Ahoj!
520i, na volnoběh se zahřeje za cca 10minut a vydrží správně teplý běžet klidně hodinu, když s tím vyjedu vaří se po pár kilometrech. Odvzdušněno správně, termostat vyzkoušen venku - otevírá OK. Na teploměru je vidět když otevře - na chvíli spadne teplota o cca 10°C.
Řešil někdo pumpu? Je možné že je v háji, dává málo = voda se nestíhá chladit?
Co visko? Mám ji trvale zabloknout?
Dík.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vodní pumpa
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
beny-maser píše:a máš plastové kolo nebo kov?
ale teď vážně, byla to pumpa, už jsem to udělal nějaký předchozí majitel už to řešil a použil druhovýrobu - plastová vrtule, byla na s.ačku, při volnoběhu se to stíhalo uchladit čerpadlem od topení, při jízdě samozřejmě ne, naštestí mi na zahradě stála ještě jedna 520i nepojízdná, ale s mosaznou vrtulí pumpy
Už jsem s tím dnes ujel po opravě cca 100km a teplota OK, voda zdá se též neubývá - uvidím ráno až to vystydne.
Výměna vodní pumpy 520i (2litr) u jiných motorizací to bude obdobné:
Vyndat sací koleno do alternátoru, úplně sundat obě velké hadice termostat/motor, vyndat plast násosku kolem vrtule (sahara), odpojit spodní hadici na chladiči, odpojit čidlo na chladiči, vyndat chladič, visko spojka povolit nepůjde - klíč 32 levý závit
Zpětná montáž je trochu opruz u těch šroubů co drží řemenici, mají rozteč do "obdélníku" nikoliv do čtverce, ale po chycení prvního skrz správnou díru řemenice je to již snadné.
Nová pumpa v Kelly cca 800Kč plast, cca 1600 mosaz, origo jsem nesháněl.
