Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 525TDS rv.1991 Naftové čerpadlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Milikan
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 29.08.2012 00:00

#41 Příspěvek od Milikan »

Zdravím. Mám 525tds. Jakmile mám pod 30litru v nadrzi a auto stoji dele jak 4 hodiny, musím buď víckrát žhavit nebo dlouho točit než dorazi nafta. Jakmile je přes 40 litru v nádrži, tak bez problemu. Občas za studena kolísá volnoběh... Jakmile se motor zahřeje, pouze občas zakolísá na volnoběhu a hned se srovná. A teď to hlavní dneska po cca 40km jízdy motor zhasnul a nešel nastartovat - stále svítilo žhavení a motor točil bez nafty. Byl jsem 120km od domova, tak jsem zavolal bráchu aby mě odtáhnul. Po 15km táhnutí kontrolky zhasly, tak jsme zastavily a já v pohodě nastartoval. Odjel jsem 5km a zase to samý.... Tak jsme to dali opět na lano a po 30km se zase kontrolky vypnuli a ja nastartoval a 80km dojel po svých. Tah bez problémů až do maximálky... Mám vyčistit nádrž, nebo vadné čerpadlo? Děkuji moc za rady
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#42 Příspěvek od beny-maser »

a proč to čerpadlo nevyzkoušíš? myslím podavačku v nádrži.
Milikan
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 29.08.2012 00:00

#43 Příspěvek od Milikan »

Ještě nebyl čas. Psal jsem to aktualně po příjezdu domů.... Ráno jsem to vezl do servisu a zase chciplo. Odpoledne odtah a ta samá situace, kontrolky zhasly do servisu jsem dojel. Teď počkám, jestli se něco najde. V tomhle stavu podávačka jde. Potřebuju, aby zase zhasnul. I když jsme ho nechali hodinu nastartovanej, tak nic...
Milikan
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 29.08.2012 00:00

#44 Příspěvek od Milikan »

Tak zatím zjišštěno , že když chcípne, tak nejde proud do podávacího čerpadla. Po připojení na baterku se auto hned rozjede. V pondělí jde k elektrikáři. Snad jenom kravina...
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#45 Příspěvek od Kugelig »

před pár lety jsem řešil to samé, jen u jiné značky. Nakonec to bylo relé podávacího čerpadla. Přehřívalo se a po chvíli se vyplo. Někdy i za hodně dlouhou dobu. Sundal jsem z něj krytku, kotvičku šprajcnul sirkou a jelo to. Po dojezdu jsem musel sirku vyndat jinak by běželo furt. Neopravitelné, musí se koupit nové relé.
Odpovědět