Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 525TDS rv.1991 Naftové čerpadlo
Zdravím. Mám 525tds. Jakmile mám pod 30litru v nadrzi a auto stoji dele jak 4 hodiny, musím buď víckrát žhavit nebo dlouho točit než dorazi nafta. Jakmile je přes 40 litru v nádrži, tak bez problemu. Občas za studena kolísá volnoběh... Jakmile se motor zahřeje, pouze občas zakolísá na volnoběhu a hned se srovná. A teď to hlavní dneska po cca 40km jízdy motor zhasnul a nešel nastartovat - stále svítilo žhavení a motor točil bez nafty. Byl jsem 120km od domova, tak jsem zavolal bráchu aby mě odtáhnul. Po 15km táhnutí kontrolky zhasly, tak jsme zastavily a já v pohodě nastartoval. Odjel jsem 5km a zase to samý.... Tak jsme to dali opět na lano a po 30km se zase kontrolky vypnuli a ja nastartoval a 80km dojel po svých. Tah bez problémů až do maximálky... Mám vyčistit nádrž, nebo vadné čerpadlo? Děkuji moc za rady
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Ještě nebyl čas. Psal jsem to aktualně po příjezdu domů.... Ráno jsem to vezl do servisu a zase chciplo. Odpoledne odtah a ta samá situace, kontrolky zhasly do servisu jsem dojel. Teď počkám, jestli se něco najde. V tomhle stavu podávačka jde. Potřebuju, aby zase zhasnul. I když jsme ho nechali hodinu nastartovanej, tak nic...
před pár lety jsem řešil to samé, jen u jiné značky. Nakonec to bylo relé podávacího čerpadla. Přehřívalo se a po chvíli se vyplo. Někdy i za hodně dlouhou dobu. Sundal jsem z něj krytku, kotvičku šprajcnul sirkou a jelo to. Po dojezdu jsem musel sirku vyndat jinak by běželo furt. Neopravitelné, musí se koupit nové relé.
