Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nepravidelnej volnobeh e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Diagnostika nic nepise vahu jsem odpojoval a zadna zmena po pripojeni skoro chciplo ale zas se vratilo do normalu vybrace zas nejsou nejak priserny ale spis to ze tam neco do tehle kmitu zacina bouchat jakoby ze strany svodu ale tezko rict zvuk se nese a takhle urcit to moc nejde ale po dani svicek co tam maj bejt tak je to lepsi ale uz jsem docela v koncich bojim se toho setrvaku to je hrozne drahy + prace jeste ale nemusel by to bejt ale pri tom chcipnuti je to jak nafta ale jak kdy byl sem v servisu udelalo to jednou pak jsem to zkousel jeste dvakrat ale to uz chcipalo +- normalne
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám obdobný problém. U E39 523i r.v. 1999 se systémem LPG mi se mi otáčky po nastartování, kdy je motor studený, drží okolo 800. Až se motor zahřeje, spadnou někam ke 400 až 500. Občas na volnoběch začínají sami od sebe kolísat mezi 500 až 800, jak kdybych tůroval a pak zase spadnou. Svíčky jsem měnil minulej týden - NGK V-LINE BKR6EQUP a v pondělí byl na servisu plynu, kdy se kompletně měnily vstřiky a ostatní serepetičky kolem toho. Včera a dneska se mi stalo, že mi auto za jízdy 3x chcíplo, když jsem přeřadil z trojky na dvojku a dojížděl ke křižovatce, což není příjemný, když člověk musí být neustále ve střehu, aby počítal s tím, že mu zatuhnou brzdy a volant. Sazím na vadné čidlo, což doufám potvrdí i diagnostika.
PS: Nechtěl jsem zakládat nový topic s podobným tématem, díky za pochopení.
PS: Nechtěl jsem zakládat nový topic s podobným tématem, díky za pochopení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo tesneni vika jsem mel taky problem furt mi tekl olej na svody chce to vymenit i ty gumy pod srouby dnes sem jeste pretesnil sani a vycistil klapku i volnobeznej ventyl zlepseni ale to bouchani tam je ale jak jsem psal vyslapnu spojku a prestane to tak ze asi setrvak a ten stoji raketu tak ze uzasny 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
kubikula420 píše:jo tesneni vika jsem mel taky problem furt mi tekl olej na svody chce to vymenit i ty gumy pod srouby dnes sem jeste pretesnil sani a vycistil klapku i volnobeznej ventyl zlepseni ale to bouchani tam je ale jak jsem psal vyslapnu spojku a prestane to tak ze asi setrvak a ten stoji raketu tak ze uzasny
Taky ho mám trochu chycený, řekl bych, že to je od toho volnoběhu. Měl jsem tam už takovoufugu, že za studena to chcípalo. A ten smard oleje ze svodů taky nebyl nic moc

Zkuz místního člena Nowice, nabízel mi díly za super ceny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: