 3.0 a tam mi tento ukazatel nenamontovali, takže nevím co je normál. Nechtěl jsem se tě nijak dotknout :wink:
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#22 Příspěvek od zverbo »

RuDoSh píše:
ada540i píše:540i ukazuje pořád 30l :D
u 850i je tento údaj v zamčeném menu :-DD

:D :D :D
panove ste dobry!!!
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#23 Příspěvek od zverbo »

e39 528iTDI :D s upravou RJ ACS5 Sport a
1q furt 30
2q sa lepsi ale furt katastrofa
3q sa da no ale zaleži od nalady ale zatach je brutal
4q je super spotreba užasna
5q nadhera pokial jazdim pianko a na dialnici 7l
vseobecne pokial jazdim s rodinou spotreba krasna ale pokial jazdim sam no ako by som vam to ale sak to poznate...

manželka ma 330ciHDI :D a nepochopim ako može jazdit za tak malo ked somnou to žere travu okolo cesty ale zase ho nesanujem no.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od LukesE39 »

zverbo píše:e39 528iTDI :D s upravou ...

manželka ma 330ciHDI :D a nepochopim ...
Prosím tě, co to je jako za označení?? 528iTDI a 330ciHDI... Myslím to TDI a HDI... 8O
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#25 Příspěvek od zverbo »

LukesE39 píše:
zverbo píše:e39 528iTDI :D s upravou ...

manželka ma 330ciHDI :D a nepochopim ...
Prosím tě, co to je jako za označení?? 528iTDI a 330ciHDI... Myslím to TDI a HDI... 8O

:D :o :lol: :D :D :D :lol: :P :(

si nepochopil??? asi nie! SRANDA k svetu na zasmiatie preto tie smiles hned zatim!!!
Mame doma jen "gasoline kardia" a toto je jen pro prdel, svetu sveta prdel!!!
SORRY za blby žart som myslel že to pochopite!!!

Anebo se ptas na ty skratky???
tak TDI je Turbocharged Direct Injection
a HDI je highpressure direct injection
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od LukesE39 »

:lol: No jo no, tak dík za vysvětlení pro nás pomalejší :lol:
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#27 Příspěvek od LukesE39 »

Jinak zkratky znám, bohužel, dost dobře - jen místo direct by tam tuším měl být diesel ( :savle: )... Jen mě prostě nedošla "pointa".. :wink:
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#28 Příspěvek od ada540i »

Ve skutečnosti tam je opravdu direct...
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#29 Příspěvek od LukesE39 »

:oops: sorry, naftovejm kamnům nerozumím.. :)
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#30 Příspěvek od zverbo »

Ani ja se tomu nerozumim jen ven vim oco de inak nic, mnelo to byt ciste jen pro prdel!!!
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od Batler »

Když jste byli u té spotřeby, je lepší tam mít kvalt (3,4,5) když jedu z kopce nebo tam hodit neutrál ?
Každej tvrdí něco jiného, jsem z toho jelen :whaasup:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#32 Příspěvek od starynovy »

na CR dieseloch kvalt, na rotackach je to jedno, a na benzinoch rozhodne kvalt.
Haste
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: pát 01.10.2010 00:00
Klubové ID: 3061
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Haste »

A samozrejme cim nizsi stupen zaradis, tim vetsi ma motor odpor(vic brzdi), takze radsi co nejvyssi stupne.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#34 Příspěvek od ThatsMe »

Jakže je to na rotačkách jedno? Vždycky kvalt. Volba závisí na požadované rychlosti, při razantním brždění podřaď klidně až k omezovači. Šetříš dvakrát, brzdy i palivo. Vyřazovat je nesmysl, pokud tedy nechceš jízdou z kopce zrychlovat.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#35 Příspěvek od starynovy »

na rotacke je to jedno pretoze bude stale palit min. volnobeznu davku aj s kvaltom, to ze setris brzdy je druha vec, toto je z ohladu na palivo.
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#36 Příspěvek od ThatsMe »

A co odstředivý regulátor u mechanik, co stop-ventil u elektronicky řízených?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#37 Příspěvek od starynovy »

nic, stale tam pojde nieco okolo volnobeznej, rotacka nedokaze uplne vypnut, zastavis stop ventil a zadrie sa. 8O
K0BLICH
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 18.07.2009 00:00
Bydliště: Habry okr. Havlíčkův Brod
Klubové ID: 2805

#38 Příspěvek od K0BLICH »

zverbo píše:
RuDoSh píše:
ada540i píše:540i ukazuje pořád 30l :D
u 850i je tento údaj v zamčeném menu :-DD

:D :D :D
panove ste dobry!!!
:D :D :D :D fakt se směju!!! :D
ThatsMe
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: úte 08.06.2010 00:00
Bydliště: Mikulov

#39 Příspěvek od ThatsMe »

A co ohled na bezpečnost? :) Co vadnoucí brzdy díky nedostatečnému podtlaku na vývěvě? Určitě bych doporučoval jízdu s kvaltem. Navíc elektronika stop-ventil zavírá při deceleraci nad +-1200 ot, čerpadlo se nezadře, to by takhle muselo vrčet dlouhodobě a navíc bez nafty, která nad pístkem zůstává. U mechaniky je možné, že to regulátor nezavře úplně, to pravda nevím, ale každopádně bude dávka mnohem nižší než volnoběžná, takže i z hlediska úspory paliva je lepší sjíždět kopec s kvaltem. :)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#40 Příspěvek od starynovy »

zavre sa stop ventil? uz nehovorim nic, a odhlasujem subscribe prispevkov z tejto temy :D
Odpovědět